Tiesitkö, että naiset hakevat eroa huomattavasti miestä useammin koska naiset ahdistuvat niin helposti?
Kun taas miehelle ero tulee usein kokonaan yllätyksenä.
Kommentit (86)
Väärän väriset kengät riittää. Mutta, toisaalta tuollainen nipo on kyllä lentänyt yli laidan jo kättelyvaiheessa. Niitä on muuten yllättävän paljon!
Tottakai ahdistuvat koska miehet ovat vajaita.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on ahdistumatta ollessa, sohvalla möllötellessä kun vaimo hoitaa perheen juoksevat asiat. Renkaiden vaihdosta ja moottoriöljyn täytyy huilia koko loppuvuosi.
MIkä siinä miehessä alunperin oli niin kiinnostavaa, että oikein naimisiin menit?
Mies ensin pettää, mutta ei halua erota. Kiinni jäädessään ei halua erota, joten nainen hakee yksin sitä eroa. Uskottomuus on siis suurin eron syy.
Juu. On huomattu. Se ahdistus iskee yleensä silloin kun on jo hommattu uusi mies elättäjäksi, niin vanhan voi sitten hylätä ahdistuksen vuoksi.
Minä olen aina miettinyt romahtaisivatko erotilastot, jos vanhemmat olisivat huoltajakandinaatteita samalla viivalla? Naisen on helpompaa erota, koska hänen ei tarvitse pelätä lastensa menettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on ahdistumatta ollessa, sohvalla möllötellessä kun vaimo hoitaa perheen juoksevat asiat. Renkaiden vaihdosta ja moottoriöljyn täytyy huilia koko loppuvuosi.
Eikö teistä kumpikaan käy töissä? Pummit.
Vierailija kirjoitti:
Väärän väriset kengät riittää. Mutta, toisaalta tuollainen nipo on kyllä lentänyt yli laidan jo kättelyvaiheessa. Niitä on muuten yllättävän paljon!
Mitä jää jäljelle kun sustakin aika jättää. Läjä olkinukkeja. "Vaihdoin elämäni ja perheeni vauvapalstailuun." Toivottavasti pidät vielä kuolinvuoteella hyvänä diilinä.
Olisko ihan se, että miehet pettävät enemmän ja naiset haluavat tunnesidettä mieheen..kun mies törttöää nin naisetkin ahdistuvat ja luottamus on mennyt. Miehet antavat pettämisen anteeksi helpommin, koska ajattelevat eri tavalla..?
Mitä sitten? Hyvä että joku tajuaa erota, kun suhde kerran on kuollut.
Tiesitkö itse, että parisuhde nostaa miehen elämänlaatua ja laskee naisen?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina miettinyt romahtaisivatko erotilastot, jos vanhemmat olisivat huoltajakandinaatteita samalla viivalla? Naisen on helpompaa erota, koska hänen ei tarvitse pelätä lastensa menettämistä.
Minä taas olen aina miettinyt olisivatko isät samalla viivalla huoltajakandidaatteina, jos huoltaisivat niitä lapsiaan.
Ei mitään uutta auringon alla. Naiset toivovat, että mies ja lapset tekisivät heistä onnellisia sen sijaan, että ottaisivat vastuun omasta onnestaan. Kun onni ei tulekaan, ahdistutaan ja erotaan. Ei ole sattumaa, että naiset syövät mielialalääkkeitä kaksi kertaa enemmän kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ahdistuvat koska miehet ovat vajaita.
Ja että tätä tänäänkin , hienoa että sinä loistat älylläsi ja rakentavilla kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten erottaisi enemmän, kun lapset olisikin ehkä sosiaalisesti hyväksytympää jättää miehelle ja ruveta itse vain viikonloppuäidiksi. Nythän moni nainen jää huonoon suhteeseen vain siksi, kun ei ole varaa maksaa yksin tarpeeksi isosta asunnosta. Mulla on omassakin tuttavapiirissä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ihan se, että miehet pettävät enemmän ja naiset haluavat tunnesidettä mieheen..kun mies törttöää nin naisetkin ahdistuvat ja luottamus on mennyt. Miehet antavat pettämisen anteeksi helpommin, koska ajattelevat eri tavalla..?
Netti on pullollaan tutkimuksia, joiden mukaan naiset pettävät enenmmän kuin miehet. Luulen, ettei syynä ole pettämishalukkuus vaan ennemminkin mahdollisuuksien paljous.
Voi ahdistus! kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla. Naiset toivovat, että mies ja lapset tekisivät heistä onnellisia sen sijaan, että ottaisivat vastuun omasta onnestaan. Kun onni ei tulekaan, ahdistutaan ja erotaan. Ei ole sattumaa, että naiset syövät mielialalääkkeitä kaksi kertaa enemmän kuin miehet.
Ei ole sattumaa. Naiset hoitavat mielenterveysongelmiaan. Miehet eivät, joten he äkkiä alkoholisoituvat ja päätyvät itsemurhiin, kun epätoivo syvenee.
Voi ahdistus! kirjoitti:
Tirsk. Laita tää sama teksti mihin tahansa ”miksi en saa naista” -ketjuun ja herätä hilpeyttä.
Voi ahdistus! kirjoitti:
Eikä ole sattumaa, että mielialalääkkeitä syömättömät miehet syrjäytyvät moninkertaisesti pahemmin kuin naiset. Sinä voisit esimerkiksi vaikka kertoa elämästäsi.
No jaa, tiedän pari miestä, jotka kyllästyivät olemaan pelkkiä remontin tekijöitä ja omakotitalon ylläpitäjiä. Pistivät eron vireille.
Monen eroa hakeneen naisen taustalla on kyllästyminen taloudenhoitajan hommiin, jotka on hoidettava yksin oman palkkatyön lisäksi.