Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole nähnyt miestäni lähes vuoteen

Vierailija
22.10.2018 |

Asun kodissamme ja elän arkea aivan kuin mieheni tulisi kotiin milloin vain. Odotan edelleen. Ja kun jolu poikkeava ääni tai puhelu tulee toivon odotan ja pelkään että mies ottaa yhteyttä.
Lapset eivät muista kovin hyvin isäänsä. Heille mene täydestä selitys että isä on työssä.
Kaikki asiamme hoidamme netin välityksellä. Rahat eivät ole ongelma eikä mikään juokseva asia.
Mutta ikävä on. Ystävät eivät tiedä.
Mieheni lähti vain pois. En pysty ajattelemaan syytä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sitten enää sun miehesi.

Vierailija
2/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me edelleen olemme naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me edelleen olemme naimisissa.

Eli paperilla olette, mutta ette enää fyysisesti ettekä henkisesti.

Vierailija
4/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten paperilla ollaan naimisissa. Emme ole yhteydessä mutta eroa ei ole haettu kumpikaan.

Kaipaan ja ikävöin kovasti. Toivon joka hetki että hän tulee. Elän niin ettå hän voi palata koska haluaa.

Vierailija
5/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten paperilla ollaan naimisissa. Emme ole yhteydessä mutta eroa ei ole haettu kumpikaan.

Kaipaan ja ikävöin kovasti. Toivon joka hetki että hän tulee. Elän niin ettå hän voi palata koska haluaa.

Kiusaat vain itseäsi. Päästä irti.

Vierailija
6/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö vain pois ja tiedät missä on vai katosiko?

Vierailija
7/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt sitten se syy miksi mies lähti.

Vierailija
8/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne mies lähti?

Vierailija
9/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, asutko Porvoossa?

Suo toki anteeksi henkilökohtainen kysymykseni.

Vierailija
10/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jonkun lätkäjätkän vaimo? Sulle käy pirittahagmanit ja petrakapaset. 

Vierailija
11/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti pois. Asuu tässä vielä mutta ei ole täällä. Emme puhu asiasta koska haluan että ne hetket kun voin olla yhteydessä olisi hyviä.

Vierailija
12/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti pois. Asuu tässä vielä mutta ei ole täällä. Emme puhu asiasta koska haluan että ne hetket kun voin olla yhteydessä olisi hyviä.

Eli hänellä on toinen nainen.

Vierailija
13/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös lopettaa tuon valehtelun itsellesi.

Vierailija
14/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni takaisin Nigeriaan.

Vierailija
15/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika kohdata todellisuus? Keskustella ja käsitellä se ero? Et voi roikkua toisessa ikuisesti. Todennäköisesti tuo on myös osasyynä siihen, miksi mies lähti, jos pakoilet todellisuutta näinkin paljon.

Vierailija
16/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä roiku! En ole muuttanut elämästäni mitään lähtönsä jälkeen. Ensin meni veljensä luokse ja sitte osti itselleen asunmon. On siellä mutta oisoite on kodissa. Kaikki vaatteetkin on täällä. Mies on Suomalainem ja minä myös.

Mieheni lähti yksi lauantai-ilta. Lähti vain. Ensin kyselin mutta sitten olen sopeutunut tähän tilanteeseen liitossa. Riita kyllä oli.

Vierailija
17/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä roiku! En ole muuttanut elämästäni mitään lähtönsä jälkeen. Ensin meni veljensä luokse ja sitte osti itselleen asunmon. On siellä mutta oisoite on kodissa. Kaikki vaatteetkin on täällä. Mies on Suomalainem ja minä myös.

Mieheni lähti yksi lauantai-ilta. Lähti vain. Ensin kyselin mutta sitten olen sopeutunut tähän tilanteeseen liitossa. Riita kyllä oli.

Ja mikä oli riidan syy? Oliko sellainen asia, mistä on riidelty aikaisemminkin eikä asiaan ole silti saatu ratkaisua? Ja kyllä, sinä roikut. Miehesi ei ole tulossa takaisin.

Vierailija
18/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos se mies ollut alasti nyt tämän melkein vuoden?

Vierailija
19/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on jätetty ja lapset hyljätty

Vierailija
20/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän