Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma että en saa ketään

Vierailija
20.10.2018 |

Olen reilu nelikymppinen tavallinen nainen, iloinen ja seurallinen. Mutta ulkonäöllä minua ei ole siunattu. Eilen sain taas kerran pakit nettideittaillessa, kun lähetin kuvan itsestäni. Näin on käynyt viimeisen 5 vuoden aikana 9 kertaa kymmenestä, ja ne loput on olleet jotain mielenterveysongelmisia.
Tämä kerta meni tunteisiin. Aloin jutella kivalle, itseäni huomattavasti vanhemmalle miehelle. Hänkin katosi kuvan lähettämisen jälkeen. En enää koskaan, ikinä yritä deittailla. Mulla on niin paha mieli, kun en kelpaa, vaikka koen olevani ihan yhtä hyvä kuin monet muutkin tavalliset naiset. Näkee tuolla marketeissa rumempiakin, mutta miehet niilläkin on vieressä. Antaa olla, elän loppuikäni yksin:(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu, vaikka nyt tuntuu todella pahalta. Nettimaailma on nykyään mennyt aivan liian pinnalliseksi ja raa'aksi, ja siellä ihmiset tekevät hätäisiä johtopäätöksiä sekunnissa pelkän ruudun perusteella. Se ei kerro sinusta ihmisenä yhtään mitään, vaan enemmänkin siitä, miten nykyinen deittikulttuuri on rikki. Se on sellaista kertakäyttökulttuuria, jossa helposti unohdetaan, että ruudun takana on oikea ihminen tunteineen.

Itse olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi kantaa kortensa kekoon ja ottaa vastuu omista tekemisistään, myös siellä netissä. Se, että joku vain katoaa kuvan saatuaan ilman mitään selitystä, kertoo pelkästään kyseisen miehen huonoista käytöstavoista ja selkärangan puutteesta. Ei reilulla ja suoraselkäisellä miehellä ole tapana toimia noin, oli tilanne mikä hyvänsä.

Sanoit itsekin, että näet marketeissa kaikenlaisia pareja. Se on aivan totta. Oikeassa elämässä ne pysyvät suhteet rakentuvat ihan muiden asioiden kuin täydellisten kasvojen varaan. Siellä ratkaisee se, tuleeko toimeen, onko luotettava, ahkera ja yhteisestä arjesta kiinni pitävä kumppani. Nettideittailussa luodaan usein sellaisia illuusioita ja epärealistisia odotuksia, joita ei tavallisesta arjesta edes löydy.

Pidä nyt taukoa sieltä puhelimesta ja tietokoneelta, jos siltä tuntuu. Älä anna anonyymien tai puolituttujen nettihahmojen määritellä omaa arvoasi. Keskity hetki niihin asioihin, jotka tekevät sinut iloiseksi omassa arjessasi ja vietä aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka jo valmiiksi arvostavat seuraasi. Oikeita ihmisiä kohtaa edelleen parhaiten ihan elävässä elämässä, harrastuksissa tai vaikka yhteisissä rinoissa, missä nähdään ensin se ihminen ja luonne, eikä pelkkää valokuvaa.

Vierailija
42/44 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus kyllä paljoakaan merkkaa. Mun mielestä ihmisen persoona on tärkein kummallakin sukupuolella. Suomen ehkä hauskin ja karismaattisin mies on Timo Kahilainen. Ei ole pitkä mies. Joonas Nordmankin on karismaattinen. Hänkään ei ole kuin ehkä 170 jos sitäkään. Naisissa on julkisuuden henkilöissä ihania  ei mitään missin mitoissa olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hakisit miestä vanhanaikaisilla tavoilla. Esim.kirjeenvaihdolla.

Vierailija
44/44 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme