Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tulossa uusi hormonaalinen ehkäisy

Vierailija
20.10.2018 |

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/miesten-geeliehkaisya-aletaan-ko…

"Käsi- ja olkavarsiin ulkoisesti siveltävä geeli lopettaa lähes kokonaan miehen sperman tuotannon.

Geeli supistaa sperman tuotantoa noin kolme vuorokautta. Miehellä on siis varaa unohtaa geelin sively päiväksi tai kahdeksi.

Tuhannen taalan kysymys on, käyttävätkö miehet tällaista kätevän tuntuista geeliä, jos se tulee yleisesti käyttöön.

Testosteronin pitoisuus kiveksissä laskee niin alas, ettei se riitä enää tukemaan siittiöntuotantoa. Se siis vähenee ja voi loppua kokonaan.

Eurooppalaisiin miehiin kokeiltiin ehkäisevää hormonia 2008–2112. Kokeessa miehet saivat hormoneja injektiona kahden kuukauden välein. Se esti sperman tuotannon.

Miehet kertoivat kuitenkin, että hormonit aiheuttivat sivuoireita. Mieliala vaihteli hormonien takia ja niistä tuli muita sivuvaikutuksia.

”Tämäkin hormonaalinen ehkäisy varmasti aiheuttaa samanlaisia sivuvaikutuksia kuin aiemmat: aknea, punasolujen määrät kasvavat ja mieliala vaihtelee”, sanoo Toppari kokeilusta."

”Tässä on myös kysymys sukupuolten tasa-arvosta”, pohtii Régine Sitruk-Ware, Yhdysvaltain väestöliiton tutkija: ”Miehet myös ehkä jo haluavat säädellä omaa hedelmällisyyttään.”

No niin, nyt alkaa olla lähellä se aika, että nainen ei voi enää huijata miestä isäksi jättämällä ehkäisyn pois ja puhkomalla kondomit. Pojat, seksuaalinen vapautumisenne on jo ovella!

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nytkin miehille ehkäisyvaihtoehtoja: kortsu ja vasektomia

Enpä ole tavannut yhtäkään (nuorta) hyvätasoista miestä joka suostuisi käyttämään kumia. Vasektomiaa tuskin nuori parikymppinen saa saati edes haluaa sillä aika monella komealla nuorella miehellä tarkoitus panna mahdollisimman montaa naista ennen kun siinä about 40 v vakiintuvat ja alkavat lisääntymään. Näin me parikymppiset naiset jotka emme käytä pillereitä olemme joko ilman seksiä tai annamme paljaalla ja syömme je-pillereitä ja pelkäämme raskautta jokaikisen panon jälkeen. Fun!

Se on sun ja niiden hyvätasoisten (jännä mies narsistien) ongelma. Kun saat aidsin joltakin ''hyvätasoiselta'' panomieheltäsi niin menee käsityksesi tasoista uusiksi. Mutta joo.. kivahan se on siinä kikkelikarusellissä pyöriä. Älä liian kauan pyöri vaan sillä liia monen kullin vatkaus näkyy naisen naamalta samalla tavalla kuin narkkaaminen.

Vierailija
42/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen miehille, mutta enpä itse uskaltaisi jättää ehkäisyä täysin miehen vastuulle kun olisin itse se joka kärsii seuraukset huolimattomuudesta. Toisaalta tuplaehkäisy olisi ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo kermapeet (miehet) moista suostu käyttämään koska sivuoireet. 

Luuletko todellakin, että minä supistan testosteroniani jonkun naisen pillun takia? On teillä kovat luulot itsestänne :D Miehillä on jo muutenkin romahtanut 200% testosteroni sadassa vuodessa ja vielä pitäisi lisää supistaa? Haluatteko te naiset pippelityttöjä?

Mitä te ette tekisi pillun takia? :D täälläkin jatkuvasti vongataan valtion bordelleja kun muuten ei lohkea.

En ole tehnyt koskaan mitään pillun vuoksi enkä tule tekemään. Vedän mielummin käteen tai panen tekopillua loppuelämän kuin laittaisin mitään tuollaista eunukkivoidetta itseeni.

Kyllä sä löydät jonkun puudelin mihin levittää tota sontaa.

Vierailija
44/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko todellakin, että minä supistan testosteroniani jonkun naisen pillun takia? On teillä kovat luulot itsestänne :D Miehillä on jo muutenkin romahtanut 200% testosteroni sadassa vuodessa ja vielä pitäisi lisää supistaa? Haluatteko te naiset pippelityttöjä?

Mitä te ette tekisi pillun takia? :D täälläkin jatkuvasti vongataan valtion bordelleja kun muuten ei lohkea.

Niinpä. Miehen koko aikuisikä.on sen juurikin pillun ajattelemista ja jahtaamista ja kaikki puheet pyörii miesporukassakin sen pillun ympärillå. Miehen elämä=pillu.

Vierailija
45/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt koskaan mitään pillun vuoksi enkä tule tekemään. Vedän mielummin käteen tai panen tekopillua loppuelämän kuin laittaisin mitään tuollaista eunukkivoidetta itseeni.

Kyllä sä löydät jonkun puudelin mihin levittää tota sontaa.

Kondomi riittää mulle varsin hyvin. En halua turhia hormoneja tai sontaa itseeni enkä tieteenkään mieheenikään.

Vierailija
46/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miehen koko aikuisikä.on sen juurikin pillun ajattelemista ja jahtaamista ja kaikki puheet pyörii miesporukassakin sen pillun ympärillå. Miehen elämä=pillu.

Ehkä jossain teidän spurgu porukoissa pyörii. Ne ketkä siitä eniten puhuu sitä harvemmin saa. Vanha viisaus.

Vierailija
47/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nytkin miehille ehkäisyvaihtoehtoja: kortsu ja vasektomia

Enpä ole tavannut yhtäkään (nuorta) hyvätasoista miestä joka suostuisi käyttämään kumia. Vasektomiaa tuskin nuori parikymppinen saa saati edes haluaa sillä aika monella komealla nuorella miehellä tarkoitus panna mahdollisimman montaa naista ennen kun siinä about 40 v vakiintuvat ja alkavat lisääntymään. Näin me parikymppiset naiset jotka emme käytä pillereitä olemme joko ilman seksiä tai annamme paljaalla ja syömme je-pillereitä ja pelkäämme raskautta jokaikisen panon jälkeen. Fun!

liia monen kullin vatkaus näkyy naisen naamalta samalla tavalla kuin narkkaaminen.

Voi, tämä on jo niin lapsellista settiä että melkein olis jo hellyttävää ellei olis niin totaalisen naurettavan typerää. :'D

Vierailija
48/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoita yksikin tällainen ketju.

Ja taas tätä "ihankaikkimiehet"-paskaölinää. On kyllä sellaiset pyhävulvaharhat taas päällä palstamammoilla. 

Vierailija
49/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi kertoo kyllä kaiken oleellisen sinusta , sosioekonomisesta asemastasi ja piireistä joissa pyörit. 

Vierailija
50/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä "ihankaikkimiehet"-paskaölinää. On kyllä sellaiset pyhävulvaharhat taas päällä palstamammoilla. 

PYHÄ VULVA -MIEHEN PALUU! AALTOJA!!!!!

Vierailija
51/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti uusi täällä? Eihän niitä voi osoittaa, kun sellaiset tietysti aina poistetaan sen jälkeen, kun siellä on aikansa jankutettu. Ainahan täällä joku huutaa reikää, jos et ole huomannut.

Vierailija
52/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi kertoo kyllä kaiken oleellisen sinusta , sosioekonomisesta asemastasi ja piireistä joissa pyörit. 

Ehei. Kommentti tiivistää kristallinkirkkaasti palstamiesten ajatusmaailman ja viestien sisällön.

Kukaan nainen tuskin vakavissaan näin ajattelee, onhan meillä nyt herranen aika kontakti todelliseen maailmaan, toisin kuin eräillä... ;)

Vierailija
53/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni oli akateeminen kolmekymppinen, ja halusi puhua aina pillusta ja seksistä ystäviensäkin kanssa. Sattuneesta syystä onkin ex, koska en ymmärtänyt, eikö aikuisella miehellä ole mitään muuta mietittävää.

Vierailija
54/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jotenkin lapsellinen, mutta minua kovasti huvitti että miesten ehkäisyä kehittää professori Jorma Toppari.

Vierailija
55/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan jotenkin lapsellinen, mutta minua kovasti huvitti että miesten ehkäisyä kehittää professori Jorma Toppari.

Hihii! Ihan samaa mietin, haluaisin tietää millä kirjaimella toinen nimi alkaa. :D

Vierailija
56/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ilman testoa ei tee mieli seksiäkään eli todella varma ehkäisy.

Tuohonkin ongelmaan on varauduttu:

"Testosteronin pitoisuus kiveksissä laskee niin alas, ettei se riitä enää tukemaan siittiöntuotantoa. Se siis vähenee ja voi loppua kokonaan.

Muualla elimistössä tarvitaan vähemmän testosteronia kuin kiveksissä. Tätä tarkoitusta varten oma testosteroni korvautuu geelin testosteronilla, selittää ulkopuolisena kokeilua fysiologian professori Jorma Toppari Turun yliopistosta."

Omat testot siis korvataan keinotekoisilla. Hienoa, eikö totta? :)

Joo, se onkin erittäin hienoa, että miehen oma, elintärkeä testosteronituotanto lakkaa ja kropan oman säätelyn sijaan testotasot määrittää miehen kyky levittää keinotekoista hormoonia juuri oikea määrä elämäntilanteen, päivärytmin, ja lukemattomien elämässä testosteronituotasoon vaikuttavien tapahtumien mukaan.

Eihän tämä nyt ole mitenkään verrattavissa e-pillereihin. Zombeja tässä tehdään. 

Et siis tiedä mitä e-pillerit tekee käyttäjän hormonitoiminnalle ja elimistölle.

Vierailija
57/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni tuosta ehkäisymenetelmästä ja mihin se perustuu. Sanoi "ei kiitos". Samaa mieltä olen kyllä itsekin, en minäkään e-pillereitä syö.

(Mutta en täysin tyrmää, ehkä tuolle löytyy joku vapaaehtoinen käyttäjä.)

Sitä mietin kuinka e-pilleritkään ovat näinkin yleisessä käytössä. Moni nainen ei joko tiedä, ymmärrä tai välitä niiden haittavaikutuksista tai ovat sitten ihmeen uhrautuvaisia. Tai sitten on vaan jäänyt tavaksi kun on muinoin mennyt läpi. Ei noita naisetkaan söisi jos tänään keksittäisiin, luulisi ainakin.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, minulla myös vaikka alapeukkuja saankin.

Vierailija
58/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen ehkäisy toimii varmimmin. Suomessa seksi on tutkitusti vähentynyt jo puoleen. Seuraava kännysukupolvi joudutaan alullepanemaan laboratoriossa. Se taitaa jäädä viimeiseksi.

Meitä setämiehiä on vielä, joilla vehkeet toimii ja saadaan nuoret naiset tiineiksi ;)

Vierailija
59/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihii! Ihan samaa mietin, haluaisin tietää millä kirjaimella toinen nimi alkaa. :D

Jorma Veltto Toppari

Vierailija
60/123 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, miksi ihmeessä naiset ovat suostuneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi