Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein pilkan/haukun sisältävä kehu, jonka olet kuullut?

Vierailija
20.10.2018 |

Siis esim. "onpa kiva nähdä vaihteeksi koti, jossa ei ole niin välitetty sisustuksesta". Tai "oletpa nykyään hyvännäköinen, kun olet laihtunut". Tai "kylläpä olet kaunis ikäiseksesi".

Oletteko kuulleet vastaavaa oikeassa elämässä?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuun työmies tarpeensa tekisi.

Kehui tyyppi haluttavaa olemistani...

En iloinnut.

Vierailija
62/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana kerroin kysyttäessä ylpeänä, että olin päässyt opiskelemaan medianomiksi. Kyseinen tuttavatäti töksäytti "Onneksi olkoon, ja onnea myös työpaikan hankkimiseen!" Veti sanattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnistunut laihduttamaan 10kg (80kg->70kg) ja en ollut nähnyt äitiäni ja puolisoansa pitkään aikaan. Kun näimme, äitini puoliso ensin kehui onnistumistani ja sen jälkeen tokaisi että "vielä toiset 10 on varaa lähtä!". Se tuntui pahalta. Toki tiesin itsekin että matkaa on vielä, mutta olisin halunnut olla tyytyväinen sen hetkisestä tilanteesta. Sittemmin laihdutin vielä 15 kiloa lisää.

Vierailija
64/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En olis ikinä sut tavatessa uskonut, että oot noin mukava ja fiksu! Vaikutit niin pissikseltä."

-Kaveri

Vierailija
65/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No on sustakin sentään jotain hyötyä."

Ei niin läheisen työkaverin suusta...

Vierailija
66/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet omalla tavallasi kaunis." 

Vierailija
67/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoiset pienet ja pyöreämmät on kauniimpia kuin missit!

Tuntematon ohikulkija sanoi. Tuli ihan hyvä mieli mutta vähän outoa kuitenkin...

Vierailija
68/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun pientä ja hintelää, mutta naamaltaan miesmäistä,naista on kehuttu näyttävän näköiseksi.

Vierailija
69/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun työpaikalla on tuollaisia grand old ladyja.

Vierailija
70/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sulla komea tukka, ihan ku mustilaisella (oli nuorena pitkät tummat hiukset :))

"Komea nainen"= iso ja lihava.

Jonkunsortin "herrasmiehiä" olevinaan nämä töksäyttelijät :)

Vierailija
71/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulle sopii hyvin tuommoinen muhkeampi muoto" (anoppi kun olin lihonut 25 kiloa lyhyessä ajassa)

Mitä ilkeetä tässä on? Ainakin itse olisin imarreltu 😃

Tästä tuli mieleen, että voitaisiinko kaikki yhdessä sopia, ettei toisten kiloja/lihomista/laihtumista kommentoitaisi koskaan eikä missään olosuhteissa. Olisi kaikilla mukavampaa.

Minkä jälkeen olet kateellinen, kun et voinut kehua toisen laihtumista.

Vierailija
72/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No on sustakin sentään jotain hyötyä."

Ei niin läheisen työkaverin suusta...

9.9.11?

Vierailija
73/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet paljon mukavampi kuin se veemäinen blondi, jonka kanssa'Pekka' ennen seurusteli."

"Niin, minä lopetin hiusten värjäämisen"

Vierailija
74/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveen hyvä, että sut palkattiin tähän työhön, kun tämä vaatii paljon ylitöitä ja sullahan ei oo kukaan kotona kaipaamassa."

"Hienoa, että sä olet noin  tyytyväinen vaikka oletkin yksin, useinhan monet haluaa miehen ja perheen."

On se niin mukavaa olla 30-vuotias ikisinkku nainen.. No ainakin on työpaikka.:D

Vierailija
75/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko sanoi 14-vuotiaana  että "Sustahan on tullu kunnollinen... sulla on siistit vaatteet ja uus puhelin" ja jotain vielä mitä en muista. Tarkoitti varmaan kohteliaisuudeksi.

Vierailija
76/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinäkin vihdoin valmistuit!

Vierailija
77/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi kertoi yhteiselle kaverillemme että minä olinkin kivempi tyyppi kuin hän oli aluksi luullut.

Mikä tässä on loukkaavaa? Mä olen näin sanonut ihan suoraan muutamalle ihmiselle koska ensivaikutelma heistä on ollut koppava tms. ja enemmän tutustuttua ovatkin osoittautuneet mukaviksi..

Sosiaaliset taidot 0/5. Kuka haluaa kuulla, että häntä pidetään ikävänä ilman mitään syytä? Sitä paitsi tuollaisia mölisemällä mokaat itsesi. Paitsi että pahoitat toisen mielen, paljastat olevasi ennakkoluuloinen ihminen, joka pahansuovasti ajattelee muista ilkeästi vailla mitään aihetta.

Vierailija
78/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä oo ollenkaan niin vanha, miltä näytät.

Onhan toi ihan kiva, jos tykkää.

Oi anteeks, luulin sun olevan raskaana.

Sä se vaan jaksat tehdä lapsia. Vielä kun jaksaisit kasvattaakin.

Sano terveisiä sun miehelle. Reino, Pentti,

Mikko... no mikä sen nimi olikaan tällä kertaa.?

Vierailija
79/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikista ärsyttävintä on se, kun joku mukamas haukkuu itseään esim. normaalia laihempi henkilö sanoo ylipainoisen kaverinsa seurassa muka itselleen "oompa ihan turvonnu" odottaen vissiin kehuja samalla kun on lytännyt toisen.

Tai sitten ihmiset ei yleensä mieti toisten kehoja kovin paljoa. Turvotus tuntuu ikävältä laihallakin. Se on ihan eri asia kuin lihavuus. Kivoja tällaiset "kaverit" joiden kanssa pitää varoa sanojaan, ettei toinen lue rivien välistä jotain olematonta ja päätä ottaa itseensä.

Vierailija
80/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhonnut englanninopettajani, joka antoi aina kutosia kokeista riippumatta siitä luinko viikkoja vai jätinkö lukematta, tuli kehumaan, kuinka hyvän arvosanan kirjoitin ylioppilaskokeissa. Sanoin, ettei ollut hänen ansiotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi