Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUTOUS 10. kausi

Vierailija
20.10.2018 |

Keskustellaan tässä

Kommentit (643)

Vierailija
261/643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putous ei ole koskaan avautunut minulle. Tosin en ole koskaan seurannut sitä kuin hajajaksoja, Viime vuonna katsoin Tanhupalloa kyllä.

Minusta Putosu tuo mieleen jotenkin kiusaamisen. Sen huumori perustuu pääosin jollekkin toiselle nauramiseen ja irvailemiseen. Minua ei vain sellainen huumori naurata.

Ja ehkä se johtuu siitä että on joskus ollut naurettu ja pilkattu jonkun asian kanssa.

Ihmettelenkin että kun nykyään puhutaan paljon esim koulukiusaamisesta,  niin tälläinen huumori opettaa juuri suoraan lapsille että toisista pilailu ja heidän kustannuksellaan irvailu on kuitenkin ihan hauskaa.

Ehkä tää vaan tajutaan taas vuosien pästä niinkuin moni muukin asia tajutaan.

Tällä perusteellä lähestulkoon kaikki huumori pitää lopettaa. Mies kulkee kaudlla ja kaatuu rymähtäen banaaninkuoreen. Hymy ja nauru prseeseen, kaikki päivittelemään ja huolehtimaan, että sattuiko, ethän loukkaantunut, kuka katala on roskannut ympäristöä, eikä ole käyttänyt biojäteastiaa, varmaan joku w t (paitsi että tuo on jo kiusaamista, hyi, kokonaisen ihmisjoukon kiusaamista, jokaiselle näin ajattelevalle potku persiiseen ja ajatussakkoja), ja nyt unohdetaan koko juttu, ettei vaan lisätä miehen nolostumista, kun sill'ä tavalla rymähtää kaatua. Poliittisesti korrekti tosikkojen ja ahdistuneiden miel ensäpahoittajien maailma.

TOinen vaihtoehto on yrittää edes vähän, pikkuisen opetella nauramaan itselleen. Liian vakavasti itsensä ottava ei tähän pysty, koska hän haluaa roikkua traumoissaan, ne ovat hänen valttikorttinsa, kilpensä, johon aina vedota, kun jokin asia ei miellytä. Minua on koulukiusattu ja tämä muistuttaa nyt kovasti sitä koulukiusaamista. Ehkä kolmenkymmenen vuoden kuluttua hashtaghuumorionvihdoinkinkuopattuhashtag -liike sen tajuaa, mut mä olen niin selvänäköinen et tajuan jo nyt!

t. se toinen koulukiusattu (joka oli kuin tuo Ujo Pieru, ei yhtään ystävää ja vasta vanhempana on alkanut tajuta että miksi ei ollut, ja hyväksynyt oman erilaisuuden (se ei ole haju, vaan eräs luonteenpiirre, LOL))

Jep. Mä oon menettänyt muutaman läheiseni syöpään enkä loukkaantunut mistään viime jakson vitsistä, lähinnä nauroin. Ymmärrän, että kun menetys on juuri tapahtunut, niin mikä tahansa väärältä tuntuva sana voi tuntua pahalta ja aihe nostaa minullakin ajoittain tunteet pintaan, mutta huumori on ollut meille yksi isoimpia selviytymiskeinoja. Se auttaa käsittelemään vaikeita ja raskailta tuntuvia asioita. Moni saisi varmasti psykoosin ja sydänkohtauksen, jos kuulis, mistä kaikista rankoista kokemuksistani mä olen heittänyt läppää. Huumorin ei ole tarkoitus olla korrektia, koska se tosiaan johtaisi siihen, että ihan mistä tahansa voitaisiin loukkaantua ja vetää herne nenään. Itelleen nauraminen on hyvä taito, jota kannattaa opetella. Suosittelen kokeilemaan huumorin voimaa raskaiden asioiden käsittelyssä ja hölläämään pipoa. Putouksen Sirpoja btw löytyy ihan todellisuudesta, ne ovat juuri tuollaisia, jotka ovat muka vaatimattomia, mutta paapattavat koko ajan ja heittelevät tosi tökeröitä juttuja suustaan ihan huomaamatta. 

Vierailija
262/643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton toope salmisen saisi vaihtaaa ku nauraaa niin "äääääää nähnähnäh" tyylii 241

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Taika-Pasissa monen mielestä niin hauskaa oli? Mua ei naurattanut yhtään.

No kertokaa älkääkä vain alapeukuttako!

No mä kerron. Totaalisen väsähtänyt ja työhönsä Ruotsin laivalla perinjuurin kyllästynyt ammattihauskuttaja, joka vetää rutiinilla yhden shown toisensa perään ON hauska hahmo kaikessa trgaikoomisuudessaan.

... joka ei alunperinkään ole ollut oikein sopiva esiintymisalalle, mutta päätynyt sinne silti jostain syystä. Aina päällä esiintymisjännitys ja kohmelo. Silmä alkaa stressinykiä heti kun kuuleekin työpaikan tunnusmusiikin.

Aivan loistava hahmo.

Vierailija
264/643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Petäjistö-parodia on loistava🤣

Helena itsekin tykkäsi hahmosta niin paljon että aikoo äänestää sitä. 🤗

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/78509449-9beb-4d8e-a8e8-fb3e60194…

Vierailija
265/643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maikkarin sivuilla väitetään noin. Mutta. Putous TAVOITTI 1,3 miljoonaa, Eli niin moni oli käynyt kanavalla, mutta 5-600000 oli vaihtanut kolmen minuutin jälkeen kanavaa. Sitä katsoi vain alle 800000, mikä omalla pudotus ekalle jaksolle

Vierailija
266/643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika-Pasi huvitti eniten. Tykkään jotenkin Mikko Penttilän omintakeisuudesta. Amaryllis Yamamotokin oli viime kaudella taidokas ja huolellisesti tehty näyte.

Vierailija
267/643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille asioille voi nauraa.

Pitäisi silti olla myös tilannetajua.

On myös annettava oikeus "miun omiin

tunteisiin", koska ei kenelläkään ole päätösvaltaa siihen mistä joku toinen saa /ei saa loukkaantua.

Sirpa oli minustakin hauska ja vaikka pidän myös mustasta huumorista, niin tällä kertaa

"särähti korvaan" ( ja kyllä ; tuollaisia töksäyttäjiä on valit.oikeastikin)...

Vierailija
268/643 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makevauva rules!!

Vierailija
269/643 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tietoa, miksei Katja Lappi säestä tällä kaudella?

Vierailija
270/643 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska

A. Katjan taidot riittää laadukkaampiinkin tuotantoihin.

B. Budjetti ei riittänyt Katjan ammattitaitoa vastaavaan palkkapyyntöön.

C. A-kohdasta johtuen Katja on haluttua tavaraa tuotantomarkkinoilla, eikä Katjan tarvii tyytyä produktiorippeisiin tai väkipakolla suostua mukaan kuratuotantoihin että sais edes jotain töitä.

Kunhan heittelen veikkauksia ilmaan.

Vierailija
271/643 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin huomaavinani hänet yhdessä lähikuvassa yleisön joukossa. Huomasitteko te muutkin?

Vierailija
272/643 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan pieruhuumoria, mutta jostain syystä huvituin tuosta Lavikaisen hahmosta. Idea tosiaan jo nimineen oli niin typerän yksinkertainen ja markalla vedetty, että oli varmaan siksi naurettava. Mutta kun miettii, olihan tuossa jopa vähän syvyyttä ja odottamatonta näkökulmaa, Pieru onkin epävarma, väärinymmärretty ja hyljeksitty hahmo.

Vierailija
273/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
274/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono jakso ollut tähän asti

Vierailija
275/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääkö aktiivista keskustelua?

Vierailija
276/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja hahmoja. :)

Vierailija
277/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä vitsit ja sisältö hakusessa, kun pitää turvautua edelliskauden hahmoihin. 

Vierailija
278/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin arvostanut jos olisivat kehdanneet tehdä Erkusta mustan Putinin :D

Vierailija
279/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsä jakso. Trump- Putin jo vähän vanha juttu. 

Vierailija
280/643 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ilmeisesti pumpannu rintaa kesän aikana ku on sen verran bulis kunnos