Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisia yrittäjiä

Vierailija
24.10.2018 |

Työn laatu laskenut vuosia mutta ahneus kasvaa.

Hallituksen yrittäjä pm kokoajan laskee yrittäjien veroja ja leikkaa sokeilta ja muilta sairailta.

Olen kurkkuani myönnä tätä. Miksi ei voi verottaa sieltä missä rahaa on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi olla? Ylikansallisia suuryrityksiä? Vai valtio omistaisi kaiken, kuten Neuvostoliitossa?

Niin siis tässähän oli kyse yrittäjien ahneudesta, raha kelpaa mutta työn laatu on paskaa.

Jos yrittäminen ei kiinnosta reiluilla säännöillä niin todellakin valtio voi perustaa yhtiöitä. Olen varma että esimerkiksi asuntorakentamisen laatu ja hintatso olisi parempi jos asuntoja rakentaisi valtio.

Kuten neuvostoliitossa oli?

Mistä valtio saisi muuten pääoman näihin kaikkiin yrityksiin?

Tiedätkö mistä pörssiyritysten pääoma tulee?

Vierailija
22/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se työnlaadun laskeminen ole työntekijöiden laadusta kiinni ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti69 kirjoitti:

Eikös se työnlaadun laskeminen ole työntekijöiden laadusta kiinni ;)

If you pay peanuts, you'll get monkeys. Eli 9 € orja ei välttämättä tuota 5000 € koodarin tulosta. Ja toisekseen, työnjälki ei riipu pelkästään tekijästä, vaan myös resursseista jota työnantaja työntekijälle osoittaa: materiaali, aika jne.

Vierailija
24/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas on harmittanut monien yrittäjien puolesta. On ollut pakko laittaa pillit pussiin, kun ei ole voinut kilpailla vaikka Kiinan kanssa. Materiaalikustannukset nousevat, palkat nousevat jne, mutta tuotteen hinnan pitäisi mennä alas, jotta voi pysyä kilpailussa mukana.

Vierailija
25/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tuen mun hierojaa juuri niin että ostan palveluita ja kerron muillekin. Hän on yksinyrittäjä eikä mielestäni mikään ahne.

Mutta, joku k-kauppias onkin ahne ja jos irtisanominen helpottuu, tuo porukka käyttää sitä ekana hyväksi. Ei enää koskaan kauppiaalle töihin ja hyvin harvoin asiakkaaksi.

Yritän siis sanoa että yrittäjiä on erilaisia, aivan kuin ihmisiäkin.

K-kauppias on tyypillinen pienyrittäjä. Rikastuu köyhien rahoilla tekemättä käytännössä mitään järkevää. Kesko toimittaa tavarat ja joku tukityöllistetty pakkaa hyllyyn. Täysin turhaa ”yrittämistä”

Vierailija
26/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas on harmittanut monien yrittäjien puolesta. On ollut pakko laittaa pillit pussiin, kun ei ole voinut kilpailla vaikka Kiinan kanssa. Materiaalikustannukset nousevat, palkat nousevat jne, mutta tuotteen hinnan pitäisi mennä alas, jotta voi pysyä kilpailussa mukana.

Tässä sinulle köyhä yrittäjä

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/9ac7201c-401f-41ba-b254-532c6f29a152_u…

Yrittäjät ottaa aina palkan päältä ja sitten ottaa vielä voitonkin, koska ahneus.

Vierailija
27/27 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tuen mun hierojaa juuri niin että ostan palveluita ja kerron muillekin. Hän on yksinyrittäjä eikä mielestäni mikään ahne.

Mutta, joku k-kauppias onkin ahne ja jos irtisanominen helpottuu, tuo porukka käyttää sitä ekana hyväksi. Ei enää koskaan kauppiaalle töihin ja hyvin harvoin asiakkaaksi.

Yritän siis sanoa että yrittäjiä on erilaisia, aivan kuin ihmisiäkin.

K-kauppias on tyypillinen pienyrittäjä. Rikastuu köyhien rahoilla tekemättä käytännössä mitään järkevää. Kesko toimittaa tavarat ja joku tukityöllistetty pakkaa hyllyyn. Täysin turhaa ”yrittämistä”

Rekan perästäkö se tavara pitäisi myydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi