Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

32-vuotias sinkkunainen haluaa lapsia. Mitä tehdä?

Vierailija
22.10.2018 |

Aika käy vähiin. Haluan lapsia, mutten tiedä miten se onnistuisi enää.
Pitkä parisuhde päättyi vasta, enkä usko löytyäväni uutta kumppania (joka myös haluaisi lapsia) kovin pian.
Mitkä ovat vaihtoehdot? Millaisista summista puhutaan, jos lähtisi kokeilemaan keinohedelmöitystä?
Olisi ehkä liian suuri riski jäädä odottelemaan sopivaa kumppania...

Alkaa olla hätä!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhemmuus vaikka jonkun homon kanssa?

Vierailija
2/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että odottelisit prinssin saapuvan niin mitä jos tekisit itse aloitteen. Ja jos yhtään arvostat lapsen parasta, niin ota sellainen ukko jota haluat katsoa nurkissasi myös tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen oikeus lapseen suurempi kuin lapsen oikeus isään?

Vierailija
4/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että odottelisit prinssin saapuvan niin mitä jos tekisit itse aloitteen. Ja jos yhtään arvostat lapsen parasta, niin ota sellainen ukko jota haluat katsoa nurkissasi myös tulevaisuudessa.

Tottakai teen itsekin aloitteita. Mutta ei kumppania noin vaan oteta ja napata. Ehkä niin voisi toimia, jos olisi Kim Kardashian.

Ap

Vierailija
5/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hinnastoja löytyy verkosta, esim mehiläisen hedelmöityssiipi, felicitas olisko ollu. Virossa pääsee vähän halvemmalla. Yksi vaihtoehto on myös etsiä luomuluovuttaja, en tiedä mitä Suomen laki sanoo sopimuksista joissa toinen vanhempi päästetään kaikista velvollisuuksistaan myös taloudellisista, elatustukeen tietenkään et olisi oikeutettu jos Suomessa tällaisia sopimuksia on mahdollista tehdä.

Vierailija
6/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin miehenä haluaisin lapsen. Järkilapsen joka olisi suunniteltu mutta en kyllä ehtisi enkä muutenkaan haluaisi lasta huoltaa muuten kuin rahallisesti tukea. Omat geenit on hyvät jotenkin pitäisi saada varmuutta synnyttäjän geeneistä. Parisuhdejutut ei itseä kiinnosta

Vierailija
7/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla. Mutta miten käytännössä toimii? Pitäisi vähän tuntea kyseistä kaveria, mutta alkaa olla aika vähissä tutustumisprosesseihinkin..

Ap

Vierailija
8/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ainakin mieluummin olen olemassa yhdellä vanhemmalla varustettuna kuin en ole olemassa ollenkaan, nämähän ne vaihtoehdot ovat.

Vierailija
9/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai teen itsekin aloitteita. Mutta ei kumppania noin vaan oteta ja napata. Ehkä niin voisi toimia, jos olisi Kim Kardashian.

Ap

Jokainen suht' normaali 32-vuotias nainen saa kyllä miehen kunhan asettaa riman realistiselle tasolle. Savukosken ABC:llä saat hätistellä rumimpia ja köyhimpiä ukkoja kauemmaksi.

Vierailija
10/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hinnastoja löytyy verkosta, esim mehiläisen hedelmöityssiipi, felicitas olisko ollu. Virossa pääsee vähän halvemmalla. Yksi vaihtoehto on myös etsiä luomuluovuttaja, en tiedä mitä Suomen laki sanoo sopimuksista joissa toinen vanhempi päästetään kaikista velvollisuuksistaan myös taloudellisista, elatustukeen tietenkään et olisi oikeutettu jos Suomessa tällaisia sopimuksia on mahdollista tehdä.

Tätä vaihtoehtoa olen itsekin miettinyt, mutten ole löytänyt aihetta käsittelevää tietoa. Mistähän mahtaisi löytyä, tiedä olisiko kellään kokemusta..?

Ap

Vierailija
11/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av-mammoilla hedelmällisyys on romahtanut tuossa vaiheessa. Todennäköisesti sinulla ap vielä aikaa käytettävissäsi. Jos nyt vaan jatkaisit treffailua.

Vierailija
12/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin miehenä haluaisin lapsen. Järkilapsen joka olisi suunniteltu mutta en kyllä ehtisi enkä muutenkaan haluaisi lasta huoltaa muuten kuin rahallisesti tukea. Omat geenit on hyvät jotenkin pitäisi saada varmuutta synnyttäjän geeneistä. Parisuhdejutut ei itseä kiinnosta

Millä perusteella pidät omia geenejäsi hyvinä? Millä tavoilla saat varmuuden synnyttäjän geeneistä? Niiden hyvyydestä ilmeisesti. Miksi haluat lapsen jos et halua edes kuulua hänen elämäänsä? Miksi et ole kiinnostunut parisuhteesta?

Vierailija
13/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite niin löydät kyllä miehiä joista valita kumppani itsellesi.

Jos et halua tai uskalla tehdä itse aloitetta, niin sitte onkin jo huomattavasti vaikeampi tilanne.

Vierailija
14/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokainen suht' normaali 32-vuotias nainen saa kyllä miehen kunhan asettaa riman realistiselle tasolle. Savukosken ABC:llä saat hätistellä rumimpia ja köyhimpiä ukkoja kauemmaksi.

No, ei ehkä ruma ja lihava, kuten itse olen. Valitettava realiteetti. Miehiä ei koskaan ole ollut liiaksi.

Ap

Vierailija
15/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla. Mutta miten käytännössä toimii? Pitäisi vähän tuntea kyseistä kaveria, mutta alkaa olla aika vähissä tutustumisprosesseihinkin..

Ap

Miksi ihmeessä homon kanssa? Turvallisinta, helpointa, halvinta ja varmintahan on pistää lapsi alulle yhdynnällä, eikä homoudesta muutenkaan mitään hyötyä tässä yhtälössä olisi, lapsellekaan ei olisi hyväksi altistua homoisän elämälle.

Vierailija
16/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä nyt lasta tee jos ei ole hyvää ja kestävää suhdetta? 

Vierailija
17/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ainakin mieluummin olen olemassa yhdellä vanhemmalla varustettuna kuin en ole olemassa ollenkaan, nämähän ne vaihtoehdot ovat.

Onko tuossa muka kaikki vaihtoehdot? Miten olisi se ihan normaali kuvio, isä ja äiti?

Vierailija
18/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt aloittaisit vaikka laittamalla nettitreffipalvelimelle ilmoituksen, jossa kerrot avoimesti ja selkeästi, että haet kumppania, jonka kanssa jakaa haave saada lapsi(a).

Itse olen sinua Ap vanhempi sinkkumies ja haaveilen toisinaan myös saavani jälkikasvua. - Tai edes kumppanin jonka kanssa jakaa tämä haave ja yrittää mahd. saada lapsi(a). - Olen kuitenkin sen verran konservatiivi, että koen ja tunnen niin, että lapsi lähtökohtaisesti "ansaitsee" kaksi hänestä välittävää ja monin tavoin huoelhtivaa vanhempaa. Toisin sanoen en lähde yksin adoptoimaan tai muulla tavoin vain itsekseni lasta saati lapsia hankkimaan. Toki on olemassa riski,että jään kokonaan lapsettomaksi. Mutta sitten niin.

En pidä lapsien saamista itselle niin merkittävänä tavoitteena tai päämäränä, johon pitäisi kaikin voimin ja keinoin pyrkiä ja edetä. Ja ellei näin kävisi niin olisi jotenkin elämässä epäonnistunut tai jotenkin vähempi arvoisempi kuin he, jotka ovat onnistuneet lapsia saamaan.   

Olen toki onnekas siinä, että omassa elämässäni on lapsia sisarusteni kautta ja olen myös parin lapsen kummi. - Ja voin iloita ja nauttia säännöllisen epäsäännöllisesti näiden lapsien olemassa olosta. Toisinaan olen kokenuut hämmennystä, kun olen saattanut kertoa jollekin puolitutulle, että miten minulla oli esimerkiksi mukava viikonloppu kun saatoin hemmotella kummilapisa. (- Myönnä liian usein teen tätä materian muodossa kuin antamalla aikaani)

Joskus on tuntunut sille. että osa ei saata ollenkaan pitää täysijärkisenä miestä, joka kertoo pitävänsä lapsien kanssa toimimisesta. - Ikäänkuin näkisivät aina asian, jotenkin perverssinä.  

Vierailija
19/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa muka kaikki vaihtoehdot? Miten olisi se ihan normaali kuvio, isä ja äiti?

Kyseistä yksilöä siitä ei synny ja jos ap ja kaltaisensa eivät löydä kumppania ei tilalle synny ketään muutakaan.

Vierailija
20/71 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm tinderissä ja suomi24:ssä on kumppanuusvanhemmuutta etsiviä miehiä. Noihin profiili pystyyn