Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin tuntemasi kokematon?

Vierailija
26.10.2018 |

Epäilen kaveriani. On ensi vuonna jo yli 30-vuotias. En ymmärrä miten voi olla.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 26-vuotias kaveri joka on kokematon ku sillä on korkeat standardit ja se haluu oottaa hyvää

Vierailija
2/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani 49-vuotias ei ole koskaan käynyt ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on eräs todella hiljainen ja äärimmäisen introvertti nelikymppinen sinkkunainen. Voisin pistää pääni pantiksi, että ei ole koskaan ollut miehen kanssa. Ihan omanlaisensa tyyppi ja varmasti (tai toivottavasti ainakin) tyytyväinen elämäänsä!

Vierailija
4/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99,9% varma, että yksi kohta 50-vuotias kaverini ei ole koskaan edes suudellut, muusta puhumattakaan.

Vierailija
5/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hassu vastaus.

Vierailija
6/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap oot tehnyt tilanteen muuttamiseksi? Ootko miettinyt keinoja millä saisit kaverillesi järjestettyä "sitä"?

Vierailija
7/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hassu vastaus.

Kysymys oli hassu, koska siinä ei eritelty missä asiassa kokematon.

Vierailija
8/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap oot tehnyt tilanteen muuttamiseksi? Ootko miettinyt keinoja millä saisit kaverillesi järjestettyä "sitä"?

Miksi ette uskalla sanoa SEKSI??

Vierailija
9/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo, jos en hirveästi vaivaa päätäni sen miettimiseen tai aprikoimiseen, että millainen seksihistoria toisella tai muilla kohtaamillani ihmisillä on. - Olenko vielä oudompi, jos ja kun voin avoimesti tunnustaa ja myöntää, että kenestäkään en päältäpäin pysty tai kykene asiaa näkemään tai tuntemaan saati muutoin aistimaan. Arvailla tietysti voisin, mutta silloinkin arvailuni ja aprikointini voisi mennä aivan pieleen. 

Vierailija
10/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kaveria (mies) epäilen. On yli 30 myös.

Itseni tiedän. Olen 38-vuotias. Ei ole varmaan monta kaltaistani Suomessa.

Vierailija
11/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, jos en hirveästi vaivaa päätäni sen miettimiseen tai aprikoimiseen, että millainen seksihistoria toisella tai muilla kohtaamillani ihmisillä on. - Olenko vielä oudompi, jos ja kun voin avoimesti tunnustaa ja myöntää, että kenestäkään en päältäpäin pysty tai kykene asiaa näkemään tai tuntemaan saati muutoin aistimaan. Arvailla tietysti voisin, mutta silloinkin arvailuni ja aprikointini voisi mennä aivan pieleen. 

Ei päältäpäin, mutta lyhyen keskustelun kautta voi melko hyvin arvata.

Vierailija
12/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin monet luulevat, että olen kokematon koska olen tosi nynnyn näköinen 40 vuotias kirjatoukka nainen. 

Mutta on ollut kolme poikaystävää joista jälkimmäiset yllättyivät kun en ole neitsyt :D

Vierailija
13/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni 21v, en jaksa uskoa että tulee koskaan seurustelemaan. Peräkammarinpojasta kyse.

Vierailija
14/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyuen leskustelun?- Tivaatko siis heti alkajaisiksi, tai mahd. pian toisen seksihistoriaa vai millaisista sanankäänteistä päättelet toisen kokemattomuuden? _Eri

Vierailija
15/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyuen leskustelun?- Tivaatko siis heti alkajaisiksi, tai mahd. pian toisen seksihistoriaa vai millaisista sanankäänteistä päättelet toisen kokemattomuuden? _Eri

Ei tietenkään jos keskustellaan säästä. Mutta jos esim. treffeillä niin siinä paljastuu aika helposti.

Vierailija
16/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemistani varmasti n. 35 v, epäilys yhdestä n. 45.v.

Varma tieto tuntemattomasta n. 80 v naisesta, että on neitsyt, näitä aina silloin tällöin näkee töissä.

Vierailija
17/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, yksi 25 -vuotias aikoinaan. Tai no, ei ollut enää mun tapaamisen jälkeen. Oikeastaan huvittaa, kuinka jätkä sitten "petti" mua ulkomailla opiskellessani. Petti on hipsukoissa siksi, että ei ehditty seurustella kauaa eikä ollut ehtinyt syventyä niin paljon, että olisin ollut vereslihalla tyypin toilailuista. 

Luuli, että petän sitä ulkomaisten mieskavereideni kanssa. Hmm, no vaikka lähipiirissä on italialaisia, kreikkalaisia, australialaisia, saksalaisia ja espanjalaisia, niin ei se silti sitä tarkoita että niiden kanssa maataan ;) Taisi olla kyseiselle tyypille vaan kova pala.

Vierailija
18/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kaveria (mies) epäilen. On yli 30 myös.

Itseni tiedän. Olen 38-vuotias. Ei ole varmaan monta kaltaistani Suomessa.

Miltä tuntuu elää koko elämä yksin ja ilman toisen kosketusta?

Vierailija
19/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, minulla on paljon uskovaisia kavereita, jotka eivät ole naimisissa. Itestään selvää ettei seksikokemuksia ole, ja ikää lähemmäs 50v. 

Sitten tunnen paljon meitä, jotka mentiin n. 30-vuotiaina naimisiin ja menetettiin neitsyys ja poikuus vasta niissä tohinoissa :)

Sama maa, ihan erilaiset moraalikäsitykset ja -kokemukset.

Onnellinen N47

Vierailija
20/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jos keskustellaan säästä. Mutta jos esim. treffeillä niin siinä paljastuu aika helposti.

Hmm. Voi olla, että mä antaisin rukkase treffikumppanille, joka on kvin utelias kärttämään omaa seksihistoriaani, vaikkei siinä mitään erityistä hävettävää, saati toista loukannutta tai muita loukkaavaa ole. En myöskään koe merkittävää nautintoa, jos toien kokee tarvetta kertoa ja avautua omasta seksi historiastaan treffeillä.(..) Mutta kai minä olen jonkun mielestä vain liian jäykkä ja kankea, koska tämä palsta on opetatnut, että osa odottaa etten sanoisi vaatii tapailun ja treffaillun etenevän seksiin asti viimeistään kolmansien tai neljänsien treffein yhteydessä. Ja jos toinen (erehtyy) kutsumaan kotiinsa, niinse olisi vimeistään merkki siitä, että toinen haluaa päästä kutsutun kanssa sänkyyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi