Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko yhtään arvioida muuton kestoa tunneissa?

muuttamaan
22.10.2018 |

Lähtö on 60 neliön kaksiosta ja laatikoita minulla piisaa, isompia huonekaluja löytyy 8 kpl ja pesukone.

Muutto on saman kokoiseen kaksioon, paitsi tuo sijaitsee viidennessä kerroksessa eli tavaroita kun muuttomiehet kuskaavat alhaalta ylös, niin tuossa aikaa menee.

Itse laskeskelin että jos hommasta selviää 5,5 tunnissa. Onko realistinen ajatus?

Tietää vain varsta oikean summan rahaa muuttomiehille. Kun tilasin muuttopalvelun.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäänhän ei ole turhauttavampaa kuin saapua muutettavaan kämppään, jossa on edelleen taulut seinillä, viherkasvit ikkunoissa ja akvaario käynnissä, ja molemmat vanhemmat tumput suorina tyytyväisinä keskittyvät hoivaamaan pienokaisiaan, odottaen muuttoavun hoitavan aivan kaiken. Hämmästellään jopa sitä, että tarvitsisi olla työkaluja huonekalujen purkamiseen.

Erittäin OT aloittajan alkuperäisen kysymyksen kannalta, mutta onko tuollaisia muuttajia oikeasti?

Jos on, niin en enää ihmettele, miksi muuttofirmat (viisi viimeistä muuttoa olen ostanut niiltä) ovat järjestään kehuneet, kuinka hyvin tavarani on pakattu, vaikka itsestäni on tuntunut että häthätää olen saanut kaikki johonkin pakaasiin käärittyä. Muuttolaatikoihin toki kaikki mikä mahtuu, mutta isommathan ei niihin taivu.

Voi kyllä. Voin kuvitella, että jos nämä muuttajat olisivat oikein tilanneet joltain firmalta muuton niin siinä tapauksessa olisivat vielä legotkin pitkin lattioita odottamassa kerääjiään.

Vierailija
22/26 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttomatka on alle 1km, ammattilaiset muuttamassa, eiköhän joku isompi auto paikalle tule ja banaanilaatikoihin pakkaan tavarat / vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan.

Vierailija
24/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3h menee tuo helposti

t: muuttomies

Vierailija
25/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä muuttofirmat joko käyvät katsomassa asuntosi tai pyytävät puhelimessa haluamansa tiedot - asunnon neliöt, painavien huonekalujen määrän häkki-/muut varastot jne ja mitoittavat auton ja ihmiset sen mukaan. Jos arvio on tehty oikein ja pakattu hyvin niin tuo on muutaman tunnin homma. Jos auto on liian pieni, aika tuplaantuu jne. Jotkut muuttofirmat veloittavat ns. minimiajan - eli vaikka muutto menisi kolmessa tunnissa, maksat neljä jos se on sovittu minimitaksa.

Vierailija
26/26 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan Pro movers Tampere firmasta ottako muuttoa. Aivan järkyttävää asiakaspalvelua. Se oli todella loukkaavaa ihmiselle jolla on hermovaurio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän