Lue keskustelun säännöt.
Voinko saada potkut vaikka vakityösuhde kun olen joutunut 5 kk aikana oleen ainakin 4 kertaa pois?
08.05.2006 |
Kyllä hävettää taas soittaa töihin etten tulekkaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki sulla pitää olla todistukset, jos niitä teillä kysytään. Mutta jos olet poissa esim. siksi, että äiti tarvii makutuomaria ostoksille tai puutarhaa pitää laitaa, niin toki silloin asia on eri... Eli kysymys on poissaolon syystä.