Miksi menetän mielenkiintoni mieheen jos se kehuu?
Jos esim. oon jutellut jossain ja ollaan nähty molemmat toistemme kuvat, niin mies alkaa kehua että " oletpa kaunis" "sulla on ihana hymy" "miten oot noin nätti?" Niin tulee sellainen ahdistunut ja inhottava olo ja en voi enää kirjoitella miehen kanssa? En tiedä mistä tämä johtuu?
Kommentit (23)
Et tykkää nuoleskelusta koska se on tarkoitushakuista miellyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Haukkuako sua pitäisi? Ap, olet vi*un ruma akka!
No ei mutta olisi parempi jos ei kehuisi..tulee vähän sellanen " what?? oon ihan normaali ihminen virheineni en mikään kuningatar"-olo..
Itsellä sama ongelma. Olen ymmärtänyt että johtuu varhaisesta kiintymyssuhdehäiriöstä eli lapsuudessa omaksutusta tavasta olla yhteydessä toisiin ihmisiin kuten vanhempiin ja heidän tavastaan osoittaa huolenpitoa ja rakkautta. Yksinkertaistettuna, jos äiti on ollut kylmä, etäinen ja vaikeasti ennakoitavissa, ei aikuisena osaa ottaa huolenpitoa ja rakkautta vastaan. Aikuisena sortuu helposti jännämiehiin, koska etäinen ja vaikeasti ennakoitava kumppani tuntuu tutulta ja turvalliselta.
Se on vain small talkia. Ei uskalla sanoa monsterille oikeita sanoja
En tunne olevani mitenkään erityinen, mutta jos minua kehutaan, otan kaikesta ilon irti.
Kiitollisena otan kehut vastaan. Miksi en ottaisi? MItä pahaa on kehuissa?
Oot ruma.
Terv. Pertsa
Ps. Soita mulle
Vierailija kirjoitti:
Et tykkää nuoleskelusta koska se on tarkoitushakuista miellyttämistä.
Minä kehun, koska aidosti sitä tarkoitan. En ole koskaan miellyttänyt ketään muuten vain.
Miksi kehuja on niin vaikea ottaa vastaan?
Olisit totaalinen turn off asenteellasi.
Kehuminen on taito laji. -Joskus tuntuu, että ihan sama, mitä sanot naisesta, jostain hänessä tai kommentoit tekemisestään, hänelle itselleen niin on vain kaksi tapaa, joko epäonnistut tai epäonnistut totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. oon jutellut jossain ja ollaan nähty molemmat toistemme kuvat, niin mies alkaa kehua että " oletpa kaunis" "sulla on ihana hymy" "miten oot noin nätti?" Niin tulee sellainen ahdistunut ja inhottava olo ja en voi enää kirjoitella miehen kanssa? En tiedä mistä tämä johtuu?
Kyllä sä huomaat mikä on aitoa ja mikä ei.
Jos kännikala sanoo jotain niin se ei ole.
Jos tapailet jotain miestä ja se sanoo sen sulle kirkkain silmin päin naamaa, niin se luultavasti on aitoa.
Kirjekaverit on mitä on.
Joku tyly ilkeilijä olisi kiva pidemmän päälle?
Alitajuntasi kertoo sinulle että jos joku nostaa sut jalustalle niin sieltä tullaan kyllä rymisten alas
Riippuu täysin kehuista ja kehujasta miten otan ne vastaan. Olen aika herkkä huomaamaan normaalit peruskehut ja housuihin pyrkimiskehut. Jälkimmäiset nostavat karvat pystyyn heti ja ensimmäiset ovat ihan kivan tuntuisia. Olen aika huono kehumaan itse, mutta olen yrittänyt opetella sen taidon.
En tunne sinua, mutta tapa olla yhteydessä on jokin muu. Oletko esim. kilpailullinen?
Ilmeisesti aloittajan kaltaiset naiset lämpenevät pelimiesoppaista tutulle "negaamiselle". Puistattavaa, näin miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aloittajan kaltaiset naiset lämpenevät pelimiesoppaista tutulle "negaamiselle". Puistattavaa, näin miehenä.
MItäs se tuommonen on?
Ota se ET:n Heikki. Olettaen et hän ei jatka Miinan kanssa.
Kehuminen kohottaa sun itsetuntoasi ja omaa subjektiivisesti kokemaa "markkina-arvoasi."
Heti, kun sinua kehutaan ajattelet alitajuisesti: "Jaahas. Mä oon korkeampaa tasoa ku toi tyyppi. --> Voin saada paljon paremman."
Kannattaa mennä terapiaan miettimään outoa suhtautumistasi. Normaalit kehut kuuluu tuntua hyvältä tai neutraalilta.
Haukkuako sua pitäisi? Ap, olet vi*un ruma akka!