Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilän yhteyksiä paljastava juttu poistui Iltalehdestä

Vierailija
24.10.2018 |

Saako toimittaja lähiviikkoina potkut?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Lestoja vastaan ei kannata nousta.

Höpön löpö, ei lestoilla ole tämän kanssa mitään tekemistä - Juhis on feikkiuskova, etkö ole jo sitä huomannut?

Tunnen oikeita lestoja, ovat ihan toisenlaisia.

Vierailija
22/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitenkään mahdollista, että Keskustan kannatus ensi keväänä olisi yli 7%?

Miksi ihmeessä kukaan niitä äänestäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaus ainakin talteen, kaikki yksityiskohdat! Sitten armoton levitys täällä ja muualla.

Vierailija
24/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvakaappaus ainakin talteen, kaikki yksityiskohdat! Sitten armoton levitys täällä ja muualla.

Suosittelen lukemaan ketjun.

Vierailija
25/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset äänestä kommunisteja? Ei demarit ja vasurit saa tätä loppumaan!

Vierailija
26/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toinenkin juttu, Olli Ainolan kirjoittama ja käsitteli samaa asiaa vähän vakavammin.

Vierailija
27/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kirjoitus ja tärkeä asia, mutta palstalla kannattaa välttää noita tekijänoikeusrikoksia. Oletan siis, ettei artikkelin tekstin kopioimiseen tälle palstalle ole saatu lupaa, mutta varma en tietenkään voi olla.

Vierailija
28/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  kannattaa. Ne pitää nujertaa. Mites ois ostoboikotti niiden omistamiin ja johtamiin firmoihin?

Vierailija
29/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkoo tekijänoikeuslakia. En suosittele.

Vierailija
30/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirjoittaja Tommi Parkkonenhan on kerran televisiossa lipsauttanut dissaavansa keskustaa, joten siltä pohjalta sitten.

Mulle on ihan sama mikä on tuon kirjoittajan henkilökohtainen poliittinen näkemys, mutta puhuuhan tuossa tekstissä jo faktat puolestaan. Jos ne eivät ole faktoja, niin saa vapaasti kumota.

Vierailija
31/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  kannattaa. Ne pitää nujertaa. Mites ois ostoboikotti niiden omistamiin ja johtamiin firmoihin?

Naurettavaa - ei heillä ole Sipin kanssa mitään tekemistä, eihän tuo edes käy niissä.

Vierailija
32/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa - ei heillä ole Sipin kanssa mitään tekemistä, eihän tuo edes käy niissä.

Siis kyse oli lestoista.

Vierailija
33/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että joku katoo joltain tumpelolta tarkoita, että se katoo niinkuin kokonaan.

Luuletteko että tollanen juttu ylipäätään menee lehteen noin niinkuin vahingossa, vai meinaatko että sipuli tai jokusen kaiffari sen itse käskisi poistaa.

Siitähän se soppa syntyisi. Ei Suomi nyt sentään mikään Saudi-Arabia ole. Että noin niinkuin mä vähän sitä toimittajaa tönäsin ja se pää sitten kyllä irtos ihan vahingossa itsekseen siinä hötäkässä.

Vierailija
34/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku vaikka nää sen sukulaiset?

Vierailija
35/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että joku katoo joltain tumpelolta tarkoita, että se katoo niinkuin kokonaan.

Luuletteko että tollanen juttu ylipäätään menee lehteen noin niinkuin vahingossa, vai meinaatko että sipuli tai jokusen kaiffari sen itse käskisi poistaa.

Siitähän se soppa syntyisi. Ei Suomi nyt sentään mikään Saudi-Arabia ole. Että noin niinkuin mä vähän sitä toimittajaa tönäsin ja se pää sitten kyllä irtos ihan vahingossa itsekseen siinä hötäkässä.

Eikö ole kuitenkin kiinnostavaa, että aika moni oli valmis uskomaan, että juttu on poistettu. Kertoo jotakin siitä pelon ja epäluottamuksen ilmapiiristä, jonka hallitus on onnistunut luomaan.

Vierailija
36/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan järkevä yrittäjä voi enää tämän sopan jälkeen kuulua SY:hyn. Olen nyt pelkästään SYT-kassassa mutta harkitsen nyt vaihtoa AYT-kassaan.

Vierailija
37/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpö, ei lestoilla ole tämän kanssa mitään tekemistä - Juhis on feikkiuskova, etkö ole jo sitä huomannut?

Tunnen oikeita lestoja, ovat ihan toisenlaisia.

Lestadiolaisia on monta eri haaraa, ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Lestadiolaisuus#Suunnat. Eivät pidä toisiaan välttämättä oikeina uskovina. Sipilä kuuluu vähemmistöryhmään nimeltä rauhansanalaisuus. 

Vierailija
38/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä palstalla toistuvasti haukkuu hallitusta? Pääministeriä?

Vierailija
39/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä palstalla toistuvasti haukkuu hallitusta? Pääministeriä?

Joku kylähullu. Outo tyyppi. Ainoa laatuaan. Minä en ainakaan tunne ketään, joka ei rakastaisi hallitustamme ja pitäisi Sipilää kansamme pelastavana ajatusten Oulujokena.

Vierailija
40/67 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä näyt tajuavan, mitä tässä maassa tapahtuu - tämä ei ole enää se vanha sama Suomi, vaan joku ihan  muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan