Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun olen raskaana, herään joka aamu 05-6:30.

Vierailija
08.05.2006 |

Vaikka menisin myöhäänkin nukkumaan. Pikkuhiljaa risoo ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni loppuraskaus niin että nukkumaan pääsin vasta kolmen aikaan aamuyöstä ja heräsin sitten kuudelta aamulla. Jouduin nukkumaan ihan ohuella patjalla lattialla, kun sängyssä oli niin huono...

Ei ihan heti tee mieli olla raskaana.

Vierailija
2/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vauva tottui siihen ja menikin aina nukkumaan klo 23 jolloin raskausaikana menin ja heräsi syömään klo 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti vauvasta ei tule yhtä aamuvirkkua, sillä en sitä normaalisti ole ;)

Vierailija
4/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo poju kippaa itsensä 5 ylös ja mamma ei jaksaisi nousta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä