Tiesitkö, että naiset hakevat eroa huomattavasti miestä useammin koska naiset ahdistuvat niin helposti?
Kun taas miehelle ero tulee usein kokonaan yllätyksenä.
Kommentit (86)
Naiseuden vallan eripuolista ei voi koskaan keskustella riittävän avoimesti, ilman entä miehet sitten lässyn lässyä. Parisuhteen näkeminen vain naisen lasien läpi leimaa edelleen koko yhteiskuntaa. Mies käy töissä, tyytyy (pyyhkeitä tulee taas tästä sanasta) yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät perheensä kanssa laatuaikaa yhdessä, mutta miestä aina kuvataan pahan ruumiillistuma, joka rutiininomaisesti kiusaa kilttiä ja ahkeraa naista ja samalla paha mies tekee myös lasten elämästä kamalaa. Eihän se mitenkään muuten päin voi olla? Eihän parisuhde koskaan ole kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko ihan kummassakin vikaa?
Voi ahdistus! kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla. Naiset toivovat, että mies ja lapset tekisivät heistä onnellisia sen sijaan, että ottaisivat vastuun omasta onnestaan. Kun onni ei tulekaan, ahdistutaan ja erotaan. Ei ole sattumaa, että naiset syövät mielialalääkkeitä kaksi kertaa enemmän kuin miehet.
Ja kumpi sukupuoli tekee itsemurhia siksi, että ei syö niitä lääkkeitä eikä hae apua?
Google tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ihan se, että miehet pettävät enemmän ja naiset haluavat tunnesidettä mieheen..kun mies törttöää nin naisetkin ahdistuvat ja luottamus on mennyt. Miehet antavat pettämisen anteeksi helpommin, koska ajattelevat eri tavalla..?
Netti on pullollaan tutkimuksia, joiden mukaan naiset pettävät enenmmän kuin miehet. Luulen, ettei syynä ole pettämishalukkuus vaan ennemminkin mahdollisuuksien paljous.
Netti on pullollaan tutkimuksia, joiden mukaan 37% miehistä on pettänyt ja naisista vastaavasti 30%.
Minun ex-vaimo tahtoi erota kun ei saanut hengitettyä, vaikka minä hoidan kotia ja lapsia. Vaimo halusi kotona ollessaan töihin, ja töissä ollessaan kotiin. Nyt haluaa minut takaisin. Olen kuullut tämän tarinan aikaisemminkin. Onnellisuus on jokaisen omalla vastuulla, ja ex-vaimokin on sen nyt yksin ollessaan tajunnut. Surullisinta on se että hän pyytää minulta melkein päivittäin apua ja kuitenkin liitossa minä olin se joka teki kaiken väärin. Takaisin en ota.
Entä miehet sitten lässyn lässyn kirjoitti:
Naiseuden vallan eripuolista ei voi koskaan keskustella riittävän avoimesti, ilman entä miehet sitten lässyn lässyä. Parisuhteen näkeminen vain naisen lasien läpi leimaa edelleen koko yhteiskuntaa. Mies käy töissä, tyytyy (pyyhkeitä tulee taas tästä sanasta) yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät perheensä kanssa laatuaikaa yhdessä, mutta miestä aina kuvataan pahan ruumiillistuma, joka rutiininomaisesti kiusaa kilttiä ja ahkeraa naista ja samalla paha mies tekee myös lasten elämästä kamalaa. Eihän se mitenkään muuten päin voi olla? Eihän parisuhde koskaan ole kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko ihan kummassakin vikaa?
Lyhyt kiteytys vanhempieni suhteesta: Kaksi toisilleen sopimatonta ihmistä päätyy yhteen. Eivät opi ikinä kommunikoimaan keskenään. Suhteeseen tulee isoja ongelmia. Lopulta tulee ero. Eroa ei käsitellä, joten eron jälkeen kumpikin haukkuu toista lapsilleen vielä kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ihan se, että miehet pettävät enemmän ja naiset haluavat tunnesidettä mieheen..kun mies törttöää nin naisetkin ahdistuvat ja luottamus on mennyt. Miehet antavat pettämisen anteeksi helpommin, koska ajattelevat eri tavalla..?
Omassa lähipiirissä naiset ovat niitä ketkä pettävät. Veikkaan että menee tasan
Vierailija kirjoitti:
Väärän väriset kengät riittää. Mutta, toisaalta tuollainen nipo on kyllä lentänyt yli laidan jo kättelyvaiheessa. Niitä on muuten yllättävän paljon!
Hauska yhteen sattuma :D Ei ole montaa päivää kun oli kaverin kanssa syömässä ja tällä oli ollut vähän riitaa miehensä kanssa. Siinä haukuttiin miestä kengistä liian pieneen takapuoleen. Bootsit on liian lapselliset yli 40v?!
Tämähän johtuu siitä, että koska miehet eivät pärjää yksinään, niin ne roikkuvat mieluummin huonoissakin suhteissa kuin eroavat. Parisuhde kohottaa miehen elämänlaatua ja jopa lisää elinikää. Naisilla päinvadtoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ahdistus! kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla. Naiset toivovat, että mies ja lapset tekisivät heistä onnellisia sen sijaan, että ottaisivat vastuun omasta onnestaan. Kun onni ei tulekaan, ahdistutaan ja erotaan. Ei ole sattumaa, että naiset syövät mielialalääkkeitä kaksi kertaa enemmän kuin miehet.
Ja kumpi sukupuoli tekee itsemurhia siksi, että ei syö niitä lääkkeitä eikä hae apua?
Naiset yrittävät itsemurhaa yhtä paljon tai enemmän kuin miehet. Ero olisi varmaan suurempikin jos siihen ei tarvittaisi nyt ainakin jonkinsortin rohkeuttakin.
Vihaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina miettinyt romahtaisivatko erotilastot, jos vanhemmat olisivat huoltajakandinaatteita samalla viivalla? Naisen on helpompaa erota, koska hänen ei tarvitse pelätä lastensa menettämistä.
Tai sitten erottaisi enemmän, kun lapset olisikin ehkä sosiaalisesti hyväksytympää jättää miehelle ja ruveta itse vain viikonloppuäidiksi. Nythän moni nainen jää huonoon suhteeseen vain siksi, kun ei ole varaa maksaa yksin tarpeeksi isosta asunnosta. Mulla on omassakin tuttavapiirissä näitä.
Naiset ovat aina pariutuneet myös taloudelliista syistä, What else is new?
Vierailija kirjoitti:
Google tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on pullollaan tutkimuksia, joiden mukaan naiset pettävät enenmmän kuin miehet. Luulen, ettei syynä ole pettämishalukkuus vaan ennemminkin mahdollisuuksien paljous.
Miehen vikahan se on, jos nainen pettää. Mitäs ei palvo naistaan toisena päivätyönään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ahdistus! kirjoitti:
Naiset yrittävät itsemurhaa yhtä paljon tai enemmän kuin miehet. Ero olisi varmaan suurempikin jos siihen ei tarvittaisi nyt ainakin jonkinsortin rohkeuttakin.
Vihaan sinua.
That's high negative emotion. Juuri naisten erityispiirre. Montako kertaa olet eronnut muuten?
En koskaan. Minun mieheni teki itsemurhan. Olet sairas, jos pidät tällaista tekoa rohkeana.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On huomattu. Se ahdistus iskee yleensä silloin kun on jo hommattu uusi mies elättäjäksi, niin vanhan voi sitten hylätä ahdistuksen vuoksi.
Kultapieni, ei tämä USA-painotteisilta foorumeilta opittu "naiset etsivät vain elättäjää" -marina toimi Suomessa.
"Vuonna 2015 naisten työllisyysasteen keskiarvo EU28-maissa oli 60,4 ja miesten 70,8 prosenttia. Suomessa miesten ja naisten työllisyysasteet ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan." (Tilastokeskus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ensin pettää, mutta ei halua erota. Kiinni jäädessään ei halua erota, joten nainen hakee yksin sitä eroa. Uskottomuus on siis suurin eron syy.
Eipäs vaan kommunikaatio-onhelmat väestöliiton kyselyn mukaan. Miettikääpä ditä valituksen määrää mikä täälläkin on "naisten nalkuttamisesta" niin mittasuhteet osuu kohdilleen.
Eikun naiset ahdistuvat, ettei mies kommunikoi.
Tietysti naiset ahdistuvat.
Nainen on naimisissa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On huomattu. Se ahdistus iskee yleensä silloin kun on jo hommattu uusi mies elättäjäksi, niin vanhan voi sitten hylätä ahdistuksen vuoksi.
Kultapieni, ei tämä USA-painotteisilta foorumeilta opittu "naiset etsivät vain elättäjää" -marina toimi Suomessa.
"Vuonna 2015 naisten työllisyysasteen keskiarvo EU28-maissa oli 60,4 ja miesten 70,8 prosenttia. Suomessa miesten ja naisten työllisyysasteet ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan." (Tilastokeskus)
Huutonaurua :D
ps. mikä olikaan se naisen euro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina miettinyt romahtaisivatko erotilastot, jos vanhemmat olisivat huoltajakandinaatteita samalla viivalla? Naisen on helpompaa erota, koska hänen ei tarvitse pelätä lastensa menettämistä.
Tai sitten erottaisi enemmän, kun lapset olisikin ehkä sosiaalisesti hyväksytympää jättää miehelle ja ruveta itse vain viikonloppuäidiksi. Nythän moni nainen jää huonoon suhteeseen vain siksi, kun ei ole varaa maksaa yksin tarpeeksi isosta asunnosta. Mulla on omassakin tuttavapiirissä näitä.
Naiset ovat aina pariutuneet myös taloudelliista syistä, What else is new?
Et ymmärtänyt, mitä sanoin tuossa. Naisella olisi varaa asua yksin, muttei lasten kanssa yksin. Pariutumisvaiheessa ei ole ollut lapsia. Nainen ei siis ole pariutunut taloudellisista syistä, vaan ei voi erota taloudellisista syistä. Ymmärrätkö nyt?
Mulla on oikeasti lähipiirissä naisia, jotka eroaisivat, jos olisi varaa maksaa tarpeeksi isosta asunnosta vuokra yksin lasten kanssa. Eli nämä lapset liimaavat sen parin yhteen. Jos nainen ja mies olisivat oikeasti tasa-arvoiset vanhemmat, ei olisi niin sanottua, että ne lapset lähtisi 95-prosenttisesti just äidin kanssa. Voisi olla enemmänkin eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ensin pettää, mutta ei halua erota. Kiinni jäädessään ei halua erota, joten nainen hakee yksin sitä eroa. Uskottomuus on siis suurin eron syy.
Eipäs vaan kommunikaatio-onhelmat väestöliiton kyselyn mukaan. Miettikääpä ditä valituksen määrää mikä täälläkin on "naisten nalkuttamisesta" niin mittasuhteet osuu kohdilleen.
Eikun naiset ahdistuvat, ettei mies kommunikoi.
Naiset ahdistuvat, kun eivät saa orgasmeja miehensä kanssa ja kommunikoinnin sijaan feikkaa niitä ja haukkuu miehensä ajanvietteenä käyttettävällä keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi elää sen miehen palkan avulla kyllä ihan hyvin ja onhan noissakin jo eroa. Ei voi samaan aikaan valitta miesten palkoista ja asua sen kanssa saman katon alla. Luulisi nyt vähän ainakin vaientavan sitä valitusta. Miesten työajat myös ovat huomattavasti pidemmät eli 32 vs.38 viikkotuntia.