Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen nimillä ostaminen!!! (Kiireinen!!!)

Vierailija
22.10.2018 |

Voinko ostaa lapsen nimiin netistä tavaraa??? Jos vaikka osa niistä menee lapselle?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on wt-perheestä (oikeasta, ei mikään muumimuki-livelove) hän on hyvä koulussa, järkevä, ja ajatteleva (toisin kuin vanhempansa ja sisarukset). Vanhemmat olivat hänen nimissään tilanneet ties mitä ja hänellä oli luottotiedot menneet heti kun täytti 18.

Teki asiasta valituksen, mutta merkinnän poistaminen olisi tarkoittanut rikosilmoitusta, eikä hän valitettavasti tehnyt sitä.

Miksi ap haluat pilata lapsesi elämän? Saattaa hänet heti täysi-ikäisyyden alkaessa velalliseksi?

Kaverilla on prepaid-liittymä ja sellainen vuokra-asunto jonka sattui tuurilla saamaan.. Opintolainaa ei saa. Todella surkeaa! Kaikki niiden äo luokkaa 70-vanhempien syytä.

Vierailija
42/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vastauksia. Teini 14 v on ostanut jo itse pitkään netistä. Turhan kalliita ostoksiakin. Mitään minun kuittauksia ei tarvitse.

Itse olen ostanut teinin nimelle, koska hän pääsee paremmin hakemaan paketit, mistä hakupisteestä milloinkin. Olen maksanut omalla luottokortilla ja teini on maksanut omalta tililtä paypalin kautta. Kerran ihmettelin, että alaikäinen voi ostaa paypalilla joka on liitetty hänen tiliinsä, mielestäni uhkapeliä muistuttavia "tuotteita". Muutenhan teini ei saa viedä edes vanhemman lottolapouha tai muuta sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on wt-perheestä (oikeasta, ei mikään muumimuki-livelove) hän on hyvä koulussa, järkevä, ja ajatteleva (toisin kuin vanhempansa ja sisarukset). Vanhemmat olivat hänen nimissään tilanneet ties mitä ja hänellä oli luottotiedot menneet heti kun täytti 18.

Teki asiasta valituksen, mutta merkinnän poistaminen olisi tarkoittanut rikosilmoitusta, eikä hän valitettavasti tehnyt sitä.

Miksi ap haluat pilata lapsesi elämän? Saattaa hänet heti täysi-ikäisyyden alkaessa velalliseksi?

Kaverilla on prepaid-liittymä ja sellainen vuokra-asunto jonka sattui tuurilla saamaan.. Opintolainaa ei saa. Todella surkeaa! Kaikki niiden äo luokkaa 70-vanhempien syytä.

Jotkuthan tekee tuon tahallaan, koska jos opintolaina ei saa, niin saa toimeentulotukea.

Vierailija
44/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin luotolla joulu pystyyn 2-vuotiaan nimiin. Älä sitten ihmettele kun luottotiedoton lapsesi pistää välit poikki 16 vuoden kuluttua.

Vierailija
45/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP!!!

Vierailija
46/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET VOI. Kaverini äiti on sijaisäiti, ja kaverini kertoo usein miten heidän luonaan asuu luottotiedottomia kaksivuotiaita kun vanhemmat tehneet vähän puhelinkauppoja ja lehtitilauksia. On todella ihana aikuisuus tiedossa, jollei kukaan hoida lasten asioita aktiivisesti kuntoon vaan jättäisi vain sikseen. 

Vierailija
47/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronenbaum yhtymä ilmoittaa täten olevansa halukas ottamaan vastaan tilauksia lapseltasi

Vierailija
48/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mainitsivat että jos maksaa tilatessa, voi tilata vaikka 2-vuotiaan nimessä.

Kannattaa muistaa, että mikäli ei mahdu postilaatikkoon, 2-vuotiaan pitää noutaessa todistaa henkilöllisyytensä.

Vierailija
49/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut mainitsivat että jos maksaa tilatessa, voi tilata vaikka 2-vuotiaan nimessä.

Kannattaa muistaa, että mikäli ei mahdu postilaatikkoon, 2-vuotiaan pitää noutaessa todistaa henkilöllisyytensä.

Miksei se onnistuisi?

Saahan lapset kaikenlaisia kirjattuja kirjeitäkin, jotka vanhemman tunnistautumisen kautta saadaan sieltä Postista.

AP, miksi olet hankkinut lapsen jos et häntä sitä vertaa rakasta että annat hänen pitää luottotietonsa???

Vierailija
50/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahahaha

Vain maksukyvytön paskavanhempi ajattelee näin, muista sitten kun lapsi täyttää 18v ottaa niitä pikavippejä nopeasti ja paljon hänen nimilleen niin saadaan hänetkin sitten luottotiedottomaksi ja valtion elätiksi

Vierailija
51/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET VOI. Kaverini äiti on sijaisäiti, ja kaverini kertoo usein miten heidän luonaan asuu luottotiedottomia kaksivuotiaita kun vanhemmat tehneet vähän puhelinkauppoja ja lehtitilauksia. On todella ihana aikuisuus tiedossa, jollei kukaan hoida lasten asioita aktiivisesti kuntoon vaan jättäisi vain sikseen. 

Ei kannata uskoa kaikkia kaverien juttuja. Kaksivuotiaalle ei voi tehdä luottokauppasopimusta, kaatuu siihen että hetun mukaan tulee olla täysi- ikäinen.

Vierailija
52/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vastauksia. Teini 14 v on ostanut jo itse pitkään netistä. Turhan kalliita ostoksiakin. Mitään minun kuittauksia ei tarvitse.

Itse olen ostanut teinin nimelle, koska hän pääsee paremmin hakemaan paketit, mistä hakupisteestä milloinkin. Olen maksanut omalla luottokortilla ja teini on maksanut omalta tililtä paypalin kautta. Kerran ihmettelin, että alaikäinen voi ostaa paypalilla joka on liitetty hänen tiliinsä, mielestäni uhkapeliä muistuttavia "tuotteita". Muutenhan teini ei saa viedä edes vanhemman lottolapouha tai muuta sellaista.

Etkö tosiaan tajua??

Kirjoitat itse, että olet maksanut omalla luottokortilla tai alaikäinen on maksanut omalta tililtään paypalin kautta. Eli olette maksaneet tuotteet samalla kun tilaatte ne. Laskulle ei voi alaikäisesi ostaa etkä sinäkään ilman, että kysyttäisiin henkilötunnusta. Hetun kautta sitten selviää, että on alaikäinen eli eisaa ostettua velaksi, samoin hetulla selviää esim maksuhäiriötausta eikä silloinkaan saa laskulle tilattua.

Vierailija
53/53 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lapsi sitten aikuisena tilailee tavaraa äitinsä nimiin. On edesvastuutonta puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan