Lue keskustelun säännöt.
Nyt kun olen raskaana, herään joka aamu 05-6:30.
08.05.2006 |
Vaikka menisin myöhäänkin nukkumaan. Pikkuhiljaa risoo ;)
Kommentit (4)
varmaan vauva tottui siihen ja menikin aina nukkumaan klo 23 jolloin raskausaikana menin ja heräsi syömään klo 4.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toivottavasti vauvasta ei tule yhtä aamuvirkkua, sillä en sitä normaalisti ole ;)
kun tuo poju kippaa itsensä 5 ylös ja mamma ei jaksaisi nousta
Mulla meni loppuraskaus niin että nukkumaan pääsin vasta kolmen aikaan aamuyöstä ja heräsin sitten kuudelta aamulla. Jouduin nukkumaan ihan ohuella patjalla lattialla, kun sängyssä oli niin huono...
Ei ihan heti tee mieli olla raskaana.