Ihmiset jotka matkustelevat lainarahalla ovat mielisairaita!
Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä joka lähtee matkustelemaan vaikkei ole oikeasti varaa? Sairasta.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Heillä on luottotiedot kunnossa. Et taida tietää, miltä se tuntuu?
Mulla on todellakin luottotiedot kunnossa. Eikä yhtäkään pikavippiä otettuna. -ap
Tätä tekevät yleensä naiivit parikymppiset, mm. meidän laskentatoimen ope. Ei suositellut kenellekään, teki siis pari maailmanympärysmatkaa välillä 20-23 v, valmistui maisteriksi vuosia myöhässä ja maksoi niitä velkoja vielä opettajana ollessaan. Itse meinasin tehdä samoin mutta jostain kumman syystä järki voitti, ja pistin opinnot etusijalle.
En nyt tiedä "mielisairaita", mutta ei siinä ainakaan järkeä ole..aika typerää on matkustaa lainalla, miel.säästöillä ja budjetoi millaisia reissuja voi tehdä. Minusta tärkeintä on nähdä paikanpäällä paikkoja, eikä tosiaankaan tuhlata Luis Vuittonin laukkuihin ja juoda sekä syödä kaikki rahat (jotkut naiset mm.miehen rahalla - joka "sponssaa reissun". Sääli että somessa tällainen matkustus on näemmä se tärkein..no..parempi olla seuraamatta tuollaisia ihmisiä ja kiinnittää huomio oikeisiin asioihin ja siihen mitä itse pitää tärkeänä, niinhän se menee elämässä ylipäätään =).
Suomessa laina on paljon isompi asia kuin esimerkiksi Välimeren maissa, koska täällä on tapana maksaa velat pois.
Matkustan lähes aina luotolle ja olen kuin olenkin mielisairas, lol. Miksi teen sitä? Koska tuloni ovat naurettavan pienet ja en kestäisi tätä p askaa ilman että pääsen edes kerran vuodessa pois täältä
En minä ole mielisairas.
Nimim. Opintolainalla reissuun kerran pari vuodessa.
Nuorenahan se maailma on kierrettävä, vaikka ei olis rahnaakaan. Itse olen jo wanha, ja rahaa ja aikaa olis, mutta ei tuu lähettyä, kun on kremppaa ja jaloissa veritulppavaaraa. Nuorempana sitä asuu vaikka teltassa. Nykyään pitää olla hotelli, jossa on tähtiä kuin Otavassa
Voihan ne rahat tienata siellä matkalla.
Heillä on luottotiedot kunnossa. Et taida tietää, miltä se tuntuu?