Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada potkut vaikka vakityösuhde kun olen joutunut 5 kk aikana oleen ainakin 4 kertaa pois?

Vierailija
08.05.2006 |

Kyllä hävettää taas soittaa töihin etten tulekkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sulla pitää olla todistukset, jos niitä teillä kysytään. Mutta jos olet poissa esim. siksi, että äiti tarvii makutuomaria ostoksille tai puutarhaa pitää laitaa, niin toki silloin asia on eri... Eli kysymys on poissaolon syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan