PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Ton toope salmisen saisi vaihtaaa ku nauraaa niin "äääääää nähnähnäh" tyylii 241
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Taika-Pasissa monen mielestä niin hauskaa oli? Mua ei naurattanut yhtään.
No kertokaa älkääkä vain alapeukuttako!
No mä kerron. Totaalisen väsähtänyt ja työhönsä Ruotsin laivalla perinjuurin kyllästynyt ammattihauskuttaja, joka vetää rutiinilla yhden shown toisensa perään ON hauska hahmo kaikessa trgaikoomisuudessaan.
... joka ei alunperinkään ole ollut oikein sopiva esiintymisalalle, mutta päätynyt sinne silti jostain syystä. Aina päällä esiintymisjännitys ja kohmelo. Silmä alkaa stressinykiä heti kun kuuleekin työpaikan tunnusmusiikin.
Aivan loistava hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Helena Petäjistö-parodia on loistava🤣
Helena itsekin tykkäsi hahmosta niin paljon että aikoo äänestää sitä. 🤗
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/78509449-9beb-4d8e-a8e8-fb3e60194…
Tottakai maikkarin sivuilla väitetään noin. Mutta. Putous TAVOITTI 1,3 miljoonaa, Eli niin moni oli käynyt kanavalla, mutta 5-600000 oli vaihtanut kolmen minuutin jälkeen kanavaa. Sitä katsoi vain alle 800000, mikä omalla pudotus ekalle jaksolle
Taika-Pasi huvitti eniten. Tykkään jotenkin Mikko Penttilän omintakeisuudesta. Amaryllis Yamamotokin oli viime kaudella taidokas ja huolellisesti tehty näyte.
Monille asioille voi nauraa.
Pitäisi silti olla myös tilannetajua.
On myös annettava oikeus "miun omiin
tunteisiin", koska ei kenelläkään ole päätösvaltaa siihen mistä joku toinen saa /ei saa loukkaantua.
Sirpa oli minustakin hauska ja vaikka pidän myös mustasta huumorista, niin tällä kertaa
"särähti korvaan" ( ja kyllä ; tuollaisia töksäyttäjiä on valit.oikeastikin)...
Onko jollain tietoa, miksei Katja Lappi säestä tällä kaudella?
Vierailija kirjoitti:
Koska
A. Katjan taidot riittää laadukkaampiinkin tuotantoihin.
B. Budjetti ei riittänyt Katjan ammattitaitoa vastaavaan palkkapyyntöön.
C. A-kohdasta johtuen Katja on haluttua tavaraa tuotantomarkkinoilla, eikä Katjan tarvii tyytyä produktiorippeisiin tai väkipakolla suostua mukaan kuratuotantoihin että sais edes jotain töitä.
Kunhan heittelen veikkauksia ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin huomaavinani hänet yhdessä lähikuvassa yleisön joukossa. Huomasitteko te muutkin?
Vihaan pieruhuumoria, mutta jostain syystä huvituin tuosta Lavikaisen hahmosta. Idea tosiaan jo nimineen oli niin typerän yksinkertainen ja markalla vedetty, että oli varmaan siksi naurettava. Mutta kun miettii, olihan tuossa jopa vähän syvyyttä ja odottamatonta näkökulmaa, Pieru onkin epävarma, väärinymmärretty ja hyljeksitty hahmo.
Pieruhuumori uppoaa. 🙈
https://www.seiska.fi/Telkkari/Tassa-on-Seiskan-lukijoiden-suosikki-Put…
Herättääkö aktiivista keskustelua?
Vähän ehkä vitsit ja sisältö hakusessa, kun pitää turvautua edelliskauden hahmoihin.
Olisin arvostanut jos olisivat kehdanneet tehdä Erkusta mustan Putinin :D
Onpa tylsä jakso. Trump- Putin jo vähän vanha juttu.
Putin ilmeisesti pumpannu rintaa kesän aikana ku on sen verran bulis kunnos
Jep. Mä oon menettänyt muutaman läheiseni syöpään enkä loukkaantunut mistään viime jakson vitsistä, lähinnä nauroin. Ymmärrän, että kun menetys on juuri tapahtunut, niin mikä tahansa väärältä tuntuva sana voi tuntua pahalta ja aihe nostaa minullakin ajoittain tunteet pintaan, mutta huumori on ollut meille yksi isoimpia selviytymiskeinoja. Se auttaa käsittelemään vaikeita ja raskailta tuntuvia asioita. Moni saisi varmasti psykoosin ja sydänkohtauksen, jos kuulis, mistä kaikista rankoista kokemuksistani mä olen heittänyt läppää. Huumorin ei ole tarkoitus olla korrektia, koska se tosiaan johtaisi siihen, että ihan mistä tahansa voitaisiin loukkaantua ja vetää herne nenään. Itelleen nauraminen on hyvä taito, jota kannattaa opetella. Suosittelen kokeilemaan huumorin voimaa raskaiden asioiden käsittelyssä ja hölläämään pipoa. Putouksen Sirpoja btw löytyy ihan todellisuudesta, ne ovat juuri tuollaisia, jotka ovat muka vaatimattomia, mutta paapattavat koko ajan ja heittelevät tosi tökeröitä juttuja suustaan ihan huomaamatta.