Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Tuukka Temosella ei käynyt mielessä, että elokuva Jari Sarasvuosta ei välttämättä kiinnosta massoja :D

Vierailija
22.10.2018 |

Hieno mieshän Sarasvuo on mutta miksi menisin katsomaan elokuvan hänestä?
Ja katsojaluvuista päätellen aika moni on miettinyt tätä samaa.

Kommentit (312)

Vierailija
121/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjääm ainoa, joka on nähnyt leffam ja myös tykännyt siitä. Oli mielenkiintoinen ja katsomisen arvoinen. Olen itsekin valmennusbisneksessä.

Vierailija
122/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Ehkä Jari Sarasvuo ärsyttää, ehkä minä ärsytän niin paljon, että kotimaista elokuvaa ei haluta tukea, jatkaa Temonen."

Ei, vaan kumpikaan ei kiinnosta yhtään. Jos ärsyttäisi, ehkä kiinnostaisikin. Kummallakin oli aikansa joskus ysärilopulla. Ei Sarasvuo ole koskaan kiinnostanut koulutettua älymystöä eikä toisaalta jotain actionleffojen katsojia ja noi on kaks ryhmää, jotka käy leffassa. Temonen teki jotain Kokoomus-leffaa. Sen sedempää, tädimpää ja tylsempää ei ole.

Uskooko se todella että monellakaan on varaa "tukea kotimaista elokuvaa" Sarasvuosta, maalin kuivumisesta tai jostain yhtä kiinnostavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mieshän Sarasvuo on mutta miksi menisin katsomaan elokuvan hänestä?

Ja katsojaluvuista päätellen aika moni on miettinyt tätä samaa.

Aina joskus vähän naurattaa kun toivon että heräisin unesta, jossa punkkari tekee vain performanssia .

Harva osaa.

Tehkääpä itse paremmin.

Vierailija
124/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on itse sanonut haluavansa olla ”elokuvamaailman Cheek”, ja ilmeisesti pistänyt kaikki markkinointifyrkat pompöösiin ensi-iltameininkiin, missä kaikki leffan tuotantoon osallistuneet assarit ja statistit marssitetaan punaisen maton läpi teatteriin. Ehkä olis kannattanut tuotakin miettiä vähän tarkemmin, samoin kuin kohdeyleisöä.

Mutta ei kai sitä voi kauhalla ottaa, kun on lusikalla annettu. Siinä on myös syynsä, että niin elokuvantekoon ohjaamisesta tuottamiseen kuin myyntiin ja markkinointiinkin järjestetään koulutusta - kaikkea ei kannata ehkä opetella itse monen sadan tonnin henkilökohtaisilla oppirahoilla.

Vierailija
125/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjääm ainoa, joka on nähnyt leffam ja myös tykännyt siitä. Oli mielenkiintoinen ja katsomisen arvoinen. Olen itsekin valmennusbisneksessä.

Hienoa, että pidit elokuvasta :)

Vierailija
126/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä kuivista aiheista (päältä katsoen) tehtyjä menestyselokuvia mm. matemaatikoista  "The Man Who Knew Infinity" :

Tällä leffalla onkin iskevä ja mielenkiintoa herättävä nimi The Man Who Knew Infinity/Mies joka tunsi äärettömyyden, hyviä näyttelijöitä ja hyvä stoorin alkupremissi. Valmentajassa ei ole mitään edellä mainituista.

Vierailija
127/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupoikakin tajuaa että spidermän myy paremmin kuin sarasvuo :D

Vierailija
128/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että pidit elokuvasta :)

Temonenko se itse siellä nyt lukemassa näitä kommentteja? :O

Vierailija
129/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä itseoppineet perustelevat menestymättömyyttään sillä, että heitä tässä nyt syrjitään kun tulevat alan ja piirien ulkopuolelta. Syy ei tietenkään voi olla vaikka se, että jälki on paskaa? Yleisöä ei kiinnosta ohjaajan koulutus tippaakaan, ainoastaan se, onko elokuva hyvä vai ei. Kuka hyvänsä tuukka taikka temonen ei voi olla Quentin Tarantino (joka on siis myös itseoppinut, mutta sattuukin olemaan myös nero).

Totta. Katsoin juuri huippusarjan Netflixistä eikä käynyt edes ohjaajan nimen katsominen mielessä. Saati että olisin alkanut etsimään hänen koulutustaan. Leffa ja aihe joko kiinnostaa tai sitten ei.

Vierailija
130/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin 26-vuotiaana sanoa, ettei mulle Sarasvuo sano hirveästi mitään. Nimi on tuttu ja naamakin, mutta jos nyt pitäisi alkaa luetella hänen meriittejään, niin...?

Vähän kuin tehtäisiin leffa jostain Matti Röngästä tai Simon Elosta. Ketä kiinnostaa? Dokumenttina voisi toimia, elokuvana ei. Ei kukaan maksa nähdäkseen tuollaista. Jos Sarasvuo-leffa olisi Areenassa katsottavissa, voisin ehkäpä katsokin sen ihan uteliaisuudesta.

Vierailija
131/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä kuivista aiheista (päältä katsoen) tehtyjä menestyselokuvia mm. matemaatikoista  "The Man Who Knew Infinity" :

Tällä leffalla onkin iskevä ja mielenkiintoa herättävä nimi The Man Who Knew Infinity/Mies joka tunsi äärettömyyden, hyviä näyttelijöitä ja hyvä stoorin alkupremissi. Valmentajassa ei ole mitään edellä mainituista.

Eli Temosen toteutus mättää, kuten sanoinkin.

Vierailija
132/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vetävä casting (enkä väitä etteikö Nousiainen olisi pätevä näyttelijä), iskevä nimi, kunnon mainoskampanjointi olisi auttanut kummasti.

Nyt kukaan ei edes tiennyt leffasta mitään, nimi on ponneton ja tylsääkin tylsempi, eikä aiinä ole mukana ketään kunnon vetonaulaa.

Vierailija
133/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temonen sentään uskaltaa laittaa itsensä likoon.

Vierailija
134/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin haluta nähdä Sarasvuosta tehdyn elokuvan. Haluaisin että myös Jari Sillanpäästä tehtäisiin elokuva.

TV:stä katsoisin molemmat. Leffaan en viitsisi.

Vierailija
135/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt elokuvan "Paistetut vihreät tomaatit"?

Outo nimi, mutta huippua. Ei nimi leffaa pilaa.

Tai "Nykyaika"?

Vierailija
136/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaupallista elokuvaa lähdetään tekemään, niin aihetta mietittäessä tietenkin ensimmäinen kysymyshän on se, että kiinostaako se yleisöä riittävästi. Etenkin kun tehdään elokuva todellisesta ihmisestä, niin silloin pitää miettiä, että ketä se henkilö kiinnostaa, vai kiinnostaako ketään.

Sarasvuo oli isommin julkisuudessa silloin, kuin nykyinen leffateatteriyleisö oli vielä vaippaiässä, tai vasta pilkkeenä vanhempien silmäkulmassa. Heitä ei luonnollisestikaan Sarasvuo aiheena erityisemmin nappaa, se kun ei heitä kosketa oikein millään lailla. Se kansanosa joka Sarasvuon touhuja ysärillä seurasi, ei taas leffoissa käy kuin silloin, kun tarjolla on jotain todella kiinnostavaa, tai ainutlaatuista (Tuntematon, Mielensäpahoittaja jne) ja tuo Temosen leffa ei kyllä sitä kansanosaa liikkeelle saa. Ja siitä kansanosastahan suurin osa on varmasti niitä, jotka pitää Sarasvuota vastenmielisenä persoonana ja lähinnä tyhjän puhujana.

Temosen olisi ehkä kannattanut tulla kokkarikuplansa ulkopuolelle ja kysyä muiltakin kuin vaimoltaan, että kiinnostaako Sarasvuo yhtään ketään. Olisi saattanut nämäkin nyt hukkaan heitetyt rahat säästyä.

Vierailija
137/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo ei ärsytä enää ketään, se on nobody ollut jo pitkään. Milloin se oli se huippu hänellä? 20-30 v sitten. Nykyään harmaata massaa

Vierailija
138/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes ollut jokin yliampuva iskevä nimi tyyliin Bisnesmessias tai Saarnamies Jumalan armosra tms.

Mutta Valmentaja. Mitä se sanoo? Se sanoo blääh.

Vierailija
139/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Mua olis kiinnostanut katsoa elokuva, kun sarasvuon kanssa toimin ikäänkuin samalla alalla.

Kuitenkin tänään kuulen elokuvasta ekan kerran.

Saattais jokunen katsojakin tulla jos ylipäätään ihmiset tietäis et elokuva on tulossa.

Olisko markkinointi mitään?

Kävin katsomassa elokuvan. Onhan tästä kirjoitettu jo monta päivää, arvosteltu mm. Hesarissa. Ehdit vielä tällä viikolla käydä katsomassa elokuvan.

Vierailija
140/312 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa julkisuus mitä Sarasvuo on viime aikoina saanit on negatiivista, kun hän on puolustellut Louhimiestä.