Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin ihmisten annetaan asua omakotitalossa? He eivät ymmärrä mitään vuokralla elävien tuskasta

Vierailija
21.10.2018 |

Minusta valtion pitäisi ottaa haltuunsa maan omakotitalot ja siirtää niihin ihmisiä vuokrataloista. Alkuperäiset asukkaat taas lähetettäisiin vuokrataloon. 10 vuoden kuluttua he saisivat palata omakotitaloon, jos he olisivat asenteiltaan oikeita.

Seppo, 55, Sodankylä

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalojankin voi vuokrata, niitä vaan tulee harvemmin markkinoille

Vierailija
2/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat ettei me oltaisi ikinä asuttu vuokralla? Kotitalosta suoraan omaan omakotitaloon täysi-ikäisyyden kynnyksellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vuokrata omakotitaloa. Haluan, että valtio järjestää asian kirjoittamallani tavalla. Ne keillä on, heidän on hyväksyttävä omaisuuden jakaminen. Jos eivät hyväksy, olisi vuokrataloissa elävillä oikeus ottaa talo pysyvästi itselleen eikä okt:n omistaja saisi sitä 10 vuoden päästä takaisin.

Seppo

Vierailija
4/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa omalla rahalla valita minkälaisen asuinmuodon haluaa.

Pienestä ollaan aloitettu ja omaan taloon päästy, miksi antaisin tämän ilmaiseksi jollekin joka ei ole laittanut tikkua ristiin tämän takia?

Vierailija
5/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat ettei me oltaisi ikinä asuttu vuokralla? Kotitalosta suoraan omaan omakotitaloon täysi-ikäisyyden kynnyksellä?

Anna talosi vuokratalossa NYT asuville.

Seppo

Vierailija
6/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta valtion pitäisi ottaa haltuunsa maan omakotitalot ja siirtää niihin ihmisiä vuokrataloista. Alkuperäiset asukkaat taas lähetettäisiin vuokrataloon. 10 vuoden kuluttua he saisivat palata omakotitaloon, jos he olisivat asenteiltaan oikeita.

Seppo, 55, Sodankylä

Tai jospa lähetettäisiin suolakaivoksiin Siperiaan?

Terveisin: 260 neliötä merenrannalla.

Vierailija
7/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä ollaan aloitettu ja omaan taloon päästy, miksi antaisin tämän ilmaiseksi jollekin joka ei ole laittanut tikkua ristiin tämän takia?

Et ymmärrä mitään vuokralla elävän tuskasta. Valtio lievittää tätä tuskaa ottamalla talosi sinulta 10 vuoden ajaksi, jos luovutat sen vapaaehtoisesti ja 10 vuoden kuluttua asenteesi on oikea.

Seppo

Vierailija
8/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi?

Vierailija
9/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä mitään vuokralla elävän tuskasta. Valtio lievittää tätä tuskaa ottamalla talosi sinulta 10 vuoden ajaksi, jos luovutat sen vapaaehtoisesti ja 10 vuoden kuluttua asenteesi on oikea.

Seppo

Tuskasta pääsee ottamalla itse vastuun elämästään. Neuvostoliitto, jossa puolue piti ”huolta” omistaan osoittamalla työpaikan ja asunnon kaatui jo kauan sitten.

T: se merenrannalla asuva

Vierailija
10/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnuka-lailaa Seppo Sodankylästä :)

Ei kovinkaan onnistunut trolli.

Tyydy poronpuremiseen.

Vierailija
11/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tuska??

Vierailija
12/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna talosi vuokratalossa NYT asuville.

Seppo

Miksi? Ei mullekaan kukaan tätä antanut. Ihan itse piti tehdä töitä, säästää rahaa ja mennä pankkiin pyytämään lainaa.

Vierailija
13/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vuokrata omakotitaloa. Haluan, että valtio järjestää asian kirjoittamallani tavalla. Ne keillä on, heidän on hyväksyttävä omaisuuden jakaminen. Jos eivät hyväksy, olisi vuokrataloissa elävillä oikeus ottaa talo pysyvästi itselleen eikä okt:n omistaja saisi sitä 10 vuoden päästä takaisin.

Seppo

Saattaa olla, että sinä olet tässä se jonka on asioita hyväksyttävä.

Vierailija
14/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä omakotitalojakin on vuokralla. Mä oon asunut jo hyvän aikaa vuokralla omakotitalossa. Omakotitalon mukavuudet, mutta ei tarvi itse maksaa remontteja tms.

Vierailija
15/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin adressia pykäämään ja onnea matkaan.

Vierailija
17/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah niin raikkaita tuulahduksia neuvostoliitosta ja kommunismista.

Ei se toiminut silloin eikä toimi nytkään ja tervetuloa yrittämään ottaa mun koti haltuun, vinkkinä voin sanoa että ei kannata yrittää.

Vierailija
18/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun niin nautin tästä vuokralla asumisen helppoudesta ja vapaudesta, nimenomaan kerrostalossa. Ei mitään isoa pihaa hoidettavana tms.

Myin viime vuonna omistamani omakotitalon pois ja muutin kaupungin keskustaan kerrostaloon vuokralle. Oi tätä autuutta!

Ja ihan tosissani olen.

Elämä on just sellaista miten sen ottaa.

Sääliksi käy aloittajaa, joka onneksi tuskin on todellinen.

Vierailija
19/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaah niin raikkaita tuulahduksia neuvostoliitosta ja kommunismista.

Ei se toiminut silloin eikä toimi nytkään ja tervetuloa yrittämään ottaa mun koti haltuun, vinkkinä voin sanoa että ei kannata yrittää.

Laki on laki. Pakko sinun olisi antaa talosi vuokratalossa asuville.

Seppo

Vierailija
20/50 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän mitä se vuokralla-asuvien tuska on?

Ja miksi kuvittelet että omakotitalossa asuminen ei aiheuttaisi huolta ja vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme