Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko 10v tytölle tällaisen talvipuvun?

Vierailija
21.10.2018 |

Katseltiin netistä erilaisia ja tyttö haluaisi tämän. Mietin vaan, että onko muilla tuon ikäisillä vai jäisikö se sitten kuitenkin kohta käyttämättömänä naulakkoon?

https://www.reima.com/fi/ReimaGO/Reimatec-Kiddo-talvihaalari-Snowy/p/52…

Maksaa kuitenkin sen verran, että pitäisi tulla aktiiviseen käyttöön, jos ostetaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä 10-vuotias voisi hyvinkin käyttää tuollaista. Suurin osa kavereista ei enää kokopuuna päälleen laittaisi.

Vierailija
2/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tosiaan ostaisi, täällä meillä päin ei lapset suostu haalareita käyttämään enää kouluikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en tosiaan ostaisi, täällä meillä päin ei lapset suostu haalareita käyttämään enää kouluikäisinä.

Lisään vielä, että ei meidän pitkä 10-vuotias kyllä enää mahtuisikaan tuohon, 140 näyttää olevan suurin koko.

Vierailija
4/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuon ikäinen ymmärtää pelisäännöt: jos haalari ostetaan, sitä käytetään ilman mutinoita koko talvi. Jos ei tähän suostu, sitten et osta.

Vierailija
5/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole enää kymmenvuotiaan asu.

Yleensä kouluun mennessään lapset lopettavat haalarien käytön

Vierailija
6/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseltiin netistä erilaisia ja tyttö haluaisi tämän. Mietin vaan, että onko muilla tuon ikäisillä vai jäisikö se sitten kuitenkin kohta käyttämättömänä naulakkoon?

https://www.reima.com/fi/ReimaGO/Reimatec-Kiddo-talvihaalari-Snowy/p/52…

Maksaa kuitenkin sen verran, että pitäisi tulla aktiiviseen käyttöön, jos ostetaan.

Eihän tuo ole puku, vaan haalari.

En ostaisi 10-vuotiaalle haalaria.

Vierailija
7/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisi pelkästään tyytyväinen, jos lapsi itse haluaa käytännölliset vaatteet eikä pissisvaatteita.

Vierailija
8/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistelen pitäneeni haalaria vielä hyvinkin jopa koko ala-asteen ajan ja näin oli monilla muillakin. Tämä joskus 90-luvun alkupuolella. Yläasteella vasta pysyvästi housu-takki yhdistelmään.

Vierailija
9/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v. tyttö pitäisi kotona haalaria kun hoitaa eläimiä. Kouluun olen ostanut housut ja takin.

Vierailija
10/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kaunis haalari! Kivoja raikkaita kuoseja.

Vierailija
11/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistelen pitäneeni haalaria vielä hyvinkin jopa koko ala-asteen ajan ja näin oli monilla muillakin. Tämä joskus 90-luvun alkupuolella. Yläasteella vasta pysyvästi housu-takki yhdistelmään.

90-luvulla ei vielä lapsista tehty mitään miniaikuisia. Saa toki pukeutua kauniisti tai siististi, mutta järkyttävää katsottavaa on, kuinka pieniä tyttöjä puetaan "seksikkäästi" ja tämä seksualisointi näkyy leluissakin.

Vierailija
12/12 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi