Ihmiset tuijottavat avoimesti jalkojani, inhottaa!
Tiedän sen johtuvan siitä, että olen laihtunut aika paljon. Tuntuu silti epämukavalta kulkea kaupungilla kuin mikäkin sirkuseläin... Sentään ei ole kesä ja shortsisää!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minkäkokoinen sä olet?
167/44-45kg riippuen siitä, milloin käyn vaa'alla. Ap
Älä välitä, muut on mitä todennäköisimmin kateellisia.
Niin?
Sulla on sorjat sääret ja nyt niitä ei saisi sitten vilkaista?
Jalkojen pitää olla vähintään nurinperin persiissä kiinni, että niitä kukaan tuijottais.
Ap sun ongelma ei ole sun jalat, vaan alhainen itsetunto.
Kun korjaat itsetuntosi niin huomaat ettei muut oikeasti katsele sun jalkoja. Ja vaikka katsoisivatkin, niin mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Sulla on sorjat sääret ja nyt niitä ei saisi sitten vilkaista?
Ai sorjat? Pelkät tikuthan ne sääret jo on noilla mitoilla. Hyttysen koivet.
Vierailija kirjoitti:
Kun korjaat itsetuntosi niin huomaat ettei muut oikeasti katsele sun jalkoja. Ja vaikka katsoisivatkin, niin mitä väliä.
Koen, että itsetunto on korjaantunut laihduttamisen myötä. Ja tiedän joidenkin (vähemmistön toki) tuijottavan koska huomaan katseet! En kuvittele tätä. Ap
Anorektiset mitat, anteeksi vain.
Mikä sun jaloissa siis on? Löysää ihoa, arpia..?
Sama täällä. Tosin kaikki eivät tuijota, mutta silloin tällöin saan vihaisia katseita ja tuijotusta varsinkin keski-ikäisiltä naisilta. Kerran myös eräs pikkupoika huuteli jaloistani, ja pysähdyin ja kysyin ihan ystävällisesti että mitä sanoit? Hämilleen meni ja pienellä äänellä nolona vastasi että en mitään. Se lähinnä huvitti. Myös teineiltä olen kuullut huutelua.
Minulla on ihan rakenteellisesti hoikat sääret ja reidet, ollut aina. Se että olen laiha ei asiaa paranna.
Minä tosin en välitä, päin vastoin käytän pillifarkkuja ja tiukkoja trikoohousuja. Itse pidän jalostani ja hoikasta olemuksestani, muitten mielipiteet on hyttysen ininää. En en ole teini enkä epävarma itsestäni.
Olen siis "kehopositiivinen" eli hyväksyn itseni ja rakastan itseäni omana itsenäni. Oletteko te?
Vierailija kirjoitti:
No ei kumpaakaan noista tai muutakaan huomiota herättävää epäkohtaa. Ap
Olet siis noin laiha ja itse huomannut, että jalkasi ovat kapeat. Ja nyt kiinnität huomiosi niihin, jotka jalkojasi katsovat, ja yleistät sitä sitten. Minä olen lyhyt, ruma mies, ja saan osakseni väheksyviä katseita jopa sellaisilta naisilta, joihin en itsekään koskisi muutoin kuin auttaakseni ylös avannosta. On vain kasvatettava kovapintaisuuttaan. Erilaisuuden sietämisestä puhuminen oli takavuosina muotia, mutta todellisuudessa sitä siedetään vain, jos se ei tule lähelle. Eihän se kivaa ole, mutta jos meinaa ihmisten parissa elää, niin kaikesta ei parane ottaa nokkiinsa.
Käytä hametta, jos se auttaisi. Minä en valitettavasti voi käyttä korkokenkiä ja vielä vähemmän kulkea pussi päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että inhottaa kun katsotaan, mutta mikään ei herätä huomiota. Onkohan ongelmasi nyt se, että kukaan EI kiinnitä sinuun huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Ap: n ongelma on anorexia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että inhottaa kun katsotaan, mutta mikään ei herätä huomiota. Onkohan ongelmasi nyt se, että kukaan EI kiinnitä sinuun huomiota?
Sanoin, ettei ole huomiota herättävää epäkohtaa. Jo aloituksessa totesin, että johtuu laihduttamisesta. Jalat on laihin kohta minussa. Katseita ei tullut aikaisemmin. Haluaisin, että voisin ottaa "fuck it" asenteen, mutta sen ottaminen on vaikea. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: n ongelma on anorexia.
Ei ole. Syön säännöllisesti ja riittävästi. Ap
Kuvittelet vaan.