Sipilän yhteyksiä paljastava juttu poistui Iltalehdestä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se että joku katoo joltain tumpelolta tarkoita, että se katoo niinkuin kokonaan.
Luuletteko että tollanen juttu ylipäätään menee lehteen noin niinkuin vahingossa, vai meinaatko että sipuli tai jokusen kaiffari sen itse käskisi poistaa.
Siitähän se soppa syntyisi. Ei Suomi nyt sentään mikään Saudi-Arabia ole. Että noin niinkuin mä vähän sitä toimittajaa tönäsin ja se pää sitten kyllä irtos ihan vahingossa itsekseen siinä hötäkässä.Vähänpä näyt tajuavan, mitä tässä maassa tapahtuu - tämä ei ole enää se vanha sama Suomi, vaan joku ihan muu.
Juuri näin. Vaikka juttu ei ollutkaan poistunut, on nyky-Suomessa aivan helppo uskoa, että niin kävisi. Hallituksen ministerit ja heidän piirinsä pitävät kansaa todella pilkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako toimittaja lähiviikkoina potkut?
Löytyy paloina.
Rikkailla nyt tapaa olla lonkeroita ties minne, sinnekin mikä ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä palstalla toistuvasti haukkuu hallitusta? Pääministeriä?
Kaikki ne, joilla on kyky ajatella! Kaltaisesi ääliöt on sitten vaahtoamassa uskon asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Lestoja vastaan ei kannata nousta.
Kyllä kannattaa. Ne pitää nujertaa. Mites ois ostoboikotti niiden omistamiin ja johtamiin firmoihin?
Naurettavaa - ei heillä ole Sipin kanssa mitään tekemistä, eihän tuo edes käy niissä.
Aivan sama, koska ne on kuitenkin sen kannattajia ja äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että tollanen juttu ylipäätään menee lehteen noin niinkuin vahingossa, vai meinaatko että sipuli tai jokusen kaiffari sen itse käskisi poistaa.
Siitähän se soppa syntyisi. Ei Suomi nyt sentään mikään Saudi-Arabia ole.
Ei olekaan, vaan Suomi on Pohjois-Korea.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus ainakin talteen, kaikki yksityiskohdat! Sitten armoton levitys täällä ja muualla.
Tehty!
Vierailija kirjoitti:
Juttu oli ihan asiallinen, siinä valotettiin Sipilän ja kumppaneiden neuvonantajien taustoja ja ylläripylläri, (lähes) jokaisella neuvonantajalla oli yhteys Suomen Yrittäjiin. Eli kyllä niitä ulkoparlamentaarisia voimia on muitakin kuin AY-liike.
Missäs tuo on kielletty?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten kukaan järkevä yrittäjä voi enää tämän sopan jälkeen kuulua SY:hyn. Olen nyt pelkästään SYT-kassassa mutta harkitsen nyt vaihtoa AYT-kassaan.
Minä boikotoin SY:n tuotteita ja palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla nyt tapaa olla lonkeroita ties minne, sinnekin mikä ei kestä päivänvaloa.
Iltalehdessä on toinenkin juttu lestadiolaisen verkostoista.
No niin, eli ei ole poistunut. Mutta uutinen kyllä valottaa ja vahvistaa taustoja, tämä nyt tosin ei tullut yllätyksenä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako toimittaja lähiviikkoina potkut?
Tämä nyt on tämmönen Sipilandia nykyisin.
Keskustan, Kokoomuksen ja Perussuomalaisten röhkiminen ja maaninen sekoilu tulee hyvin kontekstiin tuon artikkelin myötä.
Milloinhan saan illalla kömpiä samaan vuoteeseen kanssasi mies? Hyväillä lihaksikasta vartaloasi suukotellen samalla sinua joka puolelta. Niin milloin?
Vierailija kirjoitti:
Keskustan, Kokoomuksen ja Perussuomalaisten röhkiminen ja maaninen sekoilu tulee hyvin kontekstiin tuon artikkelin myötä.
Kenenkään ei pitäisi päästä äänestämään ennen kuin on tuon artikkelin lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan saan illalla kömpiä samaan vuoteeseen kanssasi mies? Hyväillä lihaksikasta vartaloasi suukotellen samalla sinua joka puolelta. Niin milloin?
Nyt meni kyllä väärään ketjuun, Sipilä ei ole fantasioideni kohde todellakaan 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus ainakin talteen, kaikki yksityiskohdat! Sitten armoton levitys täällä ja muualla.
Suosittelen lukemaan ketjun.
Luin ketjua, aloin vastata, vauva vaati hoitoa ennen vastauksen postausta 🙂 Siinä ehti sitten tapahtua yhtä sun toista. Pyydän anteeksi häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kyllä väärään ketjuun, Sipilä ei ole fantasioideni kohde todellakaan 😂😂😂😂😂
Yp pitää pystyssä lypsylehmäänsä ” lähetä terveiset ” l. maksa mun liiterin olut, palsta taisi just kuolla. Kun lehmä kuoli kaksi kertaa päivässä.
Persutin saa viinakrampin.
Kiinnostavaa nähdä kummalta löytyy enemmän vääntöä. SYn 100 000 jäseneltä vai ammattiliittojen 2 000 000 jäseneltä. :D
Samaa tuubaa päivästä toiseen ei jaksa lukea. Tekis jotakin hyödyllistä.