Miten Tuukka Temosella ei käynyt mielessä, että elokuva Jari Sarasvuosta ei välttämättä kiinnosta massoja :D
Hieno mieshän Sarasvuo on mutta miksi menisin katsomaan elokuvan hänestä?
Ja katsojaluvuista päätellen aika moni on miettinyt tätä samaa.
Kommentit (312)
En tiedä saako tällaisen mielipiteen kirjoittaa, mutta Yle Puheen Sarasvuon talk show on mun makuuni todella outo ja mulle tulee mieleen hienoisesti mielenterveysongelmista kärsivä yliajatteleva älykkö. Kun muistelen Sarasvuota Hyvät pahat ja rumat -ohjelmassa 90-luvulla, hän oli todella taitava ja erittäin ajan hermolla oleva haastattelija. Eikös hänellä ole kaksi pientä lastakin toisesta avioliitostaan? Kuulostaa kyllä kovin "vanhalta" sielulta ollakseen kahden pienen vilkkaan lapsen isä... no, ehkä urheilijavaimo huolehtii lapsesta ja Sarasvuo saa ajatella omiaan.
Jokohan tämä Temos-hype tosiaan vihdoin olisi nyt tullut tiensä päähän. Liki kymmenen vuotta sitä on katseltukin. Vastenmielisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan kohun myötä opittua ainakin se, etten jatkossakaan mene katsomaan ainoatakaan tämän kastemadon karismalla varustetun ylimielisen nillittäjän tuotosta.
Kastemadolta näyttää tosiaan pitkulainen hevosennaamansakin.. ;''D
Temonen valitsee elokuviensa aiheen twitter -seuraajien määrän perusteella. Seuraavaksi hän väsää elokuvan Pyllyttärestä.
En kuuna päivänä menis katsomaan mitään mikä liittyy Sarasvuohon.
Valmentaja tänään Nelosella kello 21!
Kuka aikoo katsoa? 
Katson tässä elokuvasta tehtyä making of-dokkaria. Jestas miten tähän leffaan on syydetty rahaa! Kaikki näyttelijät ns. ammattilaisia, poikkeuksellisesti monta pääkuvaajaa yms. Ohjaaja selittää lapsellisen innostuneena kaikesta. Ja lopputuloksenhan me tiedämme... :))
Siis ei jessus
Miksi tuo tekee elokuvia tollasista aiheista?
Vähän säälittää tuo Mikko Nousiainen. Tosi symppis ja hyvää työtä tekee tässäkin. Mutta kun aihe on vaan niin järjetön ja fanin näkökulmasta tehty.
Katsoiko joku leffan eilen telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko joku leffan eilen telkkarista?
Ei kiinnostanut.
Hitto, tuosta kirjoituksestani jäi se olennaisin asia pois, eli en siis missään nimessä fanita tätä Temosen elokuvaa, vaan juurikin päinvastoin, mutta syy ei ole se, että Sarasvuo ei itse päässyt mukaan sähläämään, vaan se, että vaikka Temosella olisi ollut mahdollisuus pureutua itse ilmiöön kunnolla ilman päähenkilön puuttumista kässäriin, niin häneltä se kriittinen tulokulma puuttuu täysin. Kyseessä on siis pelkkä c-luokan fanipoika elokuva.