G: Muistiko miehesi sinua jollain lahjalla kun olit synnyttänyt lapsenne?
Kommentit (52)
ruoka-aineista ja alkoholista. Ja kärsii raskausvaivat ja synnytystuskat. Kyllä minunkin mies oli hyvänä tärkeänä tukena synnytyksessä, mutta silti olin otettu lahjasta. Jos mies olisi raskaana ja synnyttäisi, niin kyllä minäkin haluaisin häntä muistaa, kiittää.
Esikoisen jälkeen sain jälkijunassa timanttiriipuksen ja kuopuksen jälkeen jo sairaalassa hänen itsensä teettämän timanttisormuksen.
" 54, miten tuo liittyy mihinkään..? Hän on tehnyt sinusta osaltaan äidin lastenne kautta... sehän se idea on."
- nuori ikä, ei ole kokemusta eikä ymmärrä miten väärin mies kohtelee
- huono itsetunto, pahimmillaan jo lapsuudessa oppinut huonoon kohteluun
- mies ollut aiemmin hyvä ja raskauden myötä muuttunut
- ns vahinkoraskaus
- ei tietoa paremmasta
" Nro 71 jatkaa, ai mistä hyvästä, kyllä minusta nainen tekee paljon kantaessaan lasta sisällään ja eläessään sen ajan lapsen hyvinvointia ajatellen, esim. kieltäytymällä tietyistä
ruoka-aineista ja alkoholista. Ja kärsii raskausvaivat ja synnytystuskat. Kyllä minunkin mies oli hyvänä tärkeänä tukena synnytyksessä, mutta silti olin otettu lahjasta. Jos mies olisi raskaana ja synnyttäisi, niin kyllä minäkin haluaisin häntä muistaa, kiittää. "
Vähän tulee tunne, että miehen pitäisi ikuisesti olla kiitollinen siitä, etttä nainen on ollut raskaana ja synnyttänyt...Mutta saa olla eri mieltä, ihan vapaasti.
t.72
Minusta on ok, että saan lahjoja ja sain synnytysten jälkeenkin, vaikka lapset niin ihania ovatkin. Eihän niiden ihanuus ole rinnakkainen asia lahjojen ostolle!?!?
Ettekö te lapsi on lahja- ajattelun omaavat saa syntymä- tai äitienpäivälahjoja vaan miehet toteavat, että meillähän on lapset???
" Ettekö te lapsi on lahja- ajattelun omaavat saa syntymä- tai äitienpäivälahjoja vaan miehet toteavat, että meillähän on lapset??? "
Nauroin katketakseni - hyvä heitto! :D
Jos joku valmistuu maisteriksi, sille ei kannata viedä lahjoja, koska maisteriushan (tutkinto siis) on jo itsessään lahja?!?! YHTÄ VINHA LOGIIKKA...
Kukkia tietysti ja hajuvettä, hemmottelutuotteita ja kaulakoru;)
Joo, ja olen mä jokaisen lapsen syntymää ennen käynyt miehelle ostamassa shamppanjapullon valmiiks, että kun mies sitten sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin on palannut, niin vaimolta on " lahjaksi" kuplivaista;)
Minusta parisuhteessa on ihan luonnollista pienet lahjat, varsinkin kun lapsi syntyy, eikä niitä tarvitse ruinata, kyllä ne pitää sydämestään antaa, eihän semmoinen lahja miltään tuntuisi jos sitä olisi vaatimalla vaatinut.
koska todella olin väsynyt. Naisen pitäisi ekan kuukauden levätä niiiiiin paljon kuin mahdollista (lue joka välissä), että maidon tuotanto olisi mahdollisimman hyvää ja että ruumis toipuisi synnytyksestä mahdollisimman nopeasti. Olen varma, että myös kunnon lepo ja mahdollisimman paljon nukkuminen estää myös synnytyksen jälkeistä masennusta...
Eli meillä mies hoiti esim vauvan ekana yönä, kun vauva oli aamulla syntynyt, toi vauvan minun rinnoilleni vain imemään ja vierihoitoon (ettei vauva ole shokissa, kun on niin erossa tutusta äidistä), mutta sain ennen kaikkea nukkua niin paljon kuin mahdollista synnärillä.
Sitten myöhemmin mies osti minulle todella ihanat timanttikorvikset, tämä oli perinne miehen suvun puolelta. Anoppi oli saanut aikanaan myös korut joka lapsesta, ja nyt kun lapsi syntyi anoppi antoi saamansa " poikakorun" minulle (kultaiset korvakorut jossa rubiini), ensimmäisestä lapsen lapsestaan :)
" 82, olen surullinen puolestasi... olet niin kylmä ja varmaan äitisi on pakottanut sinut kestämään " naisen osaa" . sytytän puolestasi kynttilän."
En mä mitään kylmä ole eikä kyllä muukaan tuosta sinun kirjoituksestasi pitänyt paikkaansa =) Mutta ei mitään, polttele vaan sitä kynttilää siellä =)=)=)=)=)
t.72/82
kämppä paskanen, tiskit pöydillä yms..mukavaa tulla kotiin siivoamaan kun oma toipuminen ei ole edes alussa..ja vielä kielletty siivous yms..