Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko annoit miehesi saalistaa sinua?

Vierailija
24.10.2018 |

Kaksi kk mennyt kissaa ja hiirtä ja alan olla varma, että mies haluaa juuri minut. :) Välillä mies on katoillut mutta en ole kysellyt perään vaan antanut jännityksen kasvaa ja aina on löytäänyt tiensä takaisin insentiivisempänä kuin ennen. :))

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää meni metsässä.

Vierailija
2/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lupaa hyvää jos mies katoilee jo ennen suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunnin metsässä, kunnes ampui nukutusnuolen reiteeni ja raahasi minut mökkiin. ;D

Vierailija
4/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän lupaa hyvää jos mies katoilee jo ennen suhdetta. 

Tosirakkautta.

Vierailija
5/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Nainen joka kuvittelee olevansa palkinto tai saalis miehelle.

Ja tuollainen paskapelaaminen vielä päälle. 

Vierailija
6/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluatko ap sitä miestä ollenkaan, kun sinä et tunnu kaipaavan hänen syliinsä?

Vierailija
7/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa pelejä.

Vierailija
8/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta jaksaa saalistaa vain luuseri. Tai jos saalistaa samaan aikaan muutamaa muutakin. 

Vierailija
9/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tiedä pitääkö yksi mies minusta vai ei. Kun nähdään niin suutelee ja pitää kädestä (muutenkin kuin seksin yhteydessä). Ja kyselee milloin nähdään. Välillä kuitenkin jättää vastaamatta viestiin, jossain vaiheessa hän sitten kuitenkin taas laittaa itse viestiä.

En tiedä pitäisikö jättää itsekin joskus vastaamatta hänen viestiin ja katsoa miten reagoi.

Vierailija
10/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tajunnut pelailla. Ihan kiltisti lähdin heti treffeille.

Vierailija
11/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistaa? Ehkä olen outo, mutta mieheni pyysi minua ihan vain illalliselle ja sen jälkeen aloimme seurustella.

Vierailija
12/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta se tulee! Eeek sil on nuija mukana! nään luolassa palavan romanttisen tulen.

T. Lähettäkää apu...

Vierailija
13/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin vaimoon tokalla kartun huitaisulla. Vihittäessä oli vähän veltto. Nyt meillä on ihanaa.

Vierailija
14/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tiedä pitääkö yksi mies minusta vai ei. Kun nähdään niin suutelee ja pitää kädestä (muutenkin kuin seksin yhteydessä). Ja kyselee milloin nähdään. Välillä kuitenkin jättää vastaamatta viestiin, jossain vaiheessa hän sitten kuitenkin taas laittaa itse viestiä.

En tiedä pitäisikö jättää itsekin joskus vastaamatta hänen viestiin ja katsoa miten reagoi.

Pidättekö seksin aikana toisianne kädestä?

Vierailija
15/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyljemies saalistaa. Ja sekin miehiä!

Vierailija
16/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän samantyyppinen tilanne naisen kanssa. Ollaan nähty useamman kerran ilman mitään fyysistä. Olen kysynyt suoraan, että haluaako vielä nähdä ja että ymmärrän jos ei. Sanoo, että haluaa nähdä, mutta silti tuntuu ettei pysty vain sanomaan suoraan ettei halua. Viestiä jos laittaa niin vastaa monen tunnin päästä ja jos vastaat itse siihen niin vastaa yleensä vasta seuraavana päivänä. Eli sellainen 1viesti/vrk meininki.

Olen päätellyt ettei taida olla kovin kiinnostunut oikeasti ja taidan lopettaa itse viestien laiton, laittakoot itse jos kiinnostaa. Vai olenko itse tässä tulkinnut väärin?

Vierailija
17/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tarvitsee jallitusta

itsekin talvella kun olen pilkillä pidän useita siimoja reiässä, aina jostakin nykäisee

tätä aasiniltaa pitkin varmaan arvaat miksen pidä pitempää jallitusta huonona asiana, kerkee meinaan ajaa edelliset pois kuleksimasta, joskus toin tuppaa ruuhkautumaan menkkojen . hormonitoiminna tms seikan takia ja joutuu tekeen pitempää päivää mutta siitä on selvitty vaikka tiukkaakin on ollut, tosin ei kaikilla

Vierailija
18/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin verran ennen kuin kävi homma platonisesta fyysiseksi. Nyt oltu 24 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: olkaa te se saalis. Opiskelu, ystävät, treenaus ja varallisuus > random akka

Vierailija
20/31 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä molempia kiinnosti sen verran että pystyttiin hyvässä yhteisymmärryksessä aikalailla heti siirtymään ihan muihin leikkeihin.