Kauanko annoit miehesi saalistaa sinua?
Kaksi kk mennyt kissaa ja hiirtä ja alan olla varma, että mies haluaa juuri minut. :) Välillä mies on katoillut mutta en ole kysellyt perään vaan antanut jännityksen kasvaa ja aina on löytäänyt tiensä takaisin insentiivisempänä kuin ennen. :))
Kommentit (31)
Minä "saalistin" mieheni ja pyysin treffeille. Hui kauhia. Eikä kumpikaan kyllä pelaillut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sehän lupaa hyvää jos mies katoilee jo ennen suhdetta.
Mikä lasketaan katoamisessa, jos ei ole edes suhdetta:) Jos molemmat menee omaan kotiinsa, niin lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluatko ap sitä miestä ollenkaan, kun sinä et tunnu kaipaavan hänen syliinsä?
Tätä minäkin miehenä olen ihmetellyt näissä saalistusjutuissa. Ap tosin voi olla trolli, mutta jenkeissähän on ollut how to marry mister right- oppaita, joissa lähdetään siitä, että mies hoitaa kaiken vuorovaikutuksen tutustumisvaiheessa.
Miten hemmetissä voi rakastua ihmiseen, joka käyttäytyy välttelevästi, torjuvasti jne. Hyvässä suhteessa on henkinen yhteys jo hyvin alussa ja se tarkoittaa, että molemmat ovat valmiita osoittamaan olevansa kiinnostuneita.
Muutenkin ap:n katoileva mies tuntuu tosi saalistajalta. Missä lienee ollessa katoillessaan. Kiva elää poikamiehenä, kun on varma hoitokin tiedossa.
En yhtään. Ilmoitin etten pelaa pelejä. Jos haluan jonkun miehen, hän tietää sen kyllä, asia ei jää epäselväksi.
Jos hän alkaa katoilla tai ei kerro että haluaa vain minut, minun puolesta se oli siinä. Ne olen jättänyt nuoruuden naiiveille retkille.
Hän kysyi lähdenkö treffille, ja vastasin että totta kai. Treffien jälkeen sanoin että haluaisin nähdä uudelleen, ja hän sanoi että hän myös. Toisilla treffeillä hän antoi avaimensa ja raivasi kylpyhuoneeseen hyllyn minua varten. Sen jälkeen olemme olleet yhdessä. Vähempi ei olisikaan minua kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tiedä pitääkö yksi mies minusta vai ei. Kun nähdään niin suutelee ja pitää kädestä (muutenkin kuin seksin yhteydessä). Ja kyselee milloin nähdään. Välillä kuitenkin jättää vastaamatta viestiin, jossain vaiheessa hän sitten kuitenkin taas laittaa itse viestiä.
En tiedä pitäisikö jättää itsekin joskus vastaamatta hänen viestiin ja katsoa miten reagoi.Pidättekö seksin aikana toisianne kädestä?
En ole ap, mutta kyllä me pidetään toisiamme kädestä tietyissä asennoissa.
Opiskeluaikojen "isossa jaossa" valikoin mieleiseni uhrin. Heiluttelin pyrstöäni, iskin tissit esiin ja talutin valitun kämpilleni. Ei se ole halunnut sen jälkeen karata minnekkään.
En aluksi kiinnittänyt mieheen mitään huomiota, vaikka liikuttiinkin samalla alueella. Itseasiassa, en tainnut edes nähdä häntä. Ensimmäisen kerran, kun noteerasin hänet kunnolla, hän lähestyi minua jo kaukaa. Huomasin miten hänen silmänsä katsoivat minua hyvin intessiivisesti. Aluksi säikähdin ja juoksin karkuun.
Toisen kerran huomasin hänet jo kauvempaa. Hän katseli minua silmät kiiluen ja kuola valuen. Ahdisti, joten lähdin taas karkuun.
Kolmannella kerralla hän oli lähempänä. Yritin päästä karkuun, mutta hän sai minut kaadettua. Muistan viimeiset hetkemme yhdessä. Hän upotti kyntensä ja hampaansa minuun ja raateli kylkeni auki.
T: Gaisa Gaselli
Av-mammat on sellaisia siiderivalaita, että niitä pitää saalistaa harppuunalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: olkaa te se saalis. Opiskelu, ystävät, treenaus ja varallisuus > random akka
Tästä ajatuksesta ei saanut mitään otetta...
Me tavattiin baarissa ja viikko siitä tavattiin uudestaan. Sitten alettiinkin heti tapailla päivittäin ja nyt ollaan oltu yhdessä 2,5vuotta.
Ei tarvinnut esittää vaikeastitavoiteltavaa ja antaa miehen tavoitella, kun tunsin heti, että tässä on ihana mies. Ja niin on ihana edelleen. Naurattaa tämä vaikeasti tavoiteltavana -olo..
En yhtään. Menin esittelemään itseni ja siitä se sitten lähti. Mies sanookin, että hän se on tässä ollut koko ajan objekti.