Ex-mieheni sanoi ettei toivu erostamme koskaan
Silti ryntäsi uuteen suhteeseen heti eron jälkeen ja lapsikin laitettiin ensimmäisten kuukausien aikana alulle. Syntyi kaksi kuukautta sitten.
Voisiko joku selittää tätä logiikkaa?
Kommentit (50)
Mulla sama. Teki kuolemaa sängyn pohjalla, ei voinut kuulema elää ilman minua, sukulaiset hädissään kun mies kuolee sänkyyn. Ei voi ikinä löytää minua korvaavaa. Kas, 2 viikon kuluttua oli löytänyt elämänstä naisen. Näin näppärästi se käy. Älkää uskoko miesten volinaa ja lupauksia kuuta taivailta yms.
Erosta nyt 15 vuotta, pidämme yhteyttä uusien pariemme kanssa. Joskus pelottaa ja aistin että kuitenkin merkitsen exälleni jotain ja toivon että he eivät eroa etten saisi miestä riesakseni.
Miehet on raukkiksia eivätkä osaa olla yksin, siihen pitää joku pimu heti hommata viereen.
Olethan sinäkin hommannut ukon siihen viereesi?
Ex-Mieheni sanoi minulle kaksi viikkoa sitten ettei toivu erosta koskaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin hommannut ukon siihen viereesi?
En ole
Ap
Minun exänikin oli ja on edelleen sellainen, että sano mitä sattuu ja aina eri asioita eri naisille. Aina sitä mtä kuvittelee kulloisenkin itseään kiinnostavan naisen haluavan kuulla. Joku psyykkinen vikahan se on, en tiedä mikä.
Vierailija kirjoitti:
Minun exänikin oli ja on edelleen sellainen, että sano mitä sattuu ja aina eri asioita eri naisille. Aina sitä mtä kuvittelee kulloisenkin itseään kiinnostavan naisen haluavan kuulla. Joku psyykkinen vikahan se on, en tiedä mikä.
Kuulostaa ex-mieheltäni.
Valehtelija?
Olisitko ollut mielissäsi, jos mies erotessaan olisi todellut, että lähteekin tästä saman tien uutta tapaamaan tai ainakin etsimään?
Tuuli huulia liikuttaa kirjoitti:
Olisitko ollut mielissäsi, jos mies erotessaan olisi todellut, että lähteekin tästä saman tien uutta tapaamaan tai ainakin etsimään?
Mies sanoi sen muutama viikko sitten eikä erotessaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin tietoa miksu joku tekee näin? Voiko tällainen ihminen rakastaa todella ketään?
Eikö ole parempi noin? Elämässä pitää mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole parempi noin? Elämässä pitää mennä eteenpäin.
Onko se eteenpäinmenemistä jos ei toivu erosta koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin tietoa miksu joku tekee näin? Voiko tällainen ihminen rakastaa todella ketään?
Kyllä sellainen ihminen voi rakastaa kovastikkin - itseään. Jotkut miehet ei vaan kestä itseään ja se nainen on oltava. Ihan sama millainen, mutta yksin ei pärjää. Varmaan ei olla ikinä kunnolla irrottauduttu äidistä niin sen korvike täytyy olla.
En minäkään toivu avioerostani koskaan, ulospäin voin näyttää siltä että olen toipunut. En myöskään haikaile exn perään, elän onnellista elämää, mutta sisälläni on tietty kovuus, epäluottamus, kyynisyys, surumielisyys, jota ei ennen ollut.
Tuo on kyllä täyttä pötyä ettei mies pärjää yksin.
Todellakin pärjää.
Tunnen erään miehen joka sanoi noin.hankki heti uuden suhteen vaikka nainen ei.kertoi tämän jälkeen miten pääsee eteenpäin vaikka kaipaa tätä näistä.nyt 5 vuotta myöhemmin...nainen on onnellisesti naimisissa ja saanut lapsia ja todellakin mennyt eteenpäin.mies meni juuri naimisiin ja omissa polttareissa haikailu tätä ex naistaan joka kuulemma on se hänen elämänsä nainen...
Vierailija kirjoitti:
tuttu mies sanoo kaikki samat lauseet naisille ja laulaa omistaa samat rakkauslaulut naisystvävillleen...
sinä vain..... kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa...elämäni rakkaus.....
rakastaa naisiaan, mutta aina eron jälkeeen max. pari kuukautta niin olla taas niin rakastuneita
Mies varmaan tarkoitti, että ero on loukannut ja rikkonut pahasti, luottamus naisiin ehkä mennyt ja vaikea enää luottaa toiseen suhteessa. Ihan ymmärrettävää traumaattisen eron jälkeen. Omalla miehelläni oli traumaattinen ero takana, kun tavattiin. Kyllä se jätti jälkensä. Luottamus menee, kun on se kokemus, että toinen voi yhtäkkiä muuttua hirviöksi. Onneksi mieheni otti riskin ja uskalsi rakastaa uudelleen.
Ei tuo siis varmaankaan tarkoittanut sitä, että se mies olisi kaivanut exäänsä takaisin, päinvastoin. Halusipa vain sanoa, että ero satutti. Kyllä munkin mieheni on sanonut, että ero oli niin hirveä kokemus, että se muutti ihmisenä. Myös arvot muuttuivat ja ne asiat, mitä naisessa arvostaa.
Varmasti mies on ihan tyytyväinen, että sai paremman kumppanin vierelleen ja jos heillä on jo lapsikin, niin sehän on mahtavaa.
🇺🇦🇮🇱
Up