Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempaa

Vierailija
24.10.2018 |

Noin 30-50 vuotiaat naiset, oletteko kiinmostuneita harrastamaan seksiä 20 vuotiaan miehen kanssa?
Kysyn tätä vain uteliaisuuteni tähden, sillä olen itse 20 vuotias ja olen kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista.
Tämä asia vähän stressaa kun en tiedä mistä oikeen etsisin sen ikäistä seuraa itselleni, haluaisin tietää kuinka moni teistä on tehnyt tai haaveilee sellaisesta:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että aika moni. Sun ikäisenä ja nuorempanakin kävin kaverini kanssa päivätansseissa. Silloin puuma oli tuntematon käsite, mutta kyllä oli paljon vientiä. Suosittelen!

Vierailija
2/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilta, kaupasta, mistä tahansa, jos pokka riittää. Itsekin olen suunnilleen ikäisesi ja olen myös kiinnostunut vanhemmista. Vielä ei ole ketään sänkyyn asti saatu, mutta eiköhän se pian tapahdu, jos jaksaa yrittää. Onnea etsintään :D sitä tarvitsee itse kukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä toy boyna hetken aikaa kolmelle yli nelikymppiselle naiselle. Ihanaa seksiä ja rentoa menoa. Yksi heistä asui naapurissa ja hänen aviomiehensä tiesi asiasta. Kutsuivat kyläänkin kerran. Olin se "luvan kanssa nuori poika" :)

Mies vaan tuumasi, että eiköhän se meidän XX tulee taas sun luokse naitavaksi.

Suosittelen.

nykyinen nelikymppinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi