Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Tuukka Temosella ei käynyt mielessä, että elokuva Jari Sarasvuosta ei välttämättä kiinnosta massoja :D

Vierailija
22.10.2018 |

Hieno mieshän Sarasvuo on mutta miksi menisin katsomaan elokuvan hänestä?
Ja katsojaluvuista päätellen aika moni on miettinyt tätä samaa.

Kommentit (312)

Vierailija
181/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Temoset eroaa.

Vierailija
182/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin mennä oikein joukolla katsomaan, kun noin haukutaan. Jotain hyvää siinä kumminkin on päätellen arvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lienee Temosen seuraava aihe? Elokuva elokuvaohjaaja Temosesta ja hänen vaimostaan?

Kuulemma joku paralympialaisurheilija.

Ja yhtä floppi tulee olemaan. Sääli kun sillä niin näppärä vaimo että tekisi siitä sarjaa telkkariin niin kyllä katsoisin.

Joskus se rahanlähde voi seisoa ihan vieressä.

Vierailija
184/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lienee Temosen seuraava aihe? Elokuva elokuvaohjaaja Temosesta ja hänen vaimostaan?

Ja yhtä floppi tulee olemaan. Sääli kun sillä niin näppärä vaimo että tekisi siitä sarjaa telkkariin niin kyllä katsoisin.

Johan se teki sarjaa telkkariin ja uusittukin se muistaakseni on.

Kiitos riittää.

Vierailija
185/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temonen järjesti kutsuvierasnäytöksestä suurimman ja näyttävimmän spektaakkelin kuin kukaan koskaan aiemmin (näin hänen itsensä kertomana). Katsoin IS:n näyttämää tilaisuutta punaisine mattoineen ym, tankotanssijoineen, ja mietin tuota ohjaajapariskuntaa, että miten on tuon suhteellisuudentajun laita.

Vierailija
186/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo on suurin paskanpuhuja ja tehnyt paskanpuhumisella itsensä miljonääriksi eli työttömänä

itse se sarasvuo on leffan rahoittanut itsestäään,, narsistipaska ja kukaan ei käy katsomassa paitsi palkatut toimittajat jotka sarasvuo on itse lahjonut

Vierailija
187/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo kirjoitti:

Sarasvuo on suurin paskanpuhuja ja tehnyt paskanpuhumisella itsensä miljonääriksi eli työttömänä

itse se sarasvuo on leffan rahoittanut itsestäään,, narsistipaska ja kukaan ei käy katsomassa paitsi palkatut toimittajat jotka sarasvuo on itse lahjonut

SArasvuo ei ole osallistunut tämän leffan tekoon mitenkään.

Vierailija
188/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki jo.

Kopsasivat Anu Harkin ohjelmaidean ja Tuukka itse kuvasi. ”Taiteellisesti”.

Vierailija
189/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Mikko Nousiaisen takia. Hän on todella hyvä näyttelijä ja ihmisenä symppis.

Toivottavasti pitää paikkansa Temosen kertomat ruhtinaalliset (!) palkat näyttelijöille.

Vierailija
190/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minulle saisi maksaa jonkun verran kävisin "katsomassa"

Vierailija
191/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa tehdään yleensä niin paljon elämäkertaelokuvia? Sibelius, Goodman, Sarasvuo, Olavi Virta, jne. Eihän muualla maailmassa sellaista ole. Ajattele suuria, aikaa kestäneitä elokuvia, eihän ne yleensä ole elämäkertaelokuvia: La dolce vita, Vertigo, Seitsemän samuraita, Sunset Boulevard... Tai ihan laadukkaat valtavirran viihde-elokuvat. Mikä ihmeen suomalainen pakkomielle tämäkin taas on?

Vierailija
192/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin mennä oikein joukolla katsomaan, kun noin haukutaan. Jotain hyvää siinä kumminkin on päätellen arvioista.

Ei täällä itse elokuvaa niinkään haukuta vaan elokuvan aihe herättää kysymyksen miksi.

Toki monella täällä on mielipiteensä Jarista ja Tuukasta ihmisenä.

Vierailija
193/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Olga moittii somessa toimittajia ja äitinä puolustaa pikkutuukkaa...

Noiden suhde on jotenkin hämmentävä. Tuukka oli evs- ohjelmassa, ruutuun ilmestyy twiitti Olgalta "Tuukka mä rakastan sua"

Öh.... ok? Miksi tämä..

:D

Vierailija
194/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temonen oli jo Apulannan aikoina helvetin ylimielinen ihminen.

Ei siinä mitään jos arvonsa tuntee, mutta asia menee kiusalliseksi viimeistään siinä vaiheessa kun mitään oikeaa kompetenssia ei yksinkertaisesti ole. 

Temonen mm. haukkui kaikki suomalaiset musiikkivideoiden tekijät ja ilmoitti että hän tekee asiat paremmin. Jokainen Temosen mm. Apulannalle tekemä musiikkivideo on kuitenkin ollut korkeintaan keskinkertaista paskaa. Kriittisempi voi sanoa ettei edes sitä.

Sarasvuo-elokuvasta olen nähnyt ainoastaan trailerin, mutta jo sekin on yksinkertaisesti aivan hirveä. Uskomattoman halvan näköistä tavaraa, jossa kiusalliset Kummeli-peruukit päässä lausutaan vuorosanat kuin seurakuntanuorten näytelmässä.

Vierailija
195/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva voisi olla aiheeltaan kiinnostava, jos se menisi ilmiön sisälle, yrittäisi selittää, miten Sarasvuon valmennusilmiö tai ylipäänsä koko 90-luvun vauhtisokeus syntyi ja miksi juuri silloin.

Ajatus elokuvasta joka näyttää näiden sikailuja ja rahantekoa ei kiinnosta yhtään. On nähty ja kuultu jo moneen kertaan nämä jutut, eikä jaksa enää kohahduttaa ketään.

Trailerin perusteella tyylilaji oli kuin tönkkö komediasarja.

Vierailija
196/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvan menestystä olisi auttanut jos se olisi tullut sarasvuon kulta-aikoina ulos, ei nyt kun traines house on varjo entisestään ja samoin koko mies

Vierailija
197/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temonen oli jo Apulannan aikoina helvetin ylimielinen ihminen.

Ei siinä mitään jos arvonsa tuntee, mutta asia menee kiusalliseksi viimeistään siinä vaiheessa kun mitään oikeaa kompetenssia ei yksinkertaisesti ole. 

Temonen mm. haukkui kaikki suomalaiset musiikkivideoiden tekijät ja ilmoitti että hän tekee asiat paremmin. Jokainen Temosen mm. Apulannalle tekemä musiikkivideo on kuitenkin ollut korkeintaan keskinkertaista paskaa. Kriittisempi voi sanoa ettei edes sitä.

Sarasvuo-elokuvasta olen nähnyt ainoastaan trailerin, mutta jo sekin on yksinkertaisesti aivan hirveä. Uskomattoman halvan näköistä tavaraa, jossa kiusalliset Kummeli-peruukit päässä lausutaan vuorosanat kuin seurakuntanuorten näytelmässä.

Aika kovat kriteerit sulla, kun keskinkertainenkin on paskaa. 

Vierailija
198/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Sarasvuo, Temosen tunteet/rahat, saati joku leffa jossa on samat vanhat naamat ja munamiehet.

Vierailija
199/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat kriteerit sulla, kun keskinkertainenkin on paskaa. 

Minä olen sen verran wanha, ettei ole ollut enää aikoihin aikaa ja energiaa keskinkertaisuuksien seuraamiseen. Temonen ei yksinkertaisesti ole mitenkään erityisen hyvä tekemisissään, joten hän ei ole millään tavalla kiinnostava.

Lähinnä vaivaannuttava, koska hänen keulimistaan saa kuitenkin nähdä tasaisin väliajoin julkisuudessa. Vaikken mitenkään häntä seuraakaan.

Ja lopuksi; tälläistä se on Tuukka, kun oikeasti osaa asioita:

Vierailija
200/312 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temosen ongelma ratkeaa tekemällä kiinnostavia ja hyviä leffoja. Silloin arvostelut ja katsojaluvutkin on hyvät

Vähän sama kun sanoisi piirinsarjatason kestävyysjuoksijalle, että ongelmasi ratkeavat, kun voitat maratonilla olympiakultaa.

Temosen suurin ongelma on se, että hän ei osaa. Miehellä ei ole minkäänlaista alan koulutusta, joka tarkoittaa sitä, että pärjätäkseen täytyy olla keskivertoa huomattavasti lahjakkaampi. Harmi vaan, että asia on juuri päinvastoin.

Näillä itseoppineilla wannabee ohjaajilla tahtoo olla se vika, että koska eivät osaa, eivätkä kykene tekemään kunnon fiktiota, niin on pakko tehdä elämänkertoja, tai dokumentteja. Temosen lisäksi Koivusalo tästä oiva esimerkki. Sehän on "helppoa", kun ei tarvi itse juurikaan käsikirjoittaa, vaan poimia irrallisia tapahtumia päähenkilön elämästä ja liitellä ne yhteen, josta muodostuu elokuva. Ongelma on vain siinä, että tuolla tavalla saa aikaan ainoastaan pinnallisen, vailla yhtenäistä draamankaarta olevan kököllä tavalla yhteen liimatun eri kohtausten sekamelskan. Oikeastihan elämänkertaleffat vaativat suurta ammattitaitoa, että niihin saa syvyyttä ja kunnon draamankaaren, ettei se vaan näyttäisi halvalta kotivideolta. Siksi nämä temoset ja koivusalot epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen, koska heiltä se ammattitaito puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme