Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma että en saa ketään

Vierailija
20.10.2018 |

Olen reilu nelikymppinen tavallinen nainen, iloinen ja seurallinen. Mutta ulkonäöllä minua ei ole siunattu. Eilen sain taas kerran pakit nettideittaillessa, kun lähetin kuvan itsestäni. Näin on käynyt viimeisen 5 vuoden aikana 9 kertaa kymmenestä, ja ne loput on olleet jotain mielenterveysongelmisia.
Tämä kerta meni tunteisiin. Aloin jutella kivalle, itseäni huomattavasti vanhemmalle miehelle. Hänkin katosi kuvan lähettämisen jälkeen. En enää koskaan, ikinä yritä deittailla. Mulla on niin paha mieli, kun en kelpaa, vaikka koen olevani ihan yhtä hyvä kuin monet muutkin tavalliset naiset. Näkee tuolla marketeissa rumempiakin, mutta miehet niilläkin on vieressä. Antaa olla, elän loppuikäni yksin:(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mua ihmetyttää, että normaalipainoisuus on myös ylipainoisten ihmisten vaatimus. Ja nimenomaan miesten. Minä taas ylipainoisen naisena ottaisin ilman muuta ylipainoisen miehen, mutta kun mä en kelpaa kenellekään

Se mua ihmetyttää, että pituus ja raamikkuus on myös lyhyiden ja sirojen ihmisten vaatimus. Ja nimenomaan naisten. Minä taas lyhyenä ja sirona miehenä ottaisin ilman muuta lyhyen ja siron naisen, mutta kun mä en kelpaa kenellekään

Mutta ottaisitko lyhyen ja ylipainoisen?

Vierailija
22/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rumilla miehillä on vielä vaikeempaa. tai tavallisillakin jos  on lyhyt (alle 175)

Voi luoja. Tiedän ystäväpiiristäni ja töistä 5 miestä, 162 -170 cm, ja kaikilla on nainen.

Se, ettet sinä naista johtuu kyllä ilkeydestä/v-mäisyydestäsi.

On ihan okei, että olet eri mieltä kirjoittajan kanssa, mutta miksi ihmeessä sinun täytyy valehdella? Haluatko miesten tuskan pois silmistä niin paljon, että alat valehtelemaan?

t. 172 cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.. pari tuttua vouhottaa että mun pitäisi mennä treffeille, mutta mites meet kun en kelpaa kenellekään tavalliselle. Ottaa aivoon olla tällainen hylkiö.

Vierailija
24/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole Sinussa, vaan asenteessasi. Jos alat ajatella, että et kelpaa kenellekään, niin sitten niin tulee myös käymään ja tapahtumaan.

Lähtökohtasi tulee aina olla se, että olet tarpeeksi hyvännäköinen, ominaisuuksiltasi ihan samanlainen, ja tasa-arvoisessa asemassa, kuin muutkin.

Sinä olet ihan yhtä hyvä, upea, ja ainutlaatuinen, kuin kuka tahansa muukin.

Treffi ja deittisivuistoilla pörrää aika usein niitä, jotka etsivät itselleen vain ns. yhden illan, ja väliaikaista seuraa.

Sellaiset joutaakin suksia kuuseen ja mennä h*mmettiin!

Joten älä vielä ihan heti noin äkkiä luovuta; ja menetä toivoasi.

Jospa se juuri Sinulle sopiva ja Sinua arvostava kumppani odottaakin ihan nurkan takana...

Vierailija
25/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut aattelepa jos olisit yhtä nätti kuin Anne Kukkohovi, niin joku saattaisi yrittää kaapata sut mukaansa kadulta. Rumana saa kulkea rauhassa.

Totta. Rumana saa kulkea rauhassa ja olla pelkkää ilmaa miehille. #notmetoo

Vierailija
26/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut ilmeisesti väärissä piireissä. Ja nettideittailut on persiistä. Löydät kyllä jonkun, mutta sunkin on laajennettava reviiriäsi. Mukavaa viikonloppua ja hali sulle, kyllä se siitä.

Ps. Älä kumminkaan sekoa niihin mielenvikasiin äläkä deittaile pintaliitäjien nettiparitussivuilla.

Vierailija
27/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mua ihmetyttää, että normaalipainoisuus on myös ylipainoisten ihmisten vaatimus. Ja nimenomaan miesten. Minä taas ylipainoisen naisena ottaisin ilman muuta ylipainoisen miehen, mutta kun mä en kelpaa kenellekään

Se mua ihmetyttää, että pituus ja raamikkuus on myös lyhyiden ja sirojen ihmisten vaatimus. Ja nimenomaan naisten. Minä taas lyhyenä ja sirona miehenä ottaisin ilman muuta lyhyen ja siron naisen, mutta kun mä en kelpaa kenellekään

Pyöriksä assalla?

Vierailija
28/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin hyvännäkönen etten saa ketään koska tyypit kelaa ettei ne sais mua eikä uskalla ees siks lähestyä.

Eri lähtökohdat, sama lopputulos.

Vierailija
29/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei oo rahaa mennä plastiikkakirurgille

Mä vedän hupun päähän ja haistatan vitut sille

Mul ei oo itsekunnioitusta eikä naisii

Ne karttaa mut kaukaa niinku mä levittäsin AIDSii

Ällöttävä, antaa hukkuu sano Pamela

Ku katoin pokee Rakel Liekki sulki kameran

Niin ruma ettei oikee kukaan haluu kaveeraa

puhumattakaan muusta en mä ikinä pääse panemaan

Mä oon niin ruma ettei kukaan oikeen halua mua

Olet vielä huono runoilijakin

Vierailija
30/40 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee pysyä ainakin jonkin aikaa poissa sieltä nettideittailun maailmasta ja keskittyä ihan muihin asioihin, kuten töihin, kavereihin, harrastuksiin jne. Ymmärrän, että yksinolo tuntuu pahalta. Ei se kuitenkaan välttämättä ole mikään maailmanloppu - ja voihan se parisuhde löytyä vaikka sitten vanhemmalla iällä. 

Nimim. itsekin ehkä ikisinkku

Vierailija
31/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma, en saa koskaan naista. Minun siskolla on Mies joka on ihan frankensteinin hirviön näköinen, se jota Boris karlof esittää. Siskoni mies on naisten mieleen, se saa naisia aina, hän nussii heitä kun siskoni ei näe. Muutenki hän on täysi sika, väkivaltainen löysä, narsisti paska, mutta naiset tykkää, johtuu varmaan kun sillä on isoot Munat, hän on entinen linnankundi ja tappanut monta ihmistä, sillä on tullut Isot Munat 

Vierailija
32/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rumilla miehillä on vielä vaikeempaa. tai tavallisillakin jos  on lyhyt (alle 175)

Voi luoja. Tiedän ystäväpiiristäni ja töistä 5 miestä, 162 -170 cm, ja kaikilla on nainen.

Se, ettet sinä naista johtuu kyllä ilkeydestä/v-mäisyydestäsi.

Kiinassa joo, mutta että Suomessa, NOT 🤣.

Vierailija
33/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä kun ei kukaan.ole tästä(kään) kiinnostunut, että en edes etsi mitään adoniksia, vaan mieluummin lukevaa ja ajattelevaa miestä, joka tykkää liikkua luonnossa ja on kiinnostunut maailmasta. Ehkä sitten olen törmännyt vain niihin, jotka arvostaa pelkkää ulkonäköä.

Ei se sitä kyllä estä, että pahalta tuntuu. Miksi maailma on niin ulkonäkökeskeinen?

Itse olen miehenä törmännyt naisiin, jotka arvostavat vain rahaa. Miksi maailma on näin kulutuskeskeinen?

jos ei ole komea ja pitkä mies + mukava.

niin naisia kiinnostaa miehessä oikeesti vain mahdollinen elätti.

Itse olen lyhyt mies, mutta ilmeisesti kompensaatioksi sitten komea naamasta. 

Opiskeluaikana törmäsin tuohon oletukseen, että lyhyt mies ei saa koskaan naista. No, olin elävä ja kävelevä esimerkki siitä, että asia ei ole niin. Moni pitkä mies oli minulle hyvinkin katkera, joskus oli lähellä tulla turpaankin yhdeltä parimetriseltä, naamasta ei-niin-komealta mieheltä.

Lyhyt mies voi olla monen naisen mieleen: lyhyt ja hyvällä huumorilla varustettu mies ei ole naisista ainakaan pelottava - isokokoinen, yrmeä bodarikaappi voi olla hyvinkin uhkaava. Lähtisitkö itse naisena baarista fyysisesti uhkaavan vai fyysisesti ei-uhkaavan miehen mukaan?

Vierailija
34/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset antaa pakkeja meille rumille miehille myös. Suomessa on ainakin 200 000 miestä jotka ei saa ketään naiista koskaan.

Vierailija
35/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ollapa kaunis, joka saa pakit alituiseen... sellaisiakin varmasti on. 

Vierailija
36/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei jöpötå ni haittaako se mittään ?

Vierailija
37/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun ongelma miltä näytät, mutta tsemppiä kuitenki

Vierailija
38/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan T-O-S-I pinnallisia (ja kyllä, yleistän mutta itkekää siitä sit). Mä olen monellakin mittarilla nätti ja vetävä, mutta miehillä on jotain spessutoiveita ja jos niihin ei vastata täydellisesti niin kenkää tulee. Minäkin etsin sitä henkisesti yhteensopivaa tapausta muiden asioiden yli. Kompastuin vuosi sitten yhteen joka vaikutti aivan valtavan lupaavalta kumppanilta. Molemmat oltiin etsitty just sitä mitä toisella on tarjota. Kumpikaan ei meinannut uskoa että nyt viimein pari sille sukalle joka on ihan vääränlainen kaikille muille. Mies halusi naimisiin, lapset, kaikki. Sitten lopulta päätti satusuhteemme kuin seinään sillä minulla olisi pitänyt olla inan verran pyöreämpi takamus, tiimalasivyötärö ja jollain tapaa paremmat käsivarret. Itse oli kaikista hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta sellainen tapaus että ei ihan sillä parisuhdemarkkinamittari-hullun kriteereillä pitäis kauheesti lohjeta.

Että meidän naisten kannattaisi elää kommuunissa ja tukea toisiamme tämän maailman läpi. Miehen varaan jos lasket niin tuulen päälle rakennat.

Vierailija
39/40 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki kaunis katoaa.

Vierailija
40/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja vastenmielisen näköinen, en saa naista ei ole ollut koskaan, naiset menee pois koska olen ruma taitaa pittää tehdä itsemurha 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi