Erotatko suden ja koiran toisistaan?
Erotatko suden ja koiran toisistaan?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/7beb76fb-56a3-42b5-bb9b-bf3312103f39_u…
Itse sain 7/11 oikein.
Kommentit (23)
Erotan. Mutta tosiasiahan on että välillä se on vaikeaa, samaten kuin jälkien erottaminen elleivät ole selkeitä.
Seitsemän oikein myös niin että muutamasta koirasta olin varma ja loput meni kyllä musta tuntuu -periaatteella. Yhdestä olin varma, että tää on susi, mutta se olikin koira.
9/11, toinen jälki meni väärin, ja se susi ulkolaisessa eläintarhassa.
Oliko sudella 5 jalkaa ja koiralla vaan 3 jalkaa. Eikös se näin ollut?
9/11. kiva kun siinä kuvailtiin niitä eroja :) vahvasti epäilen että ikinä tulisi sutta vastaan, mutta hyvä että nyt on sentään jotain taustatietoa sen varmistamista varten :'D
10/11. Eli varmaan ainakin tälleen "paperilla" suurin piirtein erotan. Tositilanteessa ei varmastikaan aina helppoa.
10/11. Eka jälkikuva meni väärin. Kyllä sen eläimestä vaan näkee, kumpi on kyseessä. Kaukaa tai huonossa valossa olisi vaikeaa, mutta nuo kuvat olivat selkeitä.
Eivätpä niitä erota ammattilaisetkaan aina, eikö niistä Ronkaisen pannoittamista jotkut olleet koirasusia ja jossain salakaatojutussa venäläiset tutkijat totesivat ammutut eläimet myös hybrideiksi, suomalaistutkijat olivat toista mieltä.
Valehdellaan sitten, niin kuin kaikki muutkin täällä. Jess! Tuli täydet pisteet 12/12.
Helppoa, kun tiedossa olivat nuo kuvien yhteydessä mainitut tuntomerkit.
9/11. Useimmissa kuvissa ero oli aivan selkeä mutta pari huonolaatuisempaa kuvaa oli vähän hankalampia.
Sain kaikki oikein eli erotan, jopa luulemaani paremmin. Mutta mä olenkin koiranomistaja ja tarkkailen paljon koirien elekieltä ja ilmeitä. Katseessa on eroja onko villi vai kesy eläin.
Vierailija kirjoitti:
Valehdellaan sitten, niin kuin kaikki muutkin täällä. Jess! Tuli täydet pisteet 12/12.
Ei tuossa ole mitään syytä valehdella. Meillä on kaksi vlcakia kotona, erotan kyllä helposti koiran sudesta.
8/11