Ystävä yrittää aina pokata miehet joista olen kiinnostunut
Olin aiemmin pitkässä suhteessa, joka sittemmin päättyi. Tuolloinen poikaystäväni kertoi kerran, että hänestä tuntuu kuin ystäväni välillä "tyrkyttäisi" itseään hänelle. En ottanut asiaa kovin vakavasti, vaan sivuutin koko jutun täysin. Taisi mainita asiasta joskus myöhemminkin uudelleen. Luotin kuitenkin mieheen, enkä uskonut ystäväni todella mitään yrittäneen. Mieleeni muistui nyt myöhemmin kuitenkin eräskin kerta, kun tuolloinen poikaystäväni odotti minua kyseisen ystäväni kanssa baarissa. Tulin paikalle ja huomasin heidän istuvan pöydässä juttelemassa. Heti, kun ystäväni hoksasi minun tulevan, hän alkoi kiireesti napittaa paidan nappeja kiinni. Eli ehkä todella yritti siinäkin jotain rintamustaan tyrkytellä poikaystävälleni?
Noh, tämän tapauksen jälkeen minulla oli lyhyempi suhde toisen miehen kanssa, jonka kanssa sitten erosimme ehkä vajaa vuosi sitten. Olemme tämän miehen kanssa hyvät ystävät edelleen. Nyt sain häneltä kuulla, että tämä ystäväni on pyydellyt tätä toista entistä poikaystävääni matkalle kanssaan, juomaan viiniä luokseen jne. Asiahan ei minulle toki kuulu enää millään muotoa.
Tällä hetkellä olen vakavasti kiinnostunut eräästä miehestä, joka myönsi hiljattain, että on ollut sängyssä tämän ystäväni kanssa silloin kun "juttumme" ei ollut vielä kovin vakavaa. Tämän ystäväni painokkaasta aloitteesta kuulemma.. En ole miehelle tuosta mitenkään vihainen, koska juttumme ei ollut siinä vaiheessa että mitään yksinoikeuksia olisi kenelläkään ollut, mutta vaivaa todella se, että tämä hyvä ystäväni on monesti sanonut miten minä ja tämä mies "kuulumme yhteen" ja olemme "selkeästi sielunkumppaneita". Ja silti hän menee ja sekaantuu asiaan?
Mikä hemmetti tätä ystävää voi vaivata vai onko hän mukamas vain aina sattumalta kiinnostunut samoista miehistä kuin minä? Voiko tässä olla jotain todistelua että hän on varmasti yhtä viehättävä kun saa samat miehet mukamas iskettyä?
Kommentit (48)
Eli sun kanssa deittaillessa saa kaksi yhden hinnalla? Kuulostaa hyvältä diililtä!
-Setämies
Vierailija kirjoitti:
Eli sun kanssa deittaillessa saa kaksi yhden hinnalla? Kuulostaa hyvältä diililtä!
-Setämies
Heh, siltä vaikuttaisi!
ap
No mutta toihan on kaveri ihan parhaasta päästä! Tiedät heti onko suhde miehen kanssa sillä pohjalla että kannattaa jatkaa vai no.
Eihän tuollainen ole ystäväsi vaan käärme.
Kateus. Muuten normaalilla naisella voi olla pimeä puoli. Kaverin poikaystävä kiinnostaa, vaikka tämä ei edes olisi hänen tyyppiään. Se on se kateus, joku vaillejääminen. Nuo vaan luulee että toisella on jotain paremmin kuin sillä itsellä, vaikka tyttökaverilla olisi parempi työpaikkakin, vaikka hän olisi kauniimpi, rikkaampi, vaikka hänellä on kaikki. Niin silti niitä voi vaivata kateus.
Kuulostaa siltä että tuo eukko on tarkoituksella hakeutunut kokeilemaan miehiäsi. Elämä opettaa, ei kannata esitellä kaikkia kavereita toisilleen.
En luottaisi tuohon eukkoon enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että käärmeen kanssa ei voi olla ystävä? Syrjintää! Minulla on paljon ystäviä! Kannatais sunkin vähän mieltäs avartaa 🐍
Terv. Kalle Kyykäärme Kankaanpäästä
Frendis haluaa vaan todistaa että on seksikkäämpi ja haluttavampi, miesten silmissä kuin sinä, mutta miksi?
Mutta kuulostaa kyllä todella oudolta, kuka ihan oikeasti hyvä ystävä tekisi näin kaverilleen kuin mitä hän sinulle tekee?
Tuo on jo ilkeyttä ja ystävyyden halveksimista jos kaava toistuu tai vain vähän muuttuu.
En yllättyisi jos se frendis keksisi jotain vieläkin ikävämpää kuin mitä jo on tehnyt.
En olisi ihan varma kannattaako sinun ylipäätään olla hänen kaverinsa, jos käytös on tuollaista, mutta se on tietysti sinun oma asiasi.
Kutsutko tuollaista oikeasti ystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että käärmeen kanssa ei voi olla ystävä? Syrjintää! Minulla on paljon ystäviä! Kannatais sunkin vähän mieltäs avartaa 🐍
Terv. Kalle Kyykäärme Kankaanpäästä
Monni, älä viitsi alapeukuttaa. Pilli ja Pulla ovat ystäviäsi vain, koska ovat hölmöjä ja helposti vietävissä.
Minullakin oli joskus ystävä joka kiinnostui samoista käärmelajeista kun minä, tämä johti ystävyytemme päättymiseen. Tämä takia vietän aikaa nykyään kissojen kanssa. Toivon edelleen löytäväni jonkun söpön kyytypyn rinnalleni 😊
- Kalle
Tälläinen on miesten keskuudessa vielä yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Frendis haluaa vaan todistaa että on seksikkäämpi ja haluttavampi, miesten silmissä kuin sinä, mutta miksi?
En tiedä voisiko siihen liittyä esim se, että hän on aina ollut vähän pyöreä (missä ei yhtään mitään vikaa ja hän kantaa kilot hyvin) ja minä taas olen ollu aina tosi hoikka? Jos kokee tämän vuoksi että täytyy jotain todistella? Tai ehkä liittyy siihen että olen korkeakoulutettu ja hän ei? En siis pidä noiden asioiden takia häntä todellakaan vähempänä, mutta ehkä häntä vaivaa?
ap
Ikä oli?? Haloo. Porvoossa taas tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ikä oli?? Haloo. Porvoossa taas tapahtuu.
Yli kolmenkymmenen kaikki, vaikka sitä ei varmasti tämän perusteella uskoisi...
Ja jos ei yritä pokata ainakin pilaa miesten lähestymisyritykset sinuun.
Mulle kävi kerran näin kaverini kanssa (Olen siis mies). Ratkaisuni oli yksinkertaisesti pitää yksityiselämäni salassa. Kaverini ihmetteli aina sen jälkeen et "Kenen muijan kaa oot??? näytä kuva!!!" "Mikset näytä tai tuo näytille???" En viittinyt kertoa oikeaa syytä. Mutta tuo ratkaisu toimi.
Tuollaisia löytyy valitettavasti.
Olisi kiinnostavaa kuulla tuon tyyliseltä naiselta tai mieheltä, mikä ajaa toimimaan noin.
Enpä kauheasti viitsisi kaveerata tuollaisen ihmisen kanssa.