Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paikassa mielestäsi kaikkein teennäisin/ "överi" asiakaspalvelu?

Vierailija
26.10.2018 |

Tuntuu omasta mielestä todella kiusalliselta sellainen, jossa henkilökunta vetää suoraan jostain käsikirjoituksesta....

Kommentit (293)

Vierailija
1/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa.

Vierailija
2/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät ja tyrkyttäjät kauppakeskuksissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä aika hauskaa. Parempi kuitenkin kuin huono palvelu. Tulee heti mieleen kaksi paikkaa, mut en nyt tästä niitä halua mustamaalata.

Vierailija
4/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaateliike Turussa. Myyjät kehuvat ylisanoin kaikki vaatteet, jotka päällesi laitat, vaikka näkisit ihan selvään, että malli, koko tai väri ei sovi. Liikkeessä on hyviä vaatteita, mutta täytyy koko ajan pitää tiukasti kiinni omasta mielipiteestä, muuten päätyy ostamaan jotain kamalaa.

Vierailija
5/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso House. Ne myyjät vaikuttaa siltä kuin vetäisivät muutakin kuin kofeiinia:D

Vierailija
6/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa

Vierailija
7/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mm. Glitter, Suomalainen kirjakauppa ja H&M siinä että yritetään väkisin myydä jotain lisää esim. jos ostan kirjakaupasta vihon niin aletaan tyrkyttää lisäksi kyniä tms, ikään kuin en itse tietäisi mitä tarvitsen.

Vierailija
8/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia välttelen työssäni kaikkia myyjien muotifraaseja, ja juttelen normaalisti ihmisten kanssa. Joidenkin asiakkaiden kanssa synkkaa todella hyvin ja on luonnostaan erittäin mukavaa. Mutta pyrin olemaan kohtelias ja auttavainen ihan kaikille.

Tosin pelkään, koska saan potkut, kun en hoe näitä käsikirjoituksen mukaisia tyhjiä tervehdyksiä. En vaan voi sietää niitä itsekään. Lisäksi pelottaa, kun en tunne asiakkaita, jos toivotankin hyvää loppupäivää tai viikonloppuja jollekin joka on menossa esim. syöpähoitoon tai hautajaisiin.

Vierailija
9/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso House!

Vierailija
10/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordeassa

No ei ole kyllä Nordeassa mitään palvelua ollut!

Vierailija
11/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina asioinut ruokakaupoissa,joissa myyjät toivottavat hyvää päivänjatkoa. Omasta mielestäni jo ahdistavaa, vaikka itse en jaksaisi edes tuskin sanoa hei, pitää pinnistellä, kun myyjäparka joutuu olemaan ystävällinen sen kahdeksan tuntia ja hokemaan hyvää päivänjatkoa. Eli yritän vastata myyjälle aina paremminkin säälistä ja se tuntuu teennäiseltä omasta mielestäni.

Onhan se tietysti mukavaa, kun monet näistä myyjistä ystävällisiä, itse vaan olin helpottunut, kun kävin vanhemman rouvan kassalla ja tämä sanoi vain normaalisti ja ystävällisesti kiitos ja ole hyvä.

Vierailija
12/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitter. Ketjuliikkeet esim lindex, h&m missä myyjä lähtee valvontaa seuraamaan takahuoneeseen, sitten ilmaantuu takaisin kun on kassalla maksamassa. Voi harmi, kun ei jäänytkään kiinni, olikin rehellinen asiakas.

Vierailija
13/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa Vilan liikkeessä on ollut niin yli-innokas ja ylipirteä myyjä ja kauhea tuputus, että on tehnyt mieli sanoa, että jos nyt et lopeta niin lähden mitään ostamatta pois.

Vierailija
14/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia välttelen työssäni kaikkia myyjien muotifraaseja, ja juttelen normaalisti ihmisten kanssa. Joidenkin asiakkaiden kanssa synkkaa todella hyvin ja on luonnostaan erittäin mukavaa. Mutta pyrin olemaan kohtelias ja auttavainen ihan kaikille.

Tosin pelkään, koska saan potkut, kun en hoe näitä käsikirjoituksen mukaisia tyhjiä tervehdyksiä. En vaan voi sietää niitä itsekään. Lisäksi pelottaa, kun en tunne asiakkaita, jos toivotankin hyvää loppupäivää tai viikonloppuja jollekin joka on menossa esim. syöpähoitoon tai hautajaisiin.

Olen itse töissä lähikaupassa ja välttelen myös teennäisyyttä. Ja todennäköisesti myös vakkariasiakkaat luulisivat minun seonneen, jos yhtäkkiä alkaisin hokemaan hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
15/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakauppa! Kirjakaupassa jos missä pitäisi olla rauha valikoida kirja, yksi kohtelias kysymys tarvitsenko apua on o.k, mutta kolmas kerta oli vähän liioittelua. Ostan siis kirjani netistä.

Vierailija
16/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

### kirjoitti:

Muutamassa Vilan liikkeessä on ollut niin yli-innokas ja ylipirteä myyjä ja kauhea tuputus, että on tehnyt mieli sanoa, että jos nyt et lopeta niin lähden mitään ostamatta pois.

Mä en mene enää Vilan ja Vero Modan liikkeisiin tästä syystä. Haluan katsella rauhassa ennen mitään ostopäätöksiä.

Vierailija
17/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa on kun Yliopiston apteekissa kysytään Uniikki-korttia ja sitten kun sen ojennan, kassa sanoo: "Kiitos asiakkuudesta"

Vierailija
18/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse töissä lähikaupassa ja välttelen myös teennäisyyttä. Ja todennäköisesti myös vakkariasiakkaat luulisivat minun seonneen, jos yhtäkkiä alkaisin hokemaan hyvää päivänjatkoa.

:D

Vierailija
19/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

### kirjoitti:

Näissä liikkeissä yleensä myyjä on jättänyt rauhaan, kun sanon "kiitos, en tarvitse apua, katselen vain".

Paitsi hmm..yhdessä Vero Modan liikkeessä myyjä palasi vielä selittämään, kun kun "ihania uutuuksia vappuun/juhannukseen (en muista mikä juhla oli silloin tulossa". En viitsinyt sanoa, että olen kyseisenäkin päivänä töissä enkä siis mitään sellaista vaatetusta etsi.

Vierailija
20/293 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa on kun Yliopiston apteekissa kysytään Uniikki-korttia ja sitten kun sen ojennan, kassa sanoo: "Kiitos asiakkuudesta"

Voi apua. Eiköhän tässä ole jo ketjun voittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä