Eipä ole köyhällä varaa ostaa edes kirpparilta kenkiä.
Hirveitä hintoja linttaanastuneista ja kulahtaneista sekä likaisista kengistä. Näistä kehdataan pyytää 20€ ja ylikin. Ilmoitustekstissä vielä maininta hyväkuntoiset.
En todellakaan maksa niistä mitään 20€ tai enemmän.
Meidän teinillä ei sit varmaan ole talvikenkiä tänä talvena.
Kommentit (73)
Laita itse alueesi kierrätysryhmä ilmoitus, että teini tarvitsee kengät kokoa x ja otat vastaan tai maksat max. summan x.
Spr-konteissa tms myymälöissä saa uudenveroisia kenkiä 20 eurolla.
Niin, mutta köyhällä on varaa ostaa tupakkaa!
Einiinmköyhä kirjoitti:
Olen todella vähätuloinen enkä todellakaan polta. Mene sinä röökille.
Onko tupakit ja kaljat jo jätetty ostamatta? Entä roskaruoka? Äkkiä yhden teinin kenkiin säästää kun laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, ei tarvitse olla mitään huippumerkkiä ja esimerkiksi verkkokaupoista löytyy edullisesti kun vaan viitsii etsiä...
Vierailija kirjoitti:
Einiinmköyhä kirjoitti:
Olen todella vähätuloinen enkä todellakaan polta. Mene sinä röökille.
Piti laittaa että en ole ap.
Mikä koko? Mä lahjoitan jos löytyy oikeaa kokoa
Mulla olisi myös ihan käyttämättömät 35-36 kokoiset. Mielelläni antaisin oikeasti tarvitsevalle.
Koko on 39-42,5 riippuen kengästä.
Ap
Antaisin myös vaatteita ja kenkiä oikesti tarvitseville. Torissa ei jaksa muutamalla eurolla laittaa myyntiin ja usein ongelmaksi nousee postikulut.
Hyyyyyyyyyi toisten jalkasilsaiset kengät. Ei missään nimessä toisten käytettyjä kenkiä saa alkaa käyttelemään.
Linttaan astutut vääntävät omaa jalkaasi ja kaikenmaailman jalkasienet saat vaivoiksesi.
Löytyisi poikien talvikengät muistaakseni kokoa 42. Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä asun.
Ap
Mulla olisi Lahdessa tarpeettomat talvikengät.
Ostin tälle vuodelle talvikengät muistaakseni helmikuussa alekorista prismasta, hinta oli kympin.
Talvitakin ostin kesällä kirpputorilta, maksoi puoli euroa.
Ennakointi on ihan hyvä juttu ja kannattaa ostaa sesonkien jälkeen alennuksesta kun korjaavat pois. Joka vuosi menee kuitenkin suunnilleen samaan tahtiin ja juhlapyhätkin on kalenteriin merkattu.
On kyllä todella kalliita kenkiä, jos kirpparilla maksaa 20 euroa! En ostaisi mitään tuohon hintaan kirpparilta, ihan sama missä kunnossa on. Kirpparilla kuuluu myydä halvalla. Lakatkaa maksamasta riistohintoja, niin lakkaavat myymästä riistohinnoilla!
Vierailija kirjoitti:
Ostin tälle vuodelle talvikengät muistaakseni helmikuussa alekorista prismasta, hinta oli kympin.
Talvitakin ostin kesällä kirpputorilta, maksoi puoli euroa.
Ennakointi on ihan hyvä juttu ja kannattaa ostaa sesonkien jälkeen alennuksesta kun korjaavat pois. Joka vuosi menee kuitenkin suunnilleen samaan tahtiin ja juhlapyhätkin on kalenteriin merkattu.
Teinille on hieman vaikeampi ennakoida kun se koipi kasvaa. Ostin pojalle annakoidusti alesta talvikengät joita ei ikinä käyttänyt. Olivat juuri sopivat toukokuussa. Talvella liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Koko on 39-42,5 riippuen kengästä.
Ap
Beggars can't be choosers.
Kyllä ne käytössä venyy.
Ihan hyvä esimerkki olet siitä miksi sosiaaliturvaa pitäisi vähentää suomessa. Työttömille max 20m2 elintilaa taajamasta, ei oikeutta uusiin vaatteisiin, yli 32" telkkariin ja joka päivä vähäkalorinen papu-riisi-pasta-peruna-kananmuna dieetti mihin ei todellakaan kuuluu mikään liha ym kallis kunnes se työ alkaa maistumaan. Pelkät raaka aineet eikä mitään eineksiä. Pakkoehkäisy hormoonipiikillä myös siihen asti kunnes työ löytyy jotten aleta lapsilisillä lorvimaan. Työlliselle sitten veronalennus säästöillä.
Sossusta saa vaatteisiinkin rahaa. Saisi sellaiset mitkä itse haluaa.
Minkä kokoinen jalka teinillä on?