Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä yrittää aina pokata miehet joista olen kiinnostunut

Vierailija
23.10.2018 |

Olin aiemmin pitkässä suhteessa, joka sittemmin päättyi. Tuolloinen poikaystäväni kertoi kerran, että hänestä tuntuu kuin ystäväni välillä "tyrkyttäisi" itseään hänelle. En ottanut asiaa kovin vakavasti, vaan sivuutin koko jutun täysin. Taisi mainita asiasta joskus myöhemminkin uudelleen. Luotin kuitenkin mieheen, enkä uskonut ystäväni todella mitään yrittäneen. Mieleeni muistui nyt myöhemmin kuitenkin eräskin kerta, kun tuolloinen poikaystäväni odotti minua kyseisen ystäväni kanssa baarissa. Tulin paikalle ja huomasin heidän istuvan pöydässä juttelemassa. Heti, kun ystäväni hoksasi minun tulevan, hän alkoi kiireesti napittaa paidan nappeja kiinni. Eli ehkä todella yritti siinäkin jotain rintamustaan tyrkytellä poikaystävälleni?

Noh, tämän tapauksen jälkeen minulla oli lyhyempi suhde toisen miehen kanssa, jonka kanssa sitten erosimme ehkä vajaa vuosi sitten. Olemme tämän miehen kanssa hyvät ystävät edelleen. Nyt sain häneltä kuulla, että tämä ystäväni on pyydellyt tätä toista entistä poikaystävääni matkalle kanssaan, juomaan viiniä luokseen jne. Asiahan ei minulle toki kuulu enää millään muotoa.

Tällä hetkellä olen vakavasti kiinnostunut eräästä miehestä, joka myönsi hiljattain, että on ollut sängyssä tämän ystäväni kanssa silloin kun "juttumme" ei ollut vielä kovin vakavaa. Tämän ystäväni painokkaasta aloitteesta kuulemma.. En ole miehelle tuosta mitenkään vihainen, koska juttumme ei ollut siinä vaiheessa että mitään yksinoikeuksia olisi kenelläkään ollut, mutta vaivaa todella se, että tämä hyvä ystäväni on monesti sanonut miten minä ja tämä mies "kuulumme yhteen" ja olemme "selkeästi sielunkumppaneita". Ja silti hän menee ja sekaantuu asiaan?

Mikä hemmetti tätä ystävää voi vaivata vai onko hän mukamas vain aina sattumalta kiinnostunut samoista miehistä kuin minä? Voiko tässä olla jotain todistelua että hän on varmasti yhtä viehättävä kun saa samat miehet mukamas iskettyä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pidätte elämässänne ihmistä, joka tuo vaan huonoa energiaa?! On ihan tervettä itsekkyyttä heivata tuollainen ilkimys. Itse olen niin tehnyt ja teen tulevaisuudessakin, jos tarve vaatii. Ne on niitä hyviä päätöksiä joita ei kaduta.

Olen tuo joka puhui sakistaan tuolla aijemmin...näin minäkin olen tehnyt.tapaamme korkeintaan lasten syntymäpäivillä enää nykyään.

Vierailija
42/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siskostaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hän kiinnostuu kenestä tahansa, jonka saa "viedä" joltakulta ja josta saa todisteen, että on viehättävämpi/yhtä viehättävä kuin sinä. En harrastaisi enää kaveruutta moisen kaksinaaman kanssa.

Vierailija
44/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen että ehkä ovat niin epävarmoja itsestään että pakko todistaa itselleen"kelpaisin tuollekin", olen yhtä hyvä kuin kaverini. Itsetunto on niin heikko että sen pönkitys on tärkeintä ja välttämättömintä, viis sellaisista asioista kuin esimerkiksi ystävyys tai yleinen hyvä moraali kun pönkityksen tarve on niin suuri.

Vierailija
45/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se että kokee olevansa niin rakkautta vailla että haluaa tietää millaista se "rakkaus" on , jota kaveri saa. Voihan olla niin, että nyt mies on hänen silmissään "hyväksytty" koska joku toinen (siis sinä) on valinnut seurustella miehen kanssa. Miehen täytyy olla siis "yleisesti hyvä" ja täytyy saada tietää millaista tämä rakkaus on mitä joku muu saa. Ja näin kokisi itsekin palan tätä arvostuksen tunnetta, olevansa seksikäs , haluttava, kaunis ja arvokas jos mies sitten hairahtaa.

Vierailija
46/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta kai jokainen on arvokas. Mutta jos sen verran voisi arvostaa muita ja itseä ettei järjestelmällisesti ainakaan yrittäisi muiden kumppania.

45

Vierailija
47/48 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia löytyy valitettavasti. 

Olisi kiinnostavaa kuulla tuon tyyliseltä naiselta tai mieheltä, mikä ajaa toimimaan noin.

Kateus. Se suomalaisten pirullinen perisynti. 

Vierailija
48/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up