En ole nähnyt miestäni lähes vuoteen
Asun kodissamme ja elän arkea aivan kuin mieheni tulisi kotiin milloin vain. Odotan edelleen. Ja kun jolu poikkeava ääni tai puhelu tulee toivon odotan ja pelkään että mies ottaa yhteyttä.
Lapset eivät muista kovin hyvin isäänsä. Heille mene täydestä selitys että isä on työssä.
Kaikki asiamme hoidamme netin välityksellä. Rahat eivät ole ongelma eikä mikään juokseva asia.
Mutta ikävä on. Ystävät eivät tiedä.
Mieheni lähti vain pois. En pysty ajattelemaan syytä.
Kommentit (28)
Riidan aihe olin minä. Tukehduin kodissamme ja tein typeriä asioita. Aika monessa liitossa käy niin. Ikävöin miestäni. Ja voisihan mies erota jos haluaisi mutta ei vain halua. Uskon että yhtenä päivänä hän tulee.
Ei ole alasti ollut vaan oli vaatteet lähtiessä ja osti uusia. Tähän vielä että meillä on yhteiset rahat vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Riidan aihe olin minä. Tukehduin kodissamme ja tein typeriä asioita. Aika monessa liitossa käy niin. Ikävöin miestäni. Ja voisihan mies erota jos haluaisi mutta ei vain halua. Uskon että yhtenä päivänä hän tulee.
Ei ole alasti ollut vaan oli vaatteet lähtiessä ja osti uusia. Tähän vielä että meillä on yhteiset rahat vieläkin.
Eli sinä olet pettänyt. Ehkä useastikin. Voivoi. Ahneella on pas*ainen loppu. Harmi vaan, että lapset tässä eniten kärsii.
Miten lapset kärsii minun pettämisistäni? Luulin että nämä asiat menee näin. Että joka liitossa on kyllästymistä ja kireyttä ja voidaan käydä vieraissa ja sopia. Luulin että se menee näin. En tienyt että mies voi ihan oikeasti rakastaa naista.
Minä en ole nähnyt sinun miestäsi pariin viikkoon. Kauhea ikävä ja paikkoja kutkuttaa.
t. Pirre
Vierailija kirjoitti:
Asun kodissamme ja elän arkea aivan kuin mieheni tulisi kotiin milloin vain. Odotan edelleen. Ja kun jolu poikkeava ääni tai puhelu tulee toivon odotan ja pelkään että mies ottaa yhteyttä.
Lapset eivät muista kovin hyvin isäänsä. Heille mene täydestä selitys että isä on työssä.
Kaikki asiamme hoidamme netin välityksellä. Rahat eivät ole ongelma eikä mikään juokseva asia.
Mutta ikävä on. Ystävät eivät tiedä.
Mieheni lähti vain pois. En pysty ajattelemaan syytä.
Peilistä löytyy syy. Petit miehesi ahmimalla roskaruokaa ja lihomalla. Pappi sanoo aamen, niin se on tasan siinä se itsestään huolehtiminen.
Voi sinua.... Miehesi on jättänyt sinut ja lapset lähes vuosi sitten, mutta haluat elää valheessa ja uskoa, että hän tulee takaisin. Ei hän tule. Tai jos tulee käymään (ja haluaa seksiä), niin se johtuu pelkästään siitä, että hänen uusi naisensa on jättänyt hänet. Mies ei lähde, ellei ole uutta naista katsottuna. Hänen elämänsä on nyt muualla. Hänellä on uudet vaatteet, uusi asunto, uusi pankkitili ja uusi nainen. Hän ei ole vain saanut aikaiseksi hakea vielä avioeroa. Ei jaksa tai ei muista koko asiaa.
Hanki sinäkin uusi mies tai ainakin lakkaa haikailemasta tätä vanhaa. Elä omaa elämääsi lastesi kanssa.
Miksi mustamaalaat Sami Kapasta? Taisi olla Petra, jolla oli salasuhde nuoreen mieheen.