Ystävä yrittää aina pokata miehet joista olen kiinnostunut
Olin aiemmin pitkässä suhteessa, joka sittemmin päättyi. Tuolloinen poikaystäväni kertoi kerran, että hänestä tuntuu kuin ystäväni välillä "tyrkyttäisi" itseään hänelle. En ottanut asiaa kovin vakavasti, vaan sivuutin koko jutun täysin. Taisi mainita asiasta joskus myöhemminkin uudelleen. Luotin kuitenkin mieheen, enkä uskonut ystäväni todella mitään yrittäneen. Mieleeni muistui nyt myöhemmin kuitenkin eräskin kerta, kun tuolloinen poikaystäväni odotti minua kyseisen ystäväni kanssa baarissa. Tulin paikalle ja huomasin heidän istuvan pöydässä juttelemassa. Heti, kun ystäväni hoksasi minun tulevan, hän alkoi kiireesti napittaa paidan nappeja kiinni. Eli ehkä todella yritti siinäkin jotain rintamustaan tyrkytellä poikaystävälleni?
Noh, tämän tapauksen jälkeen minulla oli lyhyempi suhde toisen miehen kanssa, jonka kanssa sitten erosimme ehkä vajaa vuosi sitten. Olemme tämän miehen kanssa hyvät ystävät edelleen. Nyt sain häneltä kuulla, että tämä ystäväni on pyydellyt tätä toista entistä poikaystävääni matkalle kanssaan, juomaan viiniä luokseen jne. Asiahan ei minulle toki kuulu enää millään muotoa.
Tällä hetkellä olen vakavasti kiinnostunut eräästä miehestä, joka myönsi hiljattain, että on ollut sängyssä tämän ystäväni kanssa silloin kun "juttumme" ei ollut vielä kovin vakavaa. Tämän ystäväni painokkaasta aloitteesta kuulemma.. En ole miehelle tuosta mitenkään vihainen, koska juttumme ei ollut siinä vaiheessa että mitään yksinoikeuksia olisi kenelläkään ollut, mutta vaivaa todella se, että tämä hyvä ystäväni on monesti sanonut miten minä ja tämä mies "kuulumme yhteen" ja olemme "selkeästi sielunkumppaneita". Ja silti hän menee ja sekaantuu asiaan?
Mikä hemmetti tätä ystävää voi vaivata vai onko hän mukamas vain aina sattumalta kiinnostunut samoista miehistä kuin minä? Voiko tässä olla jotain todistelua että hän on varmasti yhtä viehättävä kun saa samat miehet mukamas iskettyä?
Kommentit (48)
Niin sinähän olet selvästi parempi ihminen laihana korkeastikoulutettuna naisena...vaikka ei sillä ole mitään väliä mutta piti nyt kuitenkin sitä korostaa. Ehkä tuon naisen pitää siis todistaa itselleen ja sinulle olevansa edes seksikkäämpi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi.
No eikä ole. Kaikissa ihmisryhmissä löytyy mätämunia.
T. Paljon ihania ja reiluja naispuolisia kavereita
miksi sä esittelet tuollaiselle "ystävälle" heti kaikki tapailemasi miehet?
"Voiko tässä olla jotain todistelua että hän on varmasti yhtä viehättävä kun saa samat miehet mukamas iskettyä?"
Olet päätellyt aivan oikein.
Minulla oli opiskeluaikoina samantyyppinen kaveri, joka lähenteli kaikkia miehiä, joista olin kiinnostunut. Jopa nykyistä aviomiestäni. Hän oli jotenkin henkisesti vajavainen, rikki ja kykenemätön näkemään todellisuutta. Hän oireili kateellisena ja ihmeellisin oikuin, jotenkin halusi siirtää pahan olonsa muihin, vaihtaa osia muiden naisten kanssa. Yritti siis toistuvasti viedä "muiden miehet" tai vähintään mustamaalata ystäviään.
Hänestä pääsi lopulta helposti eroon kun vain lopetti yhteydenpidon. En usko, että häntä olisi voinut autaa. Hän kävi jo jonkinlaisessa terapiassa, mutta käsittääkseni vain satuilemassa kuvitelmiaan. Saattoi olla narsisti, mutta paha tehdä diagnoosia näin maallikkona.
AP oon kiinnostunut susta tosi paljon!
m36
Miksi te pidätte elämässänne ihmistä, joka tuo vaan huonoa energiaa?! On ihan tervettä itsekkyyttä heivata tuollainen ilkimys. Itse olen niin tehnyt ja teen tulevaisuudessakin, jos tarve vaatii. Ne on niitä hyviä päätöksiä joita ei kaduta.
Kiitos vastauksista. Oikeastaan vasta nyt alkaa silmät avautumaan sille, kuinka sairasta touhua tuollainen on... Tätä asiaa tuskin kannattaa kaverin kanssa ottaa puheeksi tai yrittää selvittää? Vaikka voihan hänellä olla täysin erilainen käsitys tapahtumista.
Välien kuihdutus tulee olemaan seuraava vaihe tässä ystävyyssuhteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen on miesten keskuudessa vielä yleisempää.
Niin muuten on.
Sellainen korjaus aloitukseen että kyseessä ei todellakaan ole ystävä. Kaikkea muuta. Lemppaa se äkkiä.
Tiedän 2 tuollaista ihmistä. En ole se jonka miehiä on vikitelty, mutta olen kuullut tarinoita ja todistanut osaa myös omin silmin. Meidän piireissä tuollaiset huomionhakuiset pellet heivataan mäkeen alta aikayksikön.
Ja kyllä, perustuen muihin tietoihin tällaista harrastavista ihmisistä, uskon että syynä on kateus ja epävarmuus. Jotkut eivät vain voi sietää sitä etteivät kaikki miehet olekaan kiinnostuneet juuri heistä, ja heidän on todistettava asia itselleen toisin. Jotenkin surullista.
30 jatkaa.
Puhuin äsken naisista, mutta joku tuolla jo sanoikin että miehillä yleisempää. Sama kokemus itsellä. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 4 vuotta, ja sinä aikana sekä miehen veli että paras ystävä on tunnustanut tunteensa minulle. Lisäksi toinen hyvä ystävä koitti illanvieton päätteeksi päästä samaan punkkaan.
En ole mitenkään erityislaatuinen tai erityisen kaunis nainen, joten uskon että myös tässä kuviossa on taustalla jotain muuta. Kateus, epävarmuus, ehkä jokin valtakahnaus...?
Vierailija kirjoitti:
m36
Jos annan suoraan tuon kaverini numeron sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Sun siis pitää olla eka kiinnostunut minusta, jotta kaverisi edes huomaisi mut. Eli saisin sulta JA kaveriltasi, sehän tässä on pointti! No mutta, vitsi vitsinä. :) Paska "kaveri"!
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Sun siis pitää olla eka kiinnostunut minusta, jotta kaverisi edes huomaisi mut. Eli saisin sulta JA kaveriltasi, sehän tässä on pointti! No mutta, vitsi vitsinä. :) Paska "kaveri"!
m36
Huvikseen tulen tähän väliin kysymään että jos olisi tuollainen tilanne niin käyttäisitkö hyväksi? Eli saisit molemmilta ja JOS saisit vielä valita niin kumman naisen ottaisit sitten suhteeseen?
Siis tää juttu vois olla mun pikkusiskostani...hän kun on yrittänyt poikaystäviäni ja ei tietääkseni ole niitä saanut kun vasta eron jälkeen kun on taas yrittänyt.yhtä miestä josta olin kiinostunut hän kertoi minulle kuinka kamala tyyppi oli todellisuudessa koska tiesi kyseisen miehen paremmin.no lopulta hän oli saman illan aikana iskemässä tätä miestä ja meni ihan noloksi kun näin tämän.mies jonka olin tuntenut monta vuotta ja meillä oli molemmilla tunteita hän meni ja pani.monen yrityksen jälkeen mies humalassa suostui.olimme kaikki mökillä ja aamulla mies ei tiennyt miten olisi ollut.kyseli minulta jälkeenpäin paniikissa mitä siskoni oli kertonut illasta.kerroin totuuden.ei MITÄÄN.onneksi sain tämän tietää ja siihen meni saumat meillä.en pystyisi ikinä olemaan miehen kanssa joka on pannut siskoani.no se oli miehelle kova paikka mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
m36
Huvikseen tulen tähän väliin kysymään että jos olisi tuollainen tilanne niin käyttäisitkö hyväksi? Eli saisit molemmilta ja JOS saisit vielä valita niin kumman naisen ottaisit sitten suhteeseen?
Jaa-a paha sanoa. Riippuu miten tosissaan on. En kyllä usko että mikään oikea parisuhde onnistuisi kummankaan kanssa. Ehkä joku kevyt tapailusuhde? Paha sanoa näin teoriassa, meidät miehet on aika helppo hurmata jos nainen on oikein halukas!
m36
Hei!
Valitettavasti tiedän että näitä ihmisiä löytyy. Yksi "kaverini" on siis semmoinen, että vaikka on nätin näköinen ja fiksu, niin on ihan pakko todistella koko ajan itselleen ja muille olevansa se "alfa-naaras". Käytännössä siis testaamalla jokaista ystävän ja tuttavan miestä jos lohkeisi. Jälkeenpäin yleensä vielä valittaa kuinka "sekin mies meni kiinnostumaan vaikka oli varattu", sen jälkeen kun itse on toisen edessä imutellut etusormeansa, tullut istumaan syliin ja hinkannut tissejänsä toista vasten. Kerran yritti munkin luona saada poikaystäväni huomiota (kerroin tästä joskus aiemminkin) alkamalla kuiva-onanoimaan ja ähkimään sohvalla poikkiksen edessä. Olin lähinnä niin hämmentynyt että tein kuten huonotapaiselle pikkulapselle: jätin huomiotta.
Luulin että tämän kaverini käytös liittyi hänen hankalaan elämäntilanteeseensa, mutta valitettavasti käytös ei ole lainkaan vuosien saatossa muuttunut, joten nyt olen vähentänyt yhteydenpitoa.
Mulle käy niin aika usein, että tietyn kaverini miehet tuntuvat ihastuvan minuun. En taatusti tee MITÄÄN,yhden miehen tosin tunsin paremmin ennen kuin tunsin tätä naista niin hyvin.
Vaihtoon. Ystävät eivät toimi näin.
Kamala ystävä.... Samanlainen täällä! En luota enää yhtään. Se minun tuntema on varattujen miesten nielijä. Ja tykkää tuoda todella usein esiin sitä miten joka paikassa miehet lähestyy häntä. Treffipyyntökä satelee salilla, ruokakaupassa, bussipysäkillä, marjametsässä ja jopa lääkärissä. Huoh. Jotenkin tosi huono itsetunto kun pitää aina kertoa miten kaikki miehet ihastuu ja palvoo häntä.
Yhtä miestä kaveri ensin oikein tyrkytti minulle kun häntä itseään ei kiinnnostanut. Sitten kun sanoin, että joo voisin olla kiinnostunut jos järjestää treffit, niin alkoikin itse treffailla ja oli ihan rakastunut. Mitähän hittoa? Olenkin päättänyt etten kerro mitään miehistä, joita deittailen. Se nainen haluaa aina tietää nimen, että pääsee etsimään Facebookista.
Olen melkein varma että yritti yhtä exääni. Tulin kerran aiemmin kotiin mitä piti ja hän joi silloisen mieheni kanssa viiniä. Tunnelma oli vaivautunut. Mies sanoi silloin ettei olisi halunnut kaveriani kylään mutta kaveri oli vaan jankuttanut, että tuo viiniä ja on yksinäistä. Silloin en epäillyt mitään. Vasta vuosia jälkeen päin kun oltiin jo erottu miehen kanssa, muistin sen tilanteen kun kaveri paljasti että on pettänyt useampaa omaa miestään ja ollut varattujen kanssa. Sekin herätti epäilyksiä kun moni nainen on riidoissa kyseisen kaverin kanssa.
Sanoisin että huono itsetunto. Tämä kaverini ei ole missään muussa oikein menestynyt kuin miesten iskemisessä, vaikka vaikuttaa ihan älykkäältä ja mahdollisuuksia olisi.
Voi olla myös seksiriippuvuutta. Hän on todella hyvä keskustelija ja sen takia hänen kanssaan ystävystyinkin. Nyt on alkanut todella epäilyttää kun ikääkin tulee, mutta käytös ei muutu tuosta.