Turun seudulla asuvat
Milloin olette ajatellu vaihtaa talvirenkaat autoon?
Kommentit (17)
Minulla on renkaat rengashotellissa että jokohan huomenna pitäisi soittaa ja varata aika.
Kyllä tuo säätiedotus sen verran säikäytti, että lauantaihin mennessä pitää olla talvirenkaat alla. Varmaan sitten taas jyristellään jouluun ja tammikuuhun sulia teitä pitkin, mutta ei voi mitään...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on renkaat rengashotellissa että jokohan huomenna pitäisi soittaa ja varata aika.
Minulle tuli rengashotellista tekstiviesti jo 15.10, että vaihda nyt renkaasi, että ehdit ennen ruuhkaa. No, mikä ettei, mutta juuri päivää ennen oli lämpömittarissa melkein 20 astetta lämmintä. :D Ja miehen työkaverin vaimolla oli samoina päivinä oman auton huollon ajan käytössään Ford Fiesta, jossa ne nastarenkaat jo olivat alla. Eli juuri silloin sen lämpöaallon aikana. :D
Meillä vaihdatetaan mahdollisesti ensi viikon loppupuolella, jos ilmat niin vaativat, koska mies joutuu Helsingin reissulle maanantaina 5.11. Turussa voi aina käyttää bussia, mutta tien päälle en miestä huonolla kelillä kesärenkailla päästä.
Seuraan säätiedotusten lämpökäyrää. Kun alkaa näyttää siltä että menee useampana päivänä nollan nurkille tai sen alle. Mutta viimeistään silloin kun on pakko.
Terveiset Raisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli rengashotellista tekstiviesti jo 15.10, että vaihda nyt renkaasi, että ehdit ennen ruuhkaa. No, mikä ettei, mutta juuri päivää ennen oli lämpömittarissa melkein 20 astetta lämmintä. :D Ja miehen työkaverin vaimolla oli samoina päivinä oman auton huollon ajan käytössään Ford Fiesta, jossa ne nastarenkaat jo olivat alla. Eli juuri silloin sen lämpöaallon aikana. :D
Meillä vaihdatetaan mahdollisesti ensi viikon loppupuolella, jos ilmat niin vaativat, koska mies joutuu Helsingin reissulle maanantaina 5.11. Turussa voi aina käyttää bussia, mutta tien päälle en miestä huonolla kelillä kesärenkailla päästä.
Turussa ehkä bussit meneekin mutta ei turunseudulla kaikkialla.Eikä joka paikasta klo 05 lähde bussia.
No mepäs jo vaihdoimme. Syynä tosin on se, että tulevalla viikolla kumpikaan meistä ei siihen hommaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa ehkä bussit meneekin mutta ei turunseudulla kaikkialla.Eikä joka paikasta klo 05 lähde bussia.
Ai anteeksi, minä ehdin jo luulla, että Turku kuuluu Turun seutuun, mutta taisin erehtyä. Pyydän anteeksi. Ehkä otsikkoon olisi voinut kirjoittaa sanat Varsinais-Suomi poislukien Turku, niin olisin osannut pysyä poissa. :)
Joka tapauksessa meillä asia on ajankohtainen todennäköisesti ensi viikon loppupuolella säästä ja kelistä riippuen.
Ei tiedä, kummonen sää viäl tule. Voi olla, ettei mittä lunta toivottavast tuu. Olis vaa tämmöst nätti +8.
Eipä se itsestä paljon kiinni ole vaan huoltoasesmasta että milloin sinne ajan saa.
Olleet kevaasta asti. Autolla ajetaan 4000km vuodessa. Kitkat kesat talvet
Marraskuun puolella, sitten kun alkaa olla ihan pakko. Fölillä pääsee täältä Naantalista oikein hyvin, jos talvi pääsee yllättäämään.
Kai täällä joku Turun seudulta on...