Miehet hoi! Mikä on naisten seksikkäin ammatti?
Mikä ammatti on seksikkäin naisella mielestäsi? Ja toivon todella, että oikeasti vain miehet vastaavat.
Kiitos! Ei tarvitse perustella mitään sen kummemmin, pelkkä ammatti/ammatit riittää.
Kommentit (54)
No hoitsu tietenkin, kaikki sen tietää.
Hoitsut on myös parhaita sängyssä, ja minulla on jonkunverran kokemusta siltä elämänalueelta.
Vierailija kirjoitti:
Silmälääkäri.
Lääkäreitä en suosittele. Oman kokemukseni (4) perusteella ne ovat sängyssä varautuneita. Hoiturit sen sijaan antaa mennä laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhimman ammatin harjoittajat.
Ai metsästäjät?
Vai marjanpoimijat? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ammatti ei ole tuolla tavalla tärkeä meille. Toisin kuin miehen ammatti naisille.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä en ikinä voisi ottaa matalasti koulutettua naista. Mielestäni seksikkäin ammatti naisella on matematiikan/fysiikan tutkija
Fyysikkonaiset on rumia.
- miesfyysikko
Kotiäiti, mikä oikeasti rakastaisi miestään, lapsia, kotiaan ja olisi vielä hyvän näköinen meikittä pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemielessä vanhusten/vammaisten/tms hoitaja.
Puhtaasti seksuaalisesti opettaja tai pomo, mutta vain jos nainen on domina.Oletko vanha vai vammainen?
En.
Oletko sinä lentokone tai paloletku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ammatti ei ole tuolla tavalla tärkeä meille. Toisin kuin miehen ammatti naisille.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä en ikinä voisi ottaa matalasti koulutettua naista. Mielestäni seksikkäin ammatti naisella on matematiikan/fysiikan tutkija
Fyysikkonaiset on rumia.
- miesfyysikko
Jos aidosti olet korkeasti koulutettu luulisi että ymmärrät sanojen "kaunis" ja "seksikäs" tarkoittavan hieman eriä asiaa?
Ehdottomasti toimittaja, sellainen isotissinen hyväperseinen eikä aataminomenaa tai kikkiä mekon alla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai metsästäjät?
Ei, keräilijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai metsästäjät?
Ei, keräilijät.
Nekö, jotka keräilevät tavaraa hameen alle kaupoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysikkonaiset on rumia.
- miesfyysikko
Itse sen sijaan olet kunnon hottis eikö? Vähän tähän tyyliin niinkö?
https://www.voice.fi/ilmiot/a-76897
Ok, sit sulla voi olla vara sanoa joo.
Ai metsästäjät?