Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on typerää, jos vanhemmat naiset neuvoo täällä nuorempia naisia unohtamaan miehet ja parisuhteet

Vierailija
02.06.2024 |

esim jos nuori nainen harmittelee, voi voi, en saa parisuhdetta, kun olen niin ruma. tai ettei löydä miestä. Niin sitten tulee joku 60-75 vuotias nainen "hyvine viisaine" neuvoineensa "älä miestä ota niistä on vain harmia, koita löytää onni itsestäsi." ja oliko se 60 vuotias nainen itse 20-vuotiaana yrittänyt löytää "onnen itsestään"? :D ja miksi se kuvittelee, että se nuori nainen tekee samat epäonnistuneet miesvalinnat kuin hän itse? Kuulostaa taas siltä, ettei pidä tuollaista naista fiksuna vaan yrittää kontrolloida tekemisiään.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus puhuu.

Vierailija
2/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia selityksiä incelillä, miksi ei saa naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus puhuu.

niin, se oma kokemus ja omat virheet. Ei sen nuoren naisen kokemus tai elämä, niistähän ei tiedä mitään.

Vierailija
4/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan päättää omasta elämästään itse.

Vierailija
5/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään "yleistä" kokemusta vaan ihmiset peilaa omaa menneisyyttä toisiin. :D 

Vierailija
6/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset nyt tuppaa tekemään samantyyppisiä virheitä. 

Vierailija
7/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 30v mutta itse nuorena ja huono itsetuntoisena laitoin ihan liikaa painoarvoa parisuhteen etsimiselle ja hyväksynnän hakemiselle. Nyt voin jo sanoa että mikään miessuhde ei ole antanut kiksejä vaan harrastukset ja työt sillä noilla osa-alueilla on jotain talenttiakin ja olen päässyt kokemaan positiivisia kokemuksia toisinkin miessuhteissa. Kannattaa todellakin laittaa paukkunsa kaikenlaiseen itsensä kehittämiseen kuin sen suremiseen ettei miestä löydy. Harva parisuhdekokemus on mikään satutarina ja vanhemmat naiset sen tietävät omakohtaisesti.

Huom. en tarkoita että kaikki ihmissuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa tulisi tietoisesti minimoida tietoisesti vaan antaa elämälle aikaa ja mennä tietoisesti kohti myös muunlaisia toiveita, haaveita ja tavoitteita elämässä. Käytin itsekin ihan v*tusti liikaa miesjutuissa vellomiseen ja keppi jäi vetävän käteen. 

Vierailija
8/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap luulee, että täällä käy nuoria naisia? Jodelissa he ovat. 

Vierailija
9/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan fiksu nainen lotkauta tuollaiselle katkerien mummojen jorinalle korvaansakaan. Täti

Vierailija
10/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 30v mutta itse nuorena ja huono itsetuntoisena laitoin ihan liikaa painoarvoa parisuhteen etsimiselle ja hyväksynnän hakemiselle. Nyt voin jo sanoa että mikään miessuhde ei ole antanut kiksejä vaan harrastukset ja työt sillä noilla osa-alueilla on jotain talenttiakin ja olen päässyt kokemaan positiivisia kokemuksia toisinkin miessuhteissa. Kannattaa todellakin laittaa paukkunsa kaikenlaiseen itsensä kehittämiseen kuin sen suremiseen ettei miestä löydy. Harva parisuhdekokemus on mikään satutarina ja vanhemmat naiset sen tietävät omakohtaisesti.

Huom. en tarkoita että kaikki ihmissuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa tulisi tietoisesti minimoida tietoisesti vaan antaa elämälle aikaa ja mennä tietoisesti kohti myös muunlaisia toiveita, haaveita ja tavoitteita elämässä. Käytin itsekin ihan v*tusti liikaa miesjutuissa vellomiseen ja keppi jäi vetävän käteen. 

Jotain kiksejähän ne on kuitenkin antaneet, kun olet niihin ryhtynut. Eli sullakin on ollut halu etsiä ja löytää parisuhde. Mutta esim joku 70v nainen neuvoo 20v naista ettei saisi ikinä kokeilla mitään tai edes yrittää parisuhteeseen... 

Vierailija
11/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä tuollaista ole neuvottu. 

Vierailija
12/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää etten silloin 18v. neitsyenä kuunnellut vanhoja vaimoja. Olisi pitänyt niin ois voinut käyttää 18 vuotta johonkin ihan muuhun. Nimenomaan kuunnelkaa nuoret vanhempia rouvia! 

Vierailija
13/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus puhuu.

Katkeruus ehkä pikemmin.

Vierailija
14/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 23-v kysyi aikanaan, miten tällaisen sielunkumppanin löytää. Pitkään muotoilin vastausta, ja kyllä se olisi edelleenkin se, että toisen kanssa pitää olla sellainen olo kuin olisi tullut kotiin. Ei siis yrittämällä yrittämistä.

Vierailija
15/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken mädätyksen takana on vaihdevuodet ohittaneet eronneet hemmonaiset. Mielipiteet kaikesta kannattaisi muodostaa ihan itse. Nuoret naiset on parhaita kun ei vielä ole katkeria raja menee jossain 30 vuodessa.

Vierailija
16/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää etten silloin 18v. neitsyenä kuunnellut vanhoja vaimoja. Olisi pitänyt niin ois voinut käyttää 18 vuotta johonkin ihan muuhun. Nimenomaan kuunnelkaa nuoret vanhempia rouvia! 

Mä taas jos olisin kuunnellut en olisi tavannut aviomiestäni jonka kanssa nyt 7v yhdessä

Vierailija
17/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotiaana niin moni asia tuntui hienolle ja tärkeälle, oli se sitten parisuhteessa oleminen tai työ. Jälkiviisaana olisin jättänyt kaikki parisuhteeni elämättä ja jopa ammattini opiskelematta ja tekemättä jos minulla olisi ollut jokin itsetunto. Ihminen joka nyt olen ei olisi käyttänyt aikaansa näin. Ja tämän ihmisen kanssa minä nyt sitten elän loppuelämäni. Parisuhdetta en tarvitse, mutta herranen aika minun pitää kehittää itselleni jokin mieluisempi tapa ansaita elantoni! Ennen join kahviakin kylmänä ja vanhentuneena, kunnes tajusin että sekin on itsensä viimeiseksi laittamista ja alentamista. Pienistä asioista pitää lähteä hankkimaan sitä itsekunnioitusta ettei enää tyydy ja laita itseään viimeiseksi ja vähimmäksi elämässä. Se on viesti nuorille naisillekin, älä tyydy, se ei ole kaunista eikä rohkeaa.

Vierailija
18/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, et sinä silti nuorta naista saisi.

Vierailija
19/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken mädätyksen takana on vaihdevuodet ohittaneet eronneet hemmonaiset. Mielipiteet kaikesta kannattaisi muodostaa ihan itse. Nuoret naiset on parhaita kun ei vielä ole katkeria raja menee jossain 30 vuodessa.

en edellenkään ole katkera vaan päälle 30 vuotias. Minua ärsyttää suunnattomasti jos vanhempi nainen yrittää ohjailla tekemisiäni ja neuvoa minua.

Vierailija
20/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, et sinä silti nuorta naista saisi.

Minä olen siis itse nainen ja tein tämän aloituksen kun ihmetyttää vanhempien naisten neuvot palstalla nuorten suhteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme