Vanhin tuntemasi kokematon?
Epäilen kaveriani. On ensi vuonna jo yli 30-vuotias. En ymmärrä miten voi olla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kaveria (mies) epäilen. On yli 30 myös.
Itseni tiedän. Olen 38-vuotias. Ei ole varmaan monta kaltaistani Suomessa.
Miltä tuntuu elää koko elämä yksin ja ilman toisen kosketusta?
Kiitos kysymästä. Ei tää kovin kivaa ole.
Tosin en tiedä mitä olen menettänyt, mutta olisi kiva edes kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo, jos en hirveästi vaivaa päätäni sen miettimiseen tai aprikoimiseen, että millainen seksihistoria toisella tai muilla kohtaamillani ihmisillä on. - Olenko vielä oudompi, jos ja kun voin avoimesti tunnustaa ja myöntää, että kenestäkään en päältäpäin pysty tai kykene asiaa näkemään tai tuntemaan saati muutoin aistimaan. Arvailla tietysti voisin, mutta silloinkin arvailuni ja aprikointini voisi mennä aivan pieleen.
Ei päältäpäin, mutta lyhyen keskustelun kautta voi melko hyvin arvata.
Lyuen leskustelun?- Tivaatko siis heti alkajaisiksi, tai mahd. pian toisen seksihistoriaa vai millaisista sanankäänteistä päättelet toisen kokemattomuuden? _Eri
Ei tietenkään jos keskustellaan säästä. Mutta jos esim. treffeillä niin siinä paljastuu aika helposti.
Hmm. Voi olla, että mä antaisin rukkase treffikumppanille, joka on kvin utelias kärttämään omaa seksihistoriaani, vaikkei siinä mitään erityistä hävettävää, saati toista loukannutta tai muita loukkaavaa ole. En myöskään koe merkittävää nautintoa, jos toien kokee tarvetta kertoa ja avautua omasta seksi historiastaan treffeillä.(..) Mutta kai minä olen jonkun mielestä vain liian jäykkä ja kankea, koska tämä palsta on opetatnut, että osa odottaa etten sanoisi vaatii tapailun ja treffaillun etenevän seksiin asti viimeistään kolmansien tai neljänsien treffein yhteydessä. Ja jos toinen (erehtyy) kutsumaan kotiinsa, niinse olisi vimeistään merkki siitä, että toinen haluaa päästä kutsutun kanssa sänkyyn.
Ei ole avautumisesta kyse. On enemmänkin epävarmuudesta ja kiertelystä ja kaartelusta.
Osan voi laittaa hermoilun piikkiin, mutta sanotaanko kolmikymppisillä ei hermoilua ja takertelua oo, koska siinä iässä on näistä tilanteista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, minulla on paljon uskovaisia kavereita, jotka eivät ole naimisissa. Itestään selvää ettei seksikokemuksia ole, ja ikää lähemmäs 50v.
Sitten tunnen paljon meitä, jotka mentiin n. 30-vuotiaina naimisiin ja menetettiin neitsyys ja poikuus vasta niissä tohinoissa :)
Sama maa, ihan erilaiset moraalikäsitykset ja -kokemukset.
Onnellinen N47
Niin, oma valinta.
Ei mua semmoiset hämmästytä. Saamattomat ihmetyttää.
Minä, ruma nainen 26 v. Ikisinkkuna hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä, ruma nainen 26 v. Ikisinkkuna hautaan.
Mut jos lasket tässä ketjussa esiintyneet ihmiset kavereiksesi, niin et enää ole vanhin tutemasi kokematon.
Helpottiko oloa?
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen 41.
Mies?
38 v mies. Sellainen naisviha, että toivottavasti pysyykin neitsyenä.
Vierailija kirjoitti:
38 v mies. Sellainen naisviha, että toivottavasti pysyykin neitsyenä.
Hyvä. Ei ihmissuhdetta pidä kaikille antaa. Joidenkin on parempi kuihtua yksinäisenä ikänsä.
Mistä sen voisi tietää mitä kukakin puuhailee. Veikkaan että moni luulee minuakin kokemattomaksi vaikka en ole.
Minä itse (ensi kuussa täytän 27).
Vierailija kirjoitti:
Minä itse (ensi kuussa täytän 27).
Tämän ketjun perusteella olet melko nuori kokematon.
Yksi parhaista ystävistäni on 29-vuotias ja tiedän, ettei ole vielä seksiä harrastanut. Ihana, hauska ihminen ja ns.tavallinen, töissäkäyvä nainen hän on. Ei vaan ole löytänyt elämäänsä ketään sopivaa ihmistä vielä ja ei halua mitään satunnaisia baarihoitoja. On kiusaamistaustan ja ylimääräisten kilojensa takia kovin epävarma itsestään, lähinnä juurikin ulkonäöstään ja etenkin kropastaan, joten tarvitsee seksiin ihmisen, johon oikeasti voi luottaa.
Melkoista. Ei uskoisi, kun ihmisiä katsoo.
Eräs tuntemani 55-vuotias mies ei ole koskaan ajanut moottoripyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani 55-vuotias mies ei ole koskaan ajanut moottoripyörällä.
Näin normot tekevät pilkkaa vakavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on eräs todella hiljainen ja äärimmäisen introvertti nelikymppinen sinkkunainen. Voisin pistää pääni pantiksi, että ei ole koskaan ollut miehen kanssa. Ihan omanlaisensa tyyppi ja varmasti (tai toivottavasti ainakin) tyytyväinen elämäänsä!
Toivottavasti en just tunnistanut itseäni! Menisin kyllä hyvin kuvaukseen, anna vinkki, mitä teet työksesi. :)
En muuten ole edes kokematon: mulla oli vuosikymmenen pituinen parisuhde ja kun siitä vihdoin pääsin, en toiste moiseen tule ryhtymään. Mutta olen just kuten edeltävä kuvaus.
Omassa lähipiirissä ei ole ketään, joka ei seurustelisi, joten oletan, ettei kukaan myöskään ole kokematon. En keksi kyllä ketään kauempaakaan. Enkä suoraan sanottuna ole koskaan edes miettinyt koko asiaa.
Arvauksia voi heittää ilmaan vaikka etunimen alkukirjaimen perusteella. Hämmästyttävän monella tiedon rakenteen hahmottaminen on hataralla tasolla: mitä huonommin hahmottaa tiedon luonteen, sitä varmempi on mm. omista kyvyistään tulkita ihmisten ulkonäöstä/puheesta/elekielestä asia x. Mitä paremmin tiedon luonne on hallussa, sitä paremmin ymmärtää että mistään ei voi olla varma, etenkään pintapuolisten asioiden perusteella.
Olen 37-vuotias ja silloin tällöin törmään eri tavalla kierrellen esitettyyn kysymykseen että onko sitä seksiä koskaan ollut. Olen luiskaotsaisessa työyhteisössäni ilmeisesti poikkeustapaus monella tavalla joten esim. työtoverit olettavat ettei seksikokemusta ole. Siinäpähän olettavat. He eivät tiedä lapsuudestani, nuoruudestani ja myöhemmästä elämästäni muuta kuin olen heille kertonut, eli esim. sosiaalisiin suhteisiin liittyvät asiat ovat heille näkymättömissä.