Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menetän mielenkiintoni mieheen jos se kehuu?

Vierailija
24.10.2018 |

Jos esim. oon jutellut jossain ja ollaan nähty molemmat toistemme kuvat, niin mies alkaa kehua että " oletpa kaunis" "sulla on ihana hymy" "miten oot noin nätti?" Niin tulee sellainen ahdistunut ja inhottava olo ja en voi enää kirjoitella miehen kanssa? En tiedä mistä tämä johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuminen kohottaa sun itsetuntoasi ja omaa subjektiivisesti kokemaa "markkina-arvoasi."

Heti, kun sinua kehutaan ajattelet alitajuisesti: "Jaahas. Mä oon korkeampaa tasoa ku toi tyyppi. --> Voin saada paljon paremman."

Tuo sopii hyvin siihen pelimies-negaamiseen myös. Kun negataan tai ollaan välinpitämättömiä, niin ap:n itsetunto ei kohene toisen yläpuolelle, jolloin pelimies pysyy kiinnostavana,

Vierailija
22/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma. Olen ymmärtänyt että johtuu varhaisesta kiintymyssuhdehäiriöstä eli lapsuudessa omaksutusta tavasta olla yhteydessä toisiin ihmisiin kuten vanhempiin ja heidän tavastaan osoittaa huolenpitoa ja rakkautta. Yksinkertaistettuna, jos äiti on ollut kylmä, etäinen ja vaikeasti ennakoitavissa, ei aikuisena osaa ottaa huolenpitoa ja rakkautta vastaan. Aikuisena sortuu helposti jännämiehiin, koska etäinen ja vaikeasti ennakoitava kumppani tuntuu tutulta ja turvalliselta.

Tästä on kyse. Kumppaniin tukeutumista joutuu tällöin varta vasten opettelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu ja taustalla on tuota häiriötä kiintymyssuhteessa mutta myös sitä, että en jaksa lipevää imartelua ja prinsessa/kaunotar-kehumista. Osaan kyllä asiasta ottaa kehut vastaan ja ne tuntuu hyviltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi