Minkälaista työtä ette arvosta?
Mä voin alottaa, mä en arvosta hirveesti tollasta toimistötyötä kun sehän menee periaatteessa niin et mitä isompi palkka sen pienempi työmäärä...
Kommentit (52)
Sellaisten alojen töitä en arvosta joissa lakkoillaan.
Ei ole työtä mitä en arvostaisi. Turhaa työtä ei kyllä pahemmin kyllä tehdä.
No, töitä täytyy tehdä, eikä työpaikkaansa voi aina valita. En kuitenkaan voi arvostaa tupakkalobbareita, enkä myöskään kovin paljon mainos-, muoti- tai p***oalaa. Sellaisia hommia siis, joissa tarkoituksena on myydä ihmisille vahingollista skeidaa ja luoda tarpeettomia "tarpeita" manipuloinnin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin alottaa, mä en arvosta hirveesti tollasta toimistötyötä kun sehän menee periaatteessa niin et mitä isompi palkka sen pienempi työmäärä...
Miksi et ole sitten itse hakeutunut vastaavaan toimistötyöhön, jos tämä on näin helppoa?
Kaikki työt, jotka liittyvät mo nikulttuurisuuden edistämiseen tai luomiseen.
Puhelinmyyntiä, feissareita ja kaupan maistattajia. Häiritsevät vain tavallisia ihmisiä.
Ministerit ja kansanedustajat. Kaikki yhtä p*skasakkia ja korvauksilla keinottelijoita.
Mä en arvosta niitä, jotka kuvittelee että muilla on velvollisuus elättää heitä yhteiskunnallisten tukien muodossa, enkä nyt tarkoita niitä ihmisiä jotka ovat sairaita, oikeasti vailla työtä tai äitiyslomalla.
Arvostan paljon ihmisiä jotka jaksaa tehdä niitä raskaita ja pienipalkkaisia töitä, eivätkä onneksi välitä arvostetaanko heidän työtään vai ei.
Enkelihoitajat ja muut kusettajat..
Tubettajat jotka puhuvat pelkkää tyhjänpäiväistä liibalaabaa..niille oikeesti maksetaan siitä..haluisin ymmärtää, mut en vaan pysty. Miksi sellaisesta maksetaan ja sitten jotkut oikeasti tärkeää työtä tekevät kituuttavat minimipalkalla
Puhelimyyntiä, koska työetiikka sallii väkisinmyymisen vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se periaatteessa mene niin. Yleensä se menee niin, että mitä isompi palkka, sitä isompi vastuu, mikä tarkoittaa myös sitä, että tavoitettavana pitää olla myös vapaa ajalla ja lomilla.
Minä en arvosta huonosti tehtyä konsulttityötä. Tuli nimittäin vastaan taas semmoisen hedelmiä. Me tehtiin "työparini" kanssa käännöstä eräistä nettisivuista, joiden osana oli pitkä, ihan hirveän huonosti ja epäselvästi kirjoitettu teksti. Siitä tuli ensimmäisenä mieleen, että kirjoittaja oli mahdollisesti muotoillut sen jonkinlaisten tajuntaa laajentavien päihteiden vaikutuksen alaisena. Hänelle oli varmasti maksettu paljon, ja tulos oli ihan jäätävää paskaa. No, tilaaja alkoi kiukutella käännöksestä, koska se vastasi liikaa alkutekstiä. Totta kai se vastasi, koska meiltä oli tilattu käännös, ei editoitua versiota! Pienen väännön (ei suoran, tämä tuli välikäden kautta) jälkeen editoimisesta sitten luvattiin jopa rahaa (aluksi kuvittelivat saavansa sen ilmaiseksi, heh heh), mutta jäi kyllä sellainen vaikutelma, että heitäkin varmasti kiukutti se kallis alkuteksti, ja yrittivät sitten repiä halvemmasta toimenpiteestä (kääntäminen) jotain takaisin.
Voisin ehkä lisätä huonojen konsulttitekstien kirjoittajien lisäksi sellaiset työntekijät, jotka tilaavat asioita, mutta eivät selvästi muotoile, mitä haluavat.
En mitään työtä. Sen takia olenkin työtön.
Mä en arvosta ovelta ovelle kaupustelijoita jotka myy puolipakolla dementoituneelle vanhukselle kalliin katto tai ikkunaremontin sen purkukuntoiseen tölliin.
Jossa riistetään luonnolta ja työtä tekeviltä ja kerätään omaisuutta muille kuin itselle tai lähi-ihmisille. Jätetään jälkeen saastunut maa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko näitä, joiden mielestä työ ei voi olla raskasta jos se EI OLE fyysisesti raskasta? Toimistotyö voi olla henkisesti raskasta ja stressaavaa häiriten esim. yöunen laatua, vaikka jonkun duunarin mielestä siinä vain istuskellaan päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Mä en arvosta niitä, jotka kuvittelee että muilla on velvollisuus elättää heitä yhteiskunnallisten tukien muodossa, enkä nyt tarkoita niitä ihmisiä jotka ovat sairaita, oikeasti vailla työtä tai äitiyslomalla.
Arvostan paljon ihmisiä jotka jaksaa tehdä niitä raskaita ja pienipalkkaisia töitä, eivätkä onneksi välitä arvostetaanko heidän työtään vai ei.
"Oikeasti vailla työtä"
Olenko minä tuollainen, kun olen tieten työtön ja ajattelin jatkaa tätä ihanaa lomaelämää koko loppuelämäni ajan, eikä sille asialle mahda kukaan yhtään mitään.
Tämänkään ketjun aihe ei liittynyt meikäläisiin mitenkään, mutta sinun oli aivan pakko tulla ilmaisemaan vihasi meikäläisiä kohtaan. Miltä tuntuu, kun katkeruutesi meikäläisiä kohtaan ei tule ikinä tuottamaan hedelmää? Saat elää katkerana meitä nautiskelijoita kohtaan koko loppuikäsi. Ähä.
Lipuntarkastajat, varsinaisia ilonpilaajia ja liikenne voi ihan hyvin olla ilmaista.
Paparazzeja ja 7-päivää tyylisiä toimittajia.
Kaikki aina sanoo että puhelinmyyjät no-no, mutta jos baaritiskillä on puhelinmyyjä ja postimies niin kyllä ne sen myyjän mukaan lähtee.
T.postimies, ei soita kahdesti
En arvosta orjatyötä. Työstä kuuluu maksaa palkkaa.