Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muistiko miehesi sinua jollain lahjalla kun olit synnyttänyt lapsenne?

Vierailija
08.05.2006 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin mies olisi halunnut ostaa kalevalan lapsi-korun, mutta jotenkin en olisi halunnut sellaista vielä näin nuorena. Lupasin, että saa ostaa joskus myöhemmin. Jäin siis ilman varsinaista " vauva-lahjaa" , kun ei tullut vastaan mitään järkevää..

Vierailija
22/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona oli siivottu, ruoka valmiina. Ihanaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa juuri joulukuun vaihteessa. :) Kukkia olisi halunut tuoda mut ei uskaltanut tuoda kaktusta kun se on lähes ainoa kukka josta en saa allergisia oireita.

Kotiin päästyämme sain Kalevala Korun äiti-lapsi helan ja ketjun.

Vierailija
24/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana rakkaani toi jo sairaalaan pienen lahjan molemmilla kerroilla, lisäksi yllätti mut täydellisesti ja romanttisesti molempien lasten syntymän jälkeen teettämällä kauniin uniikkikorun, jossa timantit molempien lasten merkkinä. Ja kaunis kaiverrus, liikutun kyyneliin joka kerta kun katson noita sanoja.

Mieheni on aika perus-jäyhä (vaikka on onneksi mun kanssani ajan myötä oppinut vähän enemmän puhumaan ja osoittamaan tunteitaan) joten hän teki kyllä näillä kauniilla eleillään todella suuren vaikutuksen :)

Vierailija
25/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime äitien päivänä sain käsilaukun ja siellä oli esikoisen piirrustuksia :)

meillä ollaan aika hölmöjä ostelemaan lahjoja puolin ja toisin. Lahjat voivat olla elkein mitä vain, vaatteita, laukkuja, korukja, astioita, kukkia... Nimpparilahjaksi sain marimekon varvastossut ja saman sarjan laukun, nyt synttärilahjaksi sormuksen (samanlaisen kuin minun lapsisormukseni, mutta erilaisella tekstillä ;),

tässä yksi päivä katselin raskausarpista mahaani vähän masentuneena ja mies sitten seuraavana päivänä toi minulle kultaisen napakorun ja sanoi, ettei se tosin ole yhtään niin kaunis, kuin nuo minun urheusmitallini (arvet)

22

Vierailija
26/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tutun kuuloista! Minunkin mieheni on tuommoinen " perusjäyhä" , mutta lapsen syntymän kunniaksi teetti hänkin uniikkikorun minulle! Ja kertoi sitten miten oli kultasepän kanssa korua suunnitellut. Uskomatonta, koska hän ei muuten paljon " tunteile" ,mutta lapsemme onkin ollut hänelle aivan valtavan suuri juttu (siis kaikillehan oma lapsi on, muttakun minun mieheni ei muuten ole mikään " nyyhky" :))

Vierailija
27/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakimpun toi kun pyysin ja sanoin mistä niitä saa! Koru olisi ollut ihan kiva mutta pyydettäessä mauton. Ja se kun ei aikaisemmin ollut tullut puheeksi, ei ehtiyt vaikuttaa miesvalinnassa..

Vierailija
28/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muistanut kaikilla kolmella kerralla :)

Vierailija
29/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvokkaan kellon. Asian vierestä tulee nyt, mut anopilta sain tosi leveän kulta sormuksen, johon upotettu timantti:)

Vierailija
30/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kukkia tietysti kanssa. Kyllä mies muistaa, mutta nyt äitienpäivänä olen koittanut sanoa, että lapset voisivat tehdä jotakin kivaa, enhän ole häen äitinsä.

Vierailija
31/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYNYT KUITENKIN KATSOMASSA SAIRAALASSA KAIKKIA KOLMEA LASTA...

Vierailija
32/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti yhden kerran käydä sairaalassa katsomassa vauvaa. Ja muisti olla tuomatta mitään. Muisti olla siivoamattakin kotona. Koti oli hävityksen kauhistus kun kotiuduttiin. Säilyi kotoisa tunnelma kun pääsin heti siivoamaan.

Vierailija
33/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli ihan tarpeeksi ihana ja ihmeellinen lahja. Enkä minäkään miehelleni mitään erityistä ostanut, minusta me synnytettiin yhdessä!

Vierailija
34/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lahjoja tms, vaan heti sain ryhtyä siivoomaan ja laittamaan ruokaa. Itkin synnytyksen jälkeistä masennusta eikä mies voinut käsittää mikä mättää. On kyllä muuten ihan hyvä mies, viettää paljon aikaa kotona ja hoitaa lasta, mutta ei mikään tunneälyn jättiläinen.

Vierailija
35/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, haluanko kukkia tms., mutta kielsin tuomasta sairaalaan, kun ei siellä kuitenkaan montaa päivää oltu. Kukat odotti kotona ja sairaalaan sain salmiakkia ja suklaata ja ristikkolehden, niinkuin olin toivonutkin=)!

Vierailija
36/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhan viinan hajuisella hengityksellään ja tomaatin punaisilla silmillään. Varpajaiset, juhlat näille elämän suurille sankareille, lasten tekijöille, tuoreille isille, jotka ovat saaneet lapsen.

Vierailija
37/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo, vanhan viinan hajuisella hengityksellään ja tomaatin punaisilla silmillään. Varpajaiset, juhlat näille elämän suurille sankareille, lasten tekijöille, tuoreille isille, jotka ovat saaneet lapsen.

Vierailija
38/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä moisen asenteen omaavaan naiseen olisi kannattanut lahjarahoja tuhlatakaan.

Vierailija
39/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitäisi joku lahja antaa? Muistittekos itse antaa jotakin miehelle lahjaksi???

Vierailija
40/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sen miehen pitäisi joku lahja antaa? Muistittekos itse antaa jotakin miehelle lahjaksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan