Ex-mieheni sanoi ettei toivu erostamme koskaan
Silti ryntäsi uuteen suhteeseen heti eron jälkeen ja lapsikin laitettiin ensimmäisten kuukausien aikana alulle. Syntyi kaksi kuukautta sitten.
Voisiko joku selittää tätä logiikkaa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut miestä, joka oikeasti surisi eronsa kunnolla, ja sitten vasta siirtyisi uuteen suhteeseen. Tinderiin en edes suostuisi enää mennä, kun se on täynnä näitä "no, erottiin vähän aikaan sitten" = exä asuu vielä samassa osoitteessa. Mun ex teki aivan samalla tavalla, heti kun lähti kotoa meni tinderiin. ARGH, eikö 5 vuoden avioliitto ja kaksi lasta edes saa sinua suremaan viikkoa?
sama, tuttulla miehellä on ollut vuoden aikana 1 ero vaimon kanssa sekä 2 eroa avoliitoista... aika hyvä "ssavutus"
Miehet ovat käytännönläheisempiä näissä asioissa. Uutta suoleen vaan.
Itse kyllä vähän ihmettelen ihmisiä, jotka miettivät kauheasti, miten exällä menee, ja onko se onnellinen ja onko päässyt erosta yli. Siis mitä hiton väliä sillä on? Jos suhde on ohi, se on ohi. Eikä ne sen exän tekemisten pitäisi kuulua enää sille toiselle pätkän vertaa.
Jos löytää uuden suhteen ja onnen, niin hyvä. Jokainen jatkakoon elämäänsä. Ei siitä saa mitään kirkkaampaa kruunua, että jää jorpakkoon makaamaan ja ruoskimaan itseään.
Liebe ist für alle da...
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En minäkään toivu avioerostani koskaan, ulospäin voin näyttää siltä että olen toipunut. En myöskään haikaile exn perään, elän onnellista elämää, mutta sisälläni on tietty kovuus, epäluottamus, kyynisyys, surumielisyys, jota ei ennen ollut.
En minäkään. Nuorena olin sinisilmäinen ja uskoin kaikkeen hyvään ja siihen ettei läheinen ihminen halua satuttaa. Mutta näin kuitenkin teki. Olen uudessa liitossa, mutta kuitenkin realistina, toinen jalka tavallaan koko ajan oven välissä. En uskalla enää luottaa kehenkään sataprosenttisesti.
ex löysi uuden naisen 3 kk erosta, ennen tätä tapaili paria muuta, oltiin yhdessä/ avoliitossa puolisen vuotta ennen minua oli 3 kk sinkkuna kun erosi vaimosta....
vit... ex tykkäilee perheeni/ystäväni kuvista sos. mediassa, minut on estänyt
Silloin tietää että on yli ihmisestä kun tuollainen ei liikuta pätkääkään eikä ole tarvetta kertoa sitä edelleen.
Ihan perus mies. Niillä ei ole mitään logiikkaa, kun p*llun perässä juoksevat.
minä ja minun uusi rakkaus ....kesti 1kk, kunnes paska löysi uuden nyt ollaa niin rakasstuneita (yhdessä 3 viikkoa)
joillekin tupsahtelee uusia pimppejä elämään
Exäni petti minua ja muutti meidän yhteisestä kodista tämän toisen naisen luokse. Tuli vissiin muutaman kuukauden jälkeen katumapäälle, kun luikki häntä koipien välissä takaisin ja kertoi tajunneensa miten minä olenkin hänen elämänsä nainen eikä voi elää ilman minua. Kehtasi vielä suuttua minulle, kun en hänelle todellakaan enää lämmennyt.