EU kieltämässä kertakäyttövaipat 2021
Veikkaanpa että tällä palstalla syntyy kaikkien aikojen paskamyrsky.
Kommentit (56)
Itsekkäät ei halua luopua mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ehtinyt vielä lapsia hankkimaan. Nyt tulikin kiire!
Sama ajatus mulla!!! Ehkä tämä on nyt se juttu, joka saa vauvatalkoot käyntiin heti ensi vuodeksi. 😂
Ei vaan jokaisen pitäisi aloittaa kestovaippailu jo nyt, se on sallittua jo nyt.
Voit uskoa, että yhtäkään kestovaippaa en elämässäni tule vaihtamaan.
Käyttääkö joku muka vielä tänä päivänä vauvoillaan/taaperoillaan kertakäyttövaippoja? Mä käytin jo omilla lapsillani aikoinaan kestovaippoja 14 vuotta sitten ja kestovaippailu oli silloin koko ajan kasvussa joten oletin että nykyään suurin osa jo niitä käyttää.
Toiset lämmittää talojaan öljyllä. Niin miksei niitä kertakäyttövaippoja voi polttaa jätteenpolttolaitoksissa?
Hitto jos stay-upit ja sukkanauha sukatkin kielletään, niin mieheni ei anna minulle seksiä enää koskaan.
Sit vaihtaa kestovaipan julkisessa vessassa, ja tunkee pskasen vaipan laukkuun kotiin vietäväks ku pestähän se pitää. Jos haju häiritsee, voi myös laittaa vaipan pitkän narun päähän ja hinata sitä perässään.
Miksi niitä kertakäyttövaippoja ei voi tehdä biohajoavasta materiaalista? Biohajoavia kuukautissuojia on jo olemassa mm. Vuokkosilla.
Vierailija kirjoitti:
Mites naisten kuukautissuojat? 🤔
Ne korvataan kuivatuilla sammaltupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hitto jos stay-upit ja sukkanauha sukatkin kielletään, niin mieheni ei anna minulle seksiä enää koskaan.
Miten nuo liittyy seksiin.
Toivottavasti tuo vaikuttaa syntyvyyteen. Laskevasti.
Terveyssiteet voitaisiin kyllä myös pakkokorvata kestoversioilla, tamponeja nyt ei oikein voi kun ei kuukuppi kaikille sovi.
Onhan tuo vaippoihin pukeminen yli taaperoiän aivan älytöntä. Voi vaan kuvitella niitä vaippavuoria mitä maailmassa syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko myös vanhuksia?
Ei se ikää katso - kertakäyttövaippa on kertakäyttövaippa käyttäjän iästä riippumatta. Vanhusten kannattaa pitää kuntoa yllä että pääsee itse vessaan. Muuten voi ruuan- ja juoman tarjoilu vähentyä kustannussyistä 😁.
Milloin muuten keksitään kestotamponi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ehtinyt vielä lapsia hankkimaan. Nyt tulikin kiire!
Sama ajatus mulla!!! Ehkä tämä on nyt se juttu, joka saa vauvatalkoot käyntiin heti ensi vuodeksi. 😂
Ei vaan jokaisen pitäisi aloittaa kestovaippailu jo nyt, se on sallittua jo nyt.
Voit uskoa, että yhtäkään kestovaippaa en elämässäni tule vaihtamaan.
Ei tietenkään jos olet joku 60 vuotias ja lapset jo tehnyt.
Kertakäyttövaipat poistuu markkinoilta.
Vaippojen kilomäärät saavat vain aivan uuden merkityksen millä vaippoja vähennetään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuukuppi jo tavallaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuukuppi jo tavallaan ole?
Ei, koska se ei ime sitä verta itseensä
Vierailija kirjoitti:
Mites naisten kuukautissuojat? 🤔
Kyllä nekin pitää kieltää jos vaipat kielletään.
Niin aina, jonkun muun tehtävä asioita, ei minun.