Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko airbnb -asunnot laillisia?

Vierailija
26.10.2018 |

Laillista puuhaa? Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ovat laillisia.

Vierailija
2/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vain muistaa ilmoittaa verottajalle että on vuokratuloja. olen kuullut kerrottavan että tuo vaikuttaisi joihinkin verojuttuihin kun asuntoa on myymässä.

Vierailija
4/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut joissain kaupungeissa on kielletty. Esim.Berliinissä tais olla niin

Vierailija
5/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä naapureille ja vakituisille asukkaille haittaa ja häiriötä. Jatkuvasti kulkee ihmisiä yötäpäivää. Siivouskulut rappukäytävässä ja se meteli ja häiriköinti. Vedenkulutus huomattavasti enemmän.

Vierailija
6/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä naapureille ja vakituisille asukkaille haittaa ja häiriötä. Jatkuvasti kulkee ihmisiä yötäpäivää. Siivouskulut rappukäytävässä ja se meteli ja häiriköinti. Vedenkulutus huomattavasti enemmän.

Mutta silti se on laillista. Taloyhtiö ei voi kieltää.

Vierailija
7/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kyllä, kunhan ilmoittaa tulot verottajalle. Ulkomailla joissain paikoissa ne ovat kiellettyjä. Esim. Manhattanilla asunnon vuokraaminen kovin lyhyeksi aikaa ei ole sallittua. Viranomaiset yrittävät tällä estää vuokratason nousua.

Vierailija
8/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää vain muistaa ilmoittaa verottajalle että on vuokratuloja. olen kuullut kerrottavan että tuo vaikuttaisi joihinkin verojuttuihin kun asuntoa on myymässä.

Ainakin Ruotsissa verotetaan pääomaverona, ei tuloverona. Kaveri tienaa siellä yli 20 000€ brutto vuokraamalla 2 huonetta asunnostaan.

Mietin tuota parhaillaan itsekin oman sijoitusasunnon kohdalla, tuottaisi paremmin kuin vakivuokralainen

Vierailija
9/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset puhuu tällaisia. Olen kuullut puhuttavan... en siis tiedä mutta varmaan jotain tämäntyyppistä on....

Vierailija
10/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset puhuu tällaisia. Olen kuullut puhuttavan... en siis tiedä mutta varmaan jotain tämäntyyppistä on....

Meitä ainakin haittaa se, että yhdessä huoneistossa on jatkuvasti  hirveä ramppaus ja  meteliä.  Asukkaat ottaneet yhteyttä isännöitsijään mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut.

Vierailija
11/11 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko   seinänaapuriksi airbnb-kämpän?