G: Muistiko miehesi sinua jollain lahjalla kun olit synnyttänyt lapsenne?
Kommentit (52)
Ja kotona oli siivottu, ruoka valmiina. Ihanaa!!!
Olin sairaalassa juuri joulukuun vaihteessa. :) Kukkia olisi halunut tuoda mut ei uskaltanut tuoda kaktusta kun se on lähes ainoa kukka josta en saa allergisia oireita.
Kotiin päästyämme sain Kalevala Korun äiti-lapsi helan ja ketjun.
Mun ihana rakkaani toi jo sairaalaan pienen lahjan molemmilla kerroilla, lisäksi yllätti mut täydellisesti ja romanttisesti molempien lasten syntymän jälkeen teettämällä kauniin uniikkikorun, jossa timantit molempien lasten merkkinä. Ja kaunis kaiverrus, liikutun kyyneliin joka kerta kun katson noita sanoja.
Mieheni on aika perus-jäyhä (vaikka on onneksi mun kanssani ajan myötä oppinut vähän enemmän puhumaan ja osoittamaan tunteitaan) joten hän teki kyllä näillä kauniilla eleillään todella suuren vaikutuksen :)
Viime äitien päivänä sain käsilaukun ja siellä oli esikoisen piirrustuksia :)
meillä ollaan aika hölmöjä ostelemaan lahjoja puolin ja toisin. Lahjat voivat olla elkein mitä vain, vaatteita, laukkuja, korukja, astioita, kukkia... Nimpparilahjaksi sain marimekon varvastossut ja saman sarjan laukun, nyt synttärilahjaksi sormuksen (samanlaisen kuin minun lapsisormukseni, mutta erilaisella tekstillä ;),
tässä yksi päivä katselin raskausarpista mahaani vähän masentuneena ja mies sitten seuraavana päivänä toi minulle kultaisen napakorun ja sanoi, ettei se tosin ole yhtään niin kaunis, kuin nuo minun urheusmitallini (arvet)
22
Aika tutun kuuloista! Minunkin mieheni on tuommoinen " perusjäyhä" , mutta lapsen syntymän kunniaksi teetti hänkin uniikkikorun minulle! Ja kertoi sitten miten oli kultasepän kanssa korua suunnitellut. Uskomatonta, koska hän ei muuten paljon " tunteile" ,mutta lapsemme onkin ollut hänelle aivan valtavan suuri juttu (siis kaikillehan oma lapsi on, muttakun minun mieheni ei muuten ole mikään " nyyhky" :))
kukkakimpun toi kun pyysin ja sanoin mistä niitä saa! Koru olisi ollut ihan kiva mutta pyydettäessä mauton. Ja se kun ei aikaisemmin ollut tullut puheeksi, ei ehtiyt vaikuttaa miesvalinnassa..
On muistanut kaikilla kolmella kerralla :)
arvokkaan kellon. Asian vierestä tulee nyt, mut anopilta sain tosi leveän kulta sormuksen, johon upotettu timantti:)
Niin ja kukkia tietysti kanssa. Kyllä mies muistaa, mutta nyt äitienpäivänä olen koittanut sanoa, että lapset voisivat tehdä jotakin kivaa, enhän ole häen äitinsä.
KÄYNYT KUITENKIN KATSOMASSA SAIRAALASSA KAIKKIA KOLMEA LASTA...
Muisti yhden kerran käydä sairaalassa katsomassa vauvaa. Ja muisti olla tuomatta mitään. Muisti olla siivoamattakin kotona. Koti oli hävityksen kauhistus kun kotiuduttiin. Säilyi kotoisa tunnelma kun pääsin heti siivoamaan.
Vauva oli ihan tarpeeksi ihana ja ihmeellinen lahja. Enkä minäkään miehelleni mitään erityistä ostanut, minusta me synnytettiin yhdessä!
Ei mitään lahjoja tms, vaan heti sain ryhtyä siivoomaan ja laittamaan ruokaa. Itkin synnytyksen jälkeistä masennusta eikä mies voinut käsittää mikä mättää. On kyllä muuten ihan hyvä mies, viettää paljon aikaa kotona ja hoitaa lasta, mutta ei mikään tunneälyn jättiläinen.
Mies kysyi, haluanko kukkia tms., mutta kielsin tuomasta sairaalaan, kun ei siellä kuitenkaan montaa päivää oltu. Kukat odotti kotona ja sairaalaan sain salmiakkia ja suklaata ja ristikkolehden, niinkuin olin toivonutkin=)!
Joo, vanhan viinan hajuisella hengityksellään ja tomaatin punaisilla silmillään. Varpajaiset, juhlat näille elämän suurille sankareille, lasten tekijöille, tuoreille isille, jotka ovat saaneet lapsen.
Vierailija:
Joo, vanhan viinan hajuisella hengityksellään ja tomaatin punaisilla silmillään. Varpajaiset, juhlat näille elämän suurille sankareille, lasten tekijöille, tuoreille isille, jotka ovat saaneet lapsen.
No, eipä moisen asenteen omaavaan naiseen olisi kannattanut lahjarahoja tuhlatakaan.
Miksi sen miehen pitäisi joku lahja antaa? Muistittekos itse antaa jotakin miehelle lahjaksi???
Vierailija:
Miksi sen miehen pitäisi joku lahja antaa? Muistittekos itse antaa jotakin miehelle lahjaksi???
Myöhemmin mies olisi halunnut ostaa kalevalan lapsi-korun, mutta jotenkin en olisi halunnut sellaista vielä näin nuorena. Lupasin, että saa ostaa joskus myöhemmin. Jäin siis ilman varsinaista " vauva-lahjaa" , kun ei tullut vastaan mitään järkevää..