Tiesitkö, että naiset hakevat eroa huomattavasti miestä useammin koska naiset ahdistuvat niin helposti?
Kun taas miehelle ero tulee usein kokonaan yllätyksenä.
Kommentit (86)
Naiset vaihtavat kevyemmin, koska heille on uutta ja parempaa miestä tarjolla joka tuutista. Mies yleensä sitoutuu suhteeseen, koska tietää että uutta ei ehkä enää koskaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on ahdistumatta ollessa, sohvalla möllötellessä kun vaimo hoitaa perheen juoksevat asiat. Renkaiden vaihdosta ja moottoriöljyn täytyy huilia koko loppuvuosi.
Tämän takia suomalainen mies on täysin paska. Mies heittäytyy keskenkasvuiseksi teinipojaksi eikä tee mitään omatoimisesti kun luulee kotia viiden tähden hotelliksi. Oon ollut arabimiehen kanssa jo yli 10 vuotta ja oon edelleenkin ollut hänelle todellinen prinsessa. Arabimies vaihtaa lampun ja autonrenkaat, korjaa pyörän ja tekee korjaustyöt omatoimisesti. Ei tarvitse patistaa kuten suomalaista miestä.
Naiset, ottakaa tämän takia arabimies. Muslimiperheissä koti on naisen valtakuntaa ja muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Tämän jälkeen en ole ikävöinyt suomalaista juoppoa tai mamman poikaa.
Kuulostaa painajaismaiselta. Tää ehkä tulee sulle yllätyksenä, mutta aika moni nainen 1) Ei halua olla prinsessa 2) Ei halua, että koti on valtakunta. Oma työura, omat rahat, oma päätösvalta. Siinä sinulle pari asiaa, jotka jäävät "unelmastasi" puuttumaan naisen näkökulmasta.
Hrrrrr, handmaid's tale tulee mieleen. *Puistatus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On huomattu. Se ahdistus iskee yleensä silloin kun on jo hommattu uusi mies elättäjäksi, niin vanhan voi sitten hylätä ahdistuksen vuoksi.
Kultapieni, ei tämä USA-painotteisilta foorumeilta opittu "naiset etsivät vain elättäjää" -marina toimi Suomessa.
"Vuonna 2015 naisten työllisyysasteen keskiarvo EU28-maissa oli 60,4 ja miesten 70,8 prosenttia. Suomessa miesten ja naisten työllisyysasteet ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan." (Tilastokeskus)
Nainen voi elää sen miehen palkan avulla kyllä ihan hyvin ja onhan noissakin jo eroa. Ei voi samaan aikaan valitta miesten palkoista ja asua sen kanssa saman katon alla. Luulisi nyt vähän ainakin vaientavan sitä valitusta. Miesten työajat myös ovat huomattavasti pidemmät eli 32 vs.38 viikkotuntia.
Onkohan asiaa tutkittu, miksi noin? Nimittäin omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki lapselliset naiset tekevät lyhyempää päivää jotta myös lapsilla olisi lyhyempi hoitopäivä. Miehiä moinen ei tietenkään kiinnosta, olkoot päiväkodissa vaikka 13 tuntia....
mitäs se mies kotona loisii, jos nainen tekee jo lyhyempää päivää? Alkaisi vain valitus miehen palkan pienuudesta.
Ei tullut mieleen että mies voisi tehdä sitä lyhyempää päivää, nainen taas pidempää.....
sen kun näkisi, että nainen alkaa elättämään perhettä samalla kun mies leikkii lasten kanssa.
Tällaistä päivää tuskin nähdään koska kyllähän siinä miehen pallit kutistuvat kun nainen onkin se, joka elättää perheen.
Ei ole mun mieheltä kutistuneet, molemmat käydään töissä mutta minä tienaan enemmän. Tyytyväinen se on. Mutta onkin täysipäinen, ei roiku vauvapalstalla valittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on ahdistumatta ollessa, sohvalla möllötellessä kun vaimo hoitaa perheen juoksevat asiat. Renkaiden vaihdosta ja moottoriöljyn täytyy huilia koko loppuvuosi.
Tämän takia suomalainen mies on täysin paska. Mies heittäytyy keskenkasvuiseksi teinipojaksi eikä tee mitään omatoimisesti kun luulee kotia viiden tähden hotelliksi. Oon ollut arabimiehen kanssa jo yli 10 vuotta ja oon edelleenkin ollut hänelle todellinen prinsessa. Arabimies vaihtaa lampun ja autonrenkaat, korjaa pyörän ja tekee korjaustyöt omatoimisesti. Ei tarvitse patistaa kuten suomalaista miestä.
Naiset, ottakaa tämän takia arabimies. Muslimiperheissä koti on naisen valtakuntaa ja muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Tämän jälkeen en ole ikävöinyt suomalaista juoppoa tai mamman poikaa.
Kuulostaa painajaismaiselta. Tää ehkä tulee sulle yllätyksenä, mutta aika moni nainen 1) Ei halua olla prinsessa 2) Ei halua, että koti on valtakunta. Oma työura, omat rahat, oma päätösvalta. Siinä sinulle pari asiaa, jotka jäävät "unelmastasi" puuttumaan naisen näkökulmasta.
.
Miksi haluaisit olla joku supernainen miehellesi? Mies avaa mulle oven, hän avaa aina auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta, kantaa kauppakasst. Tämä tuntuu paljon ihanemmalta ja vapaammalta. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla heikompi, nainen ja prinsessa. Oon lukenut omille tytöillenikin vain prinsessa satuja. Säälittää ne suomalaiset tytöt joilta äidit kieltää prinsessana olemiset ja koittavat kasvattaa vahvoja naisia näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan katkera kun miehesi ei pidä sua prinsessana jota suojellaan pahimmilta rasituksilta. Oon mä opiskellut hoitoalaa. Vaikka olisitkin töissä ei sun tarvitse kuitenkaan olla supernainen. Kotonani oon miehelleni se prinsessa jota hemmotellaan. Meidän tytötkin on kasvatettu tähän ja onneksi he ovat halunneet olla prinsessoja, eikä mitään supernaisia jotka raivoaa ovea avaavalle miehelle "Avaan itsekin sen v*tun oven" . En anna tyttärilleni mitään Nicki Minajin pyllistelyjä katsottavaksi tai Ewa Wahlströmin ja Jutta Gustafsbergin kaltaisia hyviä jätkiä esikuviksi.
Bill Maher sanoi 9/11 terojen olleen rohkeita ja sai potkut. Se pitää vähemmän paikkaansa kuin tuo. Kyllä siinä tiettyä rohkeuttakin yleensä tarvitaan. Moni ei uskalla.