Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisia yrittäjiä

Vierailija
24.10.2018 |

Työn laatu laskenut vuosia mutta ahneus kasvaa.

Hallituksen yrittäjä pm kokoajan laskee yrittäjien veroja ja leikkaa sokeilta ja muilta sairailta.

Olen kurkkuani myönnä tätä. Miksi ei voi verottaa sieltä missä rahaa on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, koska yrittäjät tarjoavat työpaikkoja muillekin ja mielestäni heillä on oikeus menestyä.

Olen syöpäpotilas eli olen saamapuolella tällä hetkellä, mutta tilanne ei muuta käsitystäni.

Vierailija
2/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sieltä verotetaan jo enemmän kuin mitä voidaan. Verotus tulisi suunnata kulutukseen, koska silloin kansalainen voi aidosti päättää, että ostaako sen palvelun vai ei. ILmaispalveluista tulee luopua kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ala yrittäjäksi kun se kerta on noin helppoa?

Vierailija
4/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjien tukeminen loppui, kun kiky vei lomarahat ja verotus on noussut ja sähkönsiirtohinnat yms.

Enää en käy hieronnassa, en kampaajalla, en osta muitakaan palveluita enää. Ei voi mitään, ei rahat enää riitä.

Vierailija
5/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkaisin yrittäjäksi. Mitä järkevää ne tekee? Ilmastonpilaajia suurin osa.

Vierailija
6/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys on libidopohjainen (myös narsistinen) ongelma.

Vierailija
7/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkaisin yrittäjäksi. Mitä järkevää ne tekee? Ilmastonpilaajia suurin osa.

Miten ehdotat, että ihmiset saa toimeentulonsa? Anna muutama konkreettinen esimerkki.

Vierailija
9/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa taikaseinästä?

Vierailija
10/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi olla? Ylikansallisia suuryrityksiä? Vai valtio omistaisi kaiken, kuten Neuvostoliitossa?

Vierailija
11/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi olla? Ylikansallisia suuryrityksiä? Vai valtio omistaisi kaiken, kuten Neuvostoliitossa?

Ap ei ymmärrä kokonaisuutta. Varmaan haaveilee jostain Venezuelan meiningistä.

Vierailija
12/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus myös pakottaa ihmisiä yrittäjiksi monin tavoin, oli rahkeita tai ei. Mua ei ärsytä, yrittäjänä pitää tehdä hel*****sti töitä saadakseen leipää pöytään. Eri asia ahneet, työntekijöiden oikeuksia polkevat suuryritykset.

Vierailija
13/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli.

Vierailija
14/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tässähän oli kyse yrittäjien ahneudesta, raha kelpaa mutta työn laatu on paskaa.

Jos yrittäminen ei kiinnosta reiluilla säännöillä niin todellakin valtio voi perustaa yhtiöitä. Olen varma että esimerkiksi asuntorakentamisen laatu ja hintatso olisi parempi jos asuntoja rakentaisi valtio.

Vierailija
15/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus myös pakottaa ihmisiä yrittäjiksi monin tavoin, oli rahkeita tai ei. Mua ei ärsytä, yrittäjänä pitää tehdä hel*****sti töitä saadakseen leipää pöytään. Eri asia ahneet, työntekijöiden oikeuksia polkevat suuryritykset.

Ei vaan pienyrittäjät niitä oikeuksia polkee, ne pikku bisnesmiehet jotka päässeet voiton teon makuu.

Vierailija
16/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo kyllä ihan pidä paikkansa että pitää tehdä hel... töitä yrittäjänä. Kyllä pienyrittäjän euro operatiivisesta työnteosta tulee vähemmillä kuluilla käteen kuin samasta työstä vieraalla tehty koska yrittäjäorganisaatio on matalampi kuin isompi yritys. Yrityksen koko tietysti rajaa sitä, mitä voi tehdä kun ei ole pienessä yrityksessä kovin paljoa työvoimaresursseja ja toisaalta tietopuoltakin voi isossa, moniammatillisessa  yrityksessä olla enemmän. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä että yrittäjä toimii sellaisilla markkinoilla, joilla ei työn etsimiseen tarvitse paljoa käyttää resursseja. Jos yrityksen tarjoamaa työtä ostetaan vain vähän tai kilpailutilanne on vaikea niin silloin pitää olla henkilöstöä tai yrittäjän itsensä markkinoinnissa ja jopa viennissä jotta löytyy ostajia. 

Vierailija
17/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tässähän oli kyse yrittäjien ahneudesta, raha kelpaa mutta työn laatu on paskaa.

Jos yrittäminen ei kiinnosta reiluilla säännöillä niin todellakin valtio voi perustaa yhtiöitä. Olen varma että esimerkiksi asuntorakentamisen laatu ja hintatso olisi parempi jos asuntoja rakentaisi valtio.

Ei valtiota kiinnosta rakentaa asuntoja, jos kiinnostaisi niin ei olisi asunnottomia.

Vierailija
18/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä mutta tosi typerä sellainen.

Vierailija
19/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tuen mun hierojaa juuri niin että ostan palveluita ja kerron muillekin. Hän on yksinyrittäjä eikä mielestäni mikään ahne.

Mutta, joku k-kauppias onkin ahne ja jos irtisanominen helpottuu, tuo porukka käyttää sitä ekana hyväksi. Ei enää koskaan kauppiaalle töihin ja hyvin harvoin asiakkaaksi.

Yritän siis sanoa että yrittäjiä on erilaisia, aivan kuin ihmisiäkin.

Vierailija
20/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän trollitehdas vauhdissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi