Ostaisitko 10v tytölle tällaisen talvipuvun?
Katseltiin netistä erilaisia ja tyttö haluaisi tämän. Mietin vaan, että onko muilla tuon ikäisillä vai jäisikö se sitten kuitenkin kohta käyttämättömänä naulakkoon?
https://www.reima.com/fi/ReimaGO/Reimatec-Kiddo-talvihaalari-Snowy/p/52…
Maksaa kuitenkin sen verran, että pitäisi tulla aktiiviseen käyttöön, jos ostetaan.
Kommentit (12)
Juu en tosiaan ostaisi, täällä meillä päin ei lapset suostu haalareita käyttämään enää kouluikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Juu en tosiaan ostaisi, täällä meillä päin ei lapset suostu haalareita käyttämään enää kouluikäisinä.
Lisään vielä, että ei meidän pitkä 10-vuotias kyllä enää mahtuisikaan tuohon, 140 näyttää olevan suurin koko.
Kai tuon ikäinen ymmärtää pelisäännöt: jos haalari ostetaan, sitä käytetään ilman mutinoita koko talvi. Jos ei tähän suostu, sitten et osta.
No ei todellakaan ole enää kymmenvuotiaan asu.
Yleensä kouluun mennessään lapset lopettavat haalarien käytön
Vierailija kirjoitti:
Katseltiin netistä erilaisia ja tyttö haluaisi tämän. Mietin vaan, että onko muilla tuon ikäisillä vai jäisikö se sitten kuitenkin kohta käyttämättömänä naulakkoon?
https://www.reima.com/fi/ReimaGO/Reimatec-Kiddo-talvihaalari-Snowy/p/52…
Maksaa kuitenkin sen verran, että pitäisi tulla aktiiviseen käyttöön, jos ostetaan.
Eihän tuo ole puku, vaan haalari.
En ostaisi 10-vuotiaalle haalaria.
Itse olisi pelkästään tyytyväinen, jos lapsi itse haluaa käytännölliset vaatteet eikä pissisvaatteita.
Itse muistelen pitäneeni haalaria vielä hyvinkin jopa koko ala-asteen ajan ja näin oli monilla muillakin. Tämä joskus 90-luvun alkupuolella. Yläasteella vasta pysyvästi housu-takki yhdistelmään.
Mun 10v. tyttö pitäisi kotona haalaria kun hoitaa eläimiä. Kouluun olen ostanut housut ja takin.
Erittäin kaunis haalari! Kivoja raikkaita kuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Itse muistelen pitäneeni haalaria vielä hyvinkin jopa koko ala-asteen ajan ja näin oli monilla muillakin. Tämä joskus 90-luvun alkupuolella. Yläasteella vasta pysyvästi housu-takki yhdistelmään.
90-luvulla ei vielä lapsista tehty mitään miniaikuisia. Saa toki pukeutua kauniisti tai siististi, mutta järkyttävää katsottavaa on, kuinka pieniä tyttöjä puetaan "seksikkäästi" ja tämä seksualisointi näkyy leluissakin.
Kyllä meillä 10-vuotias voisi hyvinkin käyttää tuollaista. Suurin osa kavereista ei enää kokopuuna päälleen laittaisi.