Miten Tuukka Temosella ei käynyt mielessä, että elokuva Jari Sarasvuosta ei välttämättä kiinnosta massoja :D
Hieno mieshän Sarasvuo on mutta miksi menisin katsomaan elokuvan hänestä?
Ja katsojaluvuista päätellen aika moni on miettinyt tätä samaa.
Kommentit (312)
Ehkä Mika Myllylä olisi vetänyt kansaa eri tavalla aiheeltaan?
Ois tehnyt leffan Armanista taattu hitti.
Jorma O, siinäpä vasta olisi ollut sukseeaihe. Kuka ryhtyy? Sopisi Louhimiehenkin metodiin.
Vierailija kirjoitti:
Sarasvuo itse totesi tästä elokuvasta jossain haastattelussa että ei kiinnosta eikä aio katsoa.
Se on sitä, kun ollaan niin kaiken ja kaikkien yläpuolella. Pitäisin ihan normaalina sitä, että ihminen kävisi pelkästä uteliaisuudesta katsomassa itsestään tehdyn elokuvan ennakkoasenteista huolimatta. Kaikkea hassua se liian iso ego ihmisellä teettääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarasvuo itse totesi tästä elokuvasta jossain haastattelussa että ei kiinnosta eikä aio katsoa.
Se on sitä, kun ollaan niin kaiken ja kaikkien yläpuolella. Pitäisin ihan normaalina sitä, että ihminen kävisi pelkästä uteliaisuudesta katsomassa itsestään tehdyn elokuvan ennakkoasenteista huolimatta. Kaikkea hassua se liian iso ego ihmisellä teettääkin.
Kellähän tässä on liian iso ego?
TT elää merkillisessä rinnakkaistodellisuudessa eikä ymmärrä sitä, että muut eivät ole kiinnostuneista hänen "totuuksistaan" ja tulkinnoistaan. TT:n julkisuuskuva on liian negatiivinen ja valittava viihdealalle. Miten se voi aina kuvitella olevansa itse oikeassa ja kiinnostava?
Temosen vaimo ei uskonut hankkeeseen, Sarasvuo ei tukenut sitä, mutta ihan pakko oli vaan tehdä se isolla riskillä.
Vierailija kirjoitti:
Temonen luulee, että narsistin kuvaaminen kiinnostaa suomalaisia laajasti. Ei kiinnosta. Ihmiset eivät osta paskaa.
Juuri näin. Itseäni jo pelkkä ajatus Jari Sarasvuosta puistattaa.
Kuuntelin hiljakkoin autossa Sarasvuon puheohjelmaa. En aluksi ymmärtänyt, että mieshän puhui siinä yksinään, itsensä kanssa, kyseli ja vastaili. Sanoi jotakin ja sitten puhkesi nauramaan omille jutuillensa.
Omituinen ohjelma. Ja Yle asialla.
Jotta tuo leffa olisi voinut onnistua, se olisi pitänyt tehdä yhteistyössä SARASvuon kanssa ja tämän olisi pitänyt osallistua markkinointiin. Herättää kiinnostuksen kipinä uudelleen ja uudessa sukupolvessa.
Hauskaa, mutta ihan pokerilla väitän, että jopa elokuva niilo22:sta ois kerännyt enemmän katsojia.
Mulla ainakin Temosen persoona on saanut aikaan sen, etten mene katsomaan yhtäkään hänen elokuvaansa. Riitelee aina kaikkien kanssa julkisuudessa.
Miksi parjata? Temonen on r o h k e a mies. Ja Sarasvuo on p e r s o o n a. Asiat ja henkilöt erikseen, pyydän!
Vierailija kirjoitti:
Ai että katsomaan fiktioelokuvaa syvästi itseensä rakastuneesta egomaanikkonarsistihörhöstä? Juu, ei. Ei, ei ja ei. Ja vielä kerran ei.
...ja siitä, miten tämä edellä kuvattu hurmoshenkinen saarnamies rakastuu dopingista käryneeseen hiihtäjänaiseen.
Ukko36 kirjoitti:
Mua olis kiinnostanut katsoa elokuva, kun sarasvuon kanssa toimin ikäänkuin samalla alalla.
Kuitenkin tänään kuulen elokuvasta ekan kerran.
Saattais jokunen katsojakin tulla jos ylipäätään ihmiset tietäis et elokuva on tulossa.
Olisko markkinointi mitään?
Mäkin avasin tän keskustelun, kun hämmästyin, että wtf onko siitä tehty elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Luin jonkun jutun, missä tämä neverhöörd Temonen toivoo, että negatiivisisesti hänen elokuvansa arvostellut kriitikko saisi YT:ssä kenkää.
Kuinka katkera sitä voikaan olla?
Temonen kirjoitti siitä omaan julkiseen Facebook-statukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että katsomaan fiktioelokuvaa syvästi itseensä rakastuneesta egomaanikkonarsistihörhöstä? Juu, ei. Ei, ei ja ei. Ja vielä kerran ei.
...ja siitä, miten tämä edellä kuvattu hurmoshenkinen saarnamies rakastuu dopingista käryneeseen hiihtäjänaiseen.
Olishan siellä kaikkea hullua, mistä ammentaa...
Jonka arvostelijat ovat tyrmänneet. Ilmeisesti taustalla myös amatöörimäisyys. Täytyyhän ammattilaisia periaatteen vuoksi hieman ylistää.
Kuten Helsimaata ja kumppaneita, Koivusalosta puhumattakaan, parjattiin muodikkaasti. Kun ei itse pysty, ryhdytään arvostelijaksi.